Järkyttävät hinnat lastenkirppiksellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Henriikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Henriikka";28997302]Jaa, oltiinkohan me samalla, jos muistin sadetakin hinnan väärin. Mä olin se joka kulki nyrpeän näköisenä siellä ja kehtasin vielä jopa haistella vaatteita ;)[/QUOTE]

En usko, koska tuo oli räikeä poikkeus tuolla kirpparilla. Ja mä kyllä lipsautin ääneen että ohhoh, minkä hintainen sadetakki!! Aika kamalaa ensin shopata merkkivaatetta polkuhinnoin ja sitten iskeä kiinni sadetakkiin aikomuksena ottaa sekin, mutta sitten melkein pyörtyä kun katsoo lappua...

pakko kommentoora tähän että minulla on kirppari pöytä ollut jo pian viikon ja vielä toinen viikko on maksettu. minulla on myynnissä siellä tyttöjen 74-98 vaatteita nipuissa tyyliin 4 pitkähihaista colitsi paitaa 2€ 4housut 1,50€ vk haalarit kokoa 98 muistaakseni 4E ja arvatkaa mitä EI MENE KAUPAN!! ja ne on aivan hyviä päiväkoti /koti vaatteita. nyt 6 päivän myynti oli 5,60€

Älä myy nippuina! Ihmiset ostavat mieluummin yksittäisiä vaatteita, kuin nippuja. Toisaalta tyttöjen collegepaidat ei varmaan muutenkaan mene. Yleensä tytöille halutaan trikoopaitoja.

oon kokeillut sitäkin ja tuohon 50centin hintaan ja ei mene.. ihmiset vaatii jotain merkki vaatteita ja jotain vitun hienoo uuden veroista. ja tyyliin 20 centtiä kappaleelta.. oon pyrkinyt laittamaan hinnat aina niin että olisin itse valmis maksamaan en sen mukaan mitä ne kaupas maksaa

oon kokeillut sitäkin ja tuohon 50centin hintaan ja ei mene.. ihmiset vaatii jotain merkki vaatteita ja jotain vitun hienoo uuden veroista. ja tyyliin 20 centtiä kappaleelta.. oon pyrkinyt laittamaan hinnat aina niin että olisin itse valmis maksamaan en sen mukaan mitä ne kaupas maksaa

Tämä kyllä pitää mun osalta paikkansa. Mä ostan harvoin perusvaatetta kirpparilta (ja jos ostan niin sen on oltava uudenveroista). Ostan merkkivaatetta ja aina puhdasta ja ehjää.

• Tykkää
Reactions: Hansu81
joo siihen syyllsityn minäkin joskus mutta itse päiväkodissa työskennelleenä opin ettei esim. sinne kannata laittaa mitään hienoa vaatetta. kunhan on puhdasta ja ehjää :) ja toinen puoli asialla oli se että oli hirveätä ottaa haukkuja vastaan kun pikku maijan vaatteet oli taas liassa kun haettiin kotiin ja ne oli justiin ostetut :D siinä sitten yritettiin hienovaraisesti selittää että eikö pikku maijalla olisi huonompaa vaatetta tänne hoitoon :)

• Tykkää
Reactions: pikku yllätys
[QUOTE="Henriikka";28997353]Taidan olla samaa porukkaa. Vaatteen täytyy olla tosi hyväkuntoinen, että ostan. Samaa sääntöä noudatan silloin, kun itse vien myyntiin.[/QUOTE]

Näinpä. Haalistunutta tai collegea (paitaa) en osta ollenkaan. Trikoopaitoja, farkkuja, collegehousuja (jos niitä joskus pojille löytäisi) ja ulkovaatteita katselen.

mutta palatakseni asiaan ;) pointti oli vaan se että on surullista että kun toiset yrittää myydä ja toiset ei osta. tässä ei oikeen se kysyntä ja tarjonta kohtaa.. mutta olen sitä mieltä vahvasti että myyjät saisi laskea hinta tasoaan. siis se on kirppari, tuntuu että se monella unohtuu. tosiaan pyydetään melkein kaupan hintoja, kunmuutaman euron laittaa niin saa uuden vastaavan kaupasta.. ehkäpä ihmiset joskus haivainnollistuu ja heräävät..

joo siihen syyllsityn minäkin joskus mutta itse päiväkodissa työskennelleenä opin ettei esim. sinne kannata laittaa mitään hienoa vaatetta. kunhan on puhdasta ja ehjää :) ja toinen puoli asialla oli se että oli hirveätä ottaa haukkuja vastaan kun pikku maijan vaatteet oli taas liassa kun haettiin kotiin ja ne oli justiin ostetut :D siinä sitten yritettiin hienovaraisesti selittää että eikö pikku maijalla olisi huonompaa vaatetta tänne hoitoon :)

Kehtaako vanhemmat oikeasti valittaa tuollaisesta? Kai ne lapset kotonakin sotkevat itseään. Itse pistän pojalle samoja vaatteita päiväkotiin, kun muutenkin pidetään, mutta mukisematta hinkkaan tomaattikastiketta paidasta kotona sappisaippualla :) Ei tulisi mieleenkään valittaa niistä päiväkodissa, mutta meitä vanhempia on niin moneen junaan...

Kannattaako 0,5€ euron vaatteita ees myydä kirppiksellä viikosta toiseen jos jää tappiolle? Laita vaik oman paikkakuntasi facen kirppikselle "annetaan" tai vaihtuu vaikka kahvipakettiin niin pääset niistä eroon helposti.

[QUOTE="vieras";28997386]Kannattaako 0,5€ euron vaatteita ees myydä kirppiksellä viikosta toiseen jos jää tappiolle? Laita vaik oman paikkakuntasi facen kirppikselle "annetaan" tai vaihtuu vaikka kahvipakettiin niin pääset niistä eroon helposti.[/QUOTE]

no olen poistunut facenmaailmasta mutta oli mulla siellä jotain isompien kokojen vaattetta silloon ku vielä siellä olin mutta siellä lastenkirppareiden muiden kuvien seassa omat kuvat oli ku hiekan jyvä saharan autiomaassa :D olisihan se kiva saada uusia sopivia vaatteita tilalle lapsille =)

Yhteistyössä