The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="Ani";28997922]Rupesiko sä noita-akaksi vai?[/QUOTE]

Noita- akkahan on puolisona ihan parhautta.

Pihvit tulee pöytään ja pyykit lentää kaappiin taikasauvan heilautuksella.

Sit osaa keittää lemmenjuomaa, jonka seurauksena hän on maailman ihanin nainen, jolloin ei edes huvita vilkuilla muita naarasotuksia.

Ja sitäpaitti Noita- akalla ON kahvipannu ja kissa. Kaksi asiaa joista mä tykkään.
 
IhanaValo
Huomenta!

Mie yritän saada itteeni hereille...suihkuun pitäis päästä ja sit herätellä nuo tilleroiset..
Vattu jos (kun) sataa, pitäis pyörällä kuopuksen kans lähteä ja hänen sadevarusteet on hotopaikassa..mitähän sille keksis päälle ettei ihan kastu onneton matkalla..: /
 
kahvikirahvi
Huomenta!

Mie yritän saada itteeni hereille...suihkuun pitäis päästä ja sit herätellä nuo tilleroiset..
Vattu jos (kun) sataa, pitäis pyörällä kuopuksen kans lähteä ja hänen sadevarusteet on hotopaikassa..mitähän sille keksis päälle ettei ihan kastu onneton matkalla..: /
Huomeneja, mä harkitten veisinkö jälkeläisen autolla hoitoon. Ei oikein huvittais pyöräillä, ja siel on varmaan kylmäkin eikä oo tullu hankittua syystakkiakaan. Perhana. Ei toppavaatteitakaan vielä viittis kaivaa.
 
kahvikirahvi
Onko mun motivaatiota näkynyt? Tänne saa palauttaa jos löytyy. Tekis mieli mennä takas nukkumaan ja pitää toinenkin rokulipäivä, mutta en kehtaa. Mutta kai se on suunnattava sinne kouluun vaikka mikä olis..
 
IhanaValo
Huomeneja, mä harkitten veisinkö jälkeläisen autolla hoitoon. Ei oikein huvittais pyöräillä, ja siel on varmaan kylmäkin eikä oo tullu hankittua syystakkiakaan. Perhana. Ei toppavaatteitakaan vielä viittis kaivaa.
Miulla ei tommoista vaihtoehtoa ole, kun ei oo ajokorttiakaan. Ihan innoissaan kuopus on onneks tosin pyöräilemään lähössä :)

Ja tuo motivaatio, ei oo näkyny mut jos näkyy niin taijan ottaa siitä ainakin osan itelleni..:D
 
kahvikirahvi
Terse! Hemmetin turha koulupäivä eikä mitään tekemistä. Ei noi taida perjantain jälkeen uskaltaa päästää mua autojen lähellekään. Ei käyny edes kukaan kysymässä miksen ollu eilen koulussa. Nice..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä