BB-Teppo vs. Marianne, mitä mieltä tilanteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelena.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo no kato kun just tota mä en halua. :D :D :D

Mä en nää mitään intoo oikeen keskustella enää 12-15vuotiaiden tyttöjen kanssa... Tai no 15-vuotiaiden kanssa voin ja mulla on muutama sen ikäinen kaverikin, mutta 12-vuotiaiden kanssa ei oikein nuo ajatusmaailmat aina enää ainakaan kohtaa ja luulen ettei mun jutut taitais aina ees olla niin sopivia sen ikäsen korville, ellen sitten erikseen niitä valikoi sellasiks.

En esitä, enkä ole noin naiivi. Oletko sinä noin tyhmä, ettet tajua että vaikka ihminen ois täys tyhjä aivopieru 50-vuotiaanakin ei se silti poista sitä faktaa että hän on aikuinen? :)

Haha voi nolous!

Toivottovasti mä en ole teininä ollut tällainen. Apua.

[QUOTE="vieras";28996645]Joo Teppo on tosi saalis :laugh: not. No kyllähän kaikenlaisilla puliukoilla ja narkeillaki on vientiä miks ei tollasella naisten hakkaajalla. Ihq saada turpiin kun se on huks ni haittax se :kieh:[/QUOTE]

Teppo ei kuitenkaan tietääkseni lyönyt Mariannea? Vaan tarttui kädestä ja painoi seinään vasten, koska puolustautui kun Marianne löi. Oisko Tepon pitänyt seistä siinä tumput suorina vaan sitten ja ottaa pataan koska nainen lyö?

[QUOTE="vieras";28996657]
11452.jpg
[/QUOTE]

Hei, miten saa tälläsiä hienoja kuvia liitettyä tänne!?

Alkuperäinen kirjoittaja älä jaksa;28996663:
Eihän tuo teppo oo edes yhtään cheekin tyylinen, että mee sä nyt siitä taas muualle riehumaan tuota ikäerovikinääs. Tässä oli tarkoitus keskustella bb:stä, ei ikäeroista.

Itse aloitukseen kommentoisin että mä en soisi kellekään naiselle tuollaista miestä josta ei edes tiedä onko se mies vai rekkalesbo, ja hakkaa naisia ja puhuu itsestään vielä enemmän kuin cheek.

Ja kuka alotti keskustelun bb:stä, minä vai joku muu? minä.

Ja kuka vei sen keskustelun ikäeroihin, minä vai joku muu? joku muu.

Eli älkääpä nyt jotkut muut äimänkäet nyt siellä jaksako!

Ja ei olekkaan cheek... mutta just tuollasia tepon tapasia vanhempia miehiä mie tarkotan, sellasen mielelläni kalastelisin itselleni... ;)

Joten lueppa tämä Teppo!

Kun miehellä on mittarissa ikää 34 vuotta ja lapsenkin on maailman siittänyt, niin kyllä, miehen pitäisi olla aikuinen, vastuunkantava vanhempi, eikä keskenkasvuinen nulikka, joka katselee pikkutyttöjä sillä silmällä ja kreisibailaa menemään illat ja yöt.

Toki nuorekas saa olla, mutta se ei todellakaan tarkoita noita asioita.

[QUOTE="vieras";28996673]Toivottovasti mä en ole teininä ollut tällainen. Apua.[/QUOTE]

Siis IIX niinku toivottavasti oikeesti et. Sehän ois aivan kamalaa! Onx nyt niin paha juttu kun sanoit ton apua sanan et täytyy soittaa 112:seen? Apua, onks sulla oikeesti niin paha tilanne? Hengitätsä? Lyökö sydän? Soittakaa nyt joku tälle lanssi!!

[QUOTE="vieras";28996695]Kun miehellä on mittarissa ikää 34 vuotta ja lapsenkin on maailman siittänyt, niin kyllä, miehen pitäisi olla aikuinen, vastuunkantava vanhempi, eikä keskenkasvuinen nulikka, joka katselee pikkutyttöjä sillä silmällä ja kreisibailaa menemään illat ja yöt.

Toki nuorekas saa olla, mutta se ei todellakaan tarkoita noita asioita.[/QUOTE]

Tarkottaapaaaaaa

Ihana Teppoo. <3

Joo, toivottavasti siis tajusitte että tuo oli sarkasmia... :D Mutta en nyt tajua mitä kyseinen vieras jollain nuorekkuudella sitten tarkoittaa jos ei saa nuorempia naisia katsella ja kreisibailata... hmm hmm hmm varmaan jotain wnb nuorekkuutta, olutta 1-2 sillon tällöin ja vanhempien torttujen tiirailua!

Hei, onneks meillä riittää näitä Tepon tapasia miehiä maailmassa ja teille vanhoille rupsahtaneille porsaille, jää jämät, ne joilla on sitten ne aivot.

Ja hei, käyppä sanoo sama sille Suville... Onhan se Teppoa nuorempi, 26 tai 27v mutta on se lapsi Suvinkin, eikä pelkästään Tepon..

Tarkottaapaaaaaa

Ihana Teppoo. <3

Joo, toivottavasti siis tajusitte että tuo oli sarkasmia... :D Mutta en nyt tajua mitä kyseinen vieras jollain nuorekkuudella sitten tarkoittaa jos ei saa nuorempia naisia katsella ja kreisibailata... hmm hmm hmm varmaan jotain wnb nuorekkuutta, olutta 1-2 sillon tällöin ja vanhempien torttujen tiirailua!

Hei, onneks meillä riittää näitä Tepon tapasia miehiä maailmassa ja teille vanhoille rupsahtaneille porsaille, jää jämät, ne joilla on sitten ne aivot.

Ja hei, käyppä sanoo sama sille Suville... Onhan se Teppoa nuorempi, 26 tai 27v mutta on se lapsi Suvinkin, eikä pelkästään Tepon..

Tän on pakko olla provo.

Teppo ei kuitenkaan tietääkseni lyönyt Mariannea? Vaan tarttui kädestä ja painoi seinään vasten, koska puolustautui kun Marianne löi. Oisko Tepon pitänyt seistä siinä tumput suorina vaan sitten ja ottaa pataan koska nainen lyö?

Ja Teppo kertoi kameroiden edessä, että Marianne on pannut kolmen Hunksin kanssa ja toimittajan ja ties kenen. Kuulostaako tutuilta juoruilta? Onko kivoja juoruja? Tykkäätkö itse?

Ei tepukka lyöny Mariannea, mutta provosoi ja töni. Ja just sen tyyliset otteet, että ilman kameraa olis nyrkki heilunu. Ääliö tyyppi, just sellanen tyhjäpää jätkä. Tauski kakkonen :x

[QUOTE="vieras";28996771]Ja Teppo kertoi kameroiden edessä, että Marianne on pannut kolmen Hunksin kanssa ja toimittajan ja ties kenen. Kuulostaako tutuilta juoruilta? Onko kivoja juoruja? Tykkäätkö itse?[/QUOTE]

Tiesin sen että Mariannella oli ollut suhde useamman hunksin kanssa ja kun on tuon ikänen, ei oo musta outoa olettaa että niillä on seksiäkin ollut.

Tuo toimittajan kans paneminen, siitä en tienny ja pistää vähän miettimään et miksi on tehnyt sitten niin... Onko koittanut hyötyä jollain tavalla jostain vai mitä? Mut tuossa Teppo saattais puhua potaskaakin ja haluaa vaan mustamaalata marskua..

Ja ties kenen, hmm.. niihin en ota kantaa, kerta ei tiiä itekkään..

Tykkäänkö itse siis mistä? että Marianne on tehny tollasta vai Teppo kertonu juoruja?

No jos Marianne on tehny omasta tahdostaan noi asiat, niin sillon mulla ei oo hänestä mitään pahaakaan sanottavaa. Paitsi toi toimittajasta hyötyminen jos on totta niin.. sitä pitäsin vähän paskana juttuna

Mut toi mitä Teppo teki eli levitteli tollasia asioita tai tahalleen mustamaalasi, oli todella törkeää! En siis tykännyt.

[QUOTE="vieras";28996796]Ei tepukka lyöny Mariannea, mutta provosoi ja töni. Ja just sen tyyliset otteet, että ilman kameraa olis nyrkki heilunu. Ääliö tyyppi, just sellanen tyhjäpää jätkä. Tauski kakkonen :x[/QUOTE]

Tietääkö kukaan monta kertaa se on sitten moksinu Suvia?

Koska Suvista varmaan saatais sitten ne todisteet...

Minä olen sitä mieltä, että 33-vuotiaan pitäisi olla sen verran aikuinen, että jättäisi skitsoilevan 15 vuotta itseään nuoren rauhaan, eikä provosoisi tätä tuolla tavoin. Sehän oli Tepon osalta täysin tarkoituksellista toisen ärsyttämistä. Siinä vaiheessa, kun Teppo huomasi Mariannen hermostuvan hänelle, hänen olisi pitänyt kävellä pois tai vähintää pysyä asiallisissa kommenteissa. Todella lapsellista käytöstä ja kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan vain vahvisti sitä kuvaa, minkä saa Tepon ulkoisen habituksen perusteella.

Marianne käyttäytyi tietenkin myös typerästi, mutta saa enemmän anteeksi nuoruutensa takia.

[QUOTE="vieras";28997297]Minä olen sitä mieltä, että 33-vuotiaan pitäisi olla sen verran aikuinen, että jättäisi skitsoilevan 15 vuotta itseään nuoren rauhaan, eikä provosoisi tätä tuolla tavoin. Sehän oli Tepon osalta täysin tarkoituksellista toisen ärsyttämistä. Siinä vaiheessa, kun Teppo huomasi Mariannen hermostuvan hänelle, hänen olisi pitänyt kävellä pois tai vähintää pysyä asiallisissa kommenteissa. Todella lapsellista käytöstä ja kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan vain vahvisti sitä kuvaa, minkä saa Tepon ulkoisen habituksen perusteella.

Marianne käyttäytyi tietenkin myös typerästi, mutta saa enemmän anteeksi nuoruutensa takia.[/QUOTE]

No sinä saat olla aivan rauhassa mitä mieltä haluat, minä aion jatkossakin iskeä kanssa ainakin ikää katsomatta. :D

Ja miksi Tepon olisi pitänyt siinä vaiheessa lopettaa?

Kerrotko ylipäätään miksi sen olisi pitänyt aloittaa tahallinen kiusaaminen jos tiesi että Marianne on ollut ihastunut/rakastunut siihen mutta hän on itse jostain syystä käyttäytynyt Mariannea kohtaan törkeästi ja tottakai siitä voi jäädä syvät jäljet kelle tahansa meistä jos kohdellaan huonosti jos ollaan ihastuneita/rakastuneita toisiin?

Eli minun mielestä Tepon ei olisi alunperinkään pitänyt aloittaa yhtään mitään sellasta!

Ja eiks se Marianne hermostunut ja skitsoillut kuule ihan syystäkin. Kun Claudia, Johanna ja Anu olivat korppikotkina kimpussa ja väsynyt/känninen Marianne etsi sen tyynyjä ja sitten toiset vielä tahallaan valloitti sen sängynkin..

Älä kuule rupee laittaa iän piikkiin. Ihan keltä tahansa vois hermot mennä siinä tilanteessa!

Keksi ennemmin jotain pahaa sanottavaa Susanna Indrenistä. Siinä sulla on 46-vuotias nainen joka tunti kaudet sheivailee suihkussa pillukarvoja, eikä suostu itse ees siivoomaan jälkiään.. muut oottaa päästä kuselle/suihkuun..

Rakkaus ei katso beibe ikää hei!

Ja mä oon sitä mieltä et alunperinkin Mariannen ja Tepon juttu meni pilalle ehkä Suvin painostuksesta.

Eli te teette samaa mitä Suvi Pitkänen. Oon aivan varma, että Suvi painosti Teppoa jotenkin tyyliin että jätä nyt se pentu tai jotain muuta vastaavaa... Kun ei kalkkuna sitten muuta keksinyt.

Ainahan saa tietysti jauhaa näitä et mun mielestä ja mun mielestä, mut kyl Teposta ja Mariannesta näkee et ne ois sopinu toisilleen. Niin siinä ei paljon rauhaa jättämisiä tarvita, jos kaks ihmistä sopii toisilleen! Eihän se herran jumala oo sillon ees loogisesti oikein jos toinen ihminen rupee etääntyy toisesta jos kokee vetoo siihen... mut sit taas et lähestys sellasta ihmistä jota kohtaan ei koe vetoa... :D

Kyllä 19v saa/voi seurustella kenen kanssa tahansa ja hänen kanssa voi seurustella kuka tahansa ja se kaikki on yhtä ok!

Miksi haluat nuorelle tytölle "miehen", joka haukkuu, tönii, nimittelee, puhuu paskaa, juoruilee ja on kaikinpuolin oksettava lima? Mariannella on ikäisensä poikaystävä ja heillä tuntuu menevän hyvin.

[QUOTE="vieras";28997447]Miksi haluat nuorelle tytölle "miehen", joka haukkuu, tönii, nimittelee, puhuu paskaa, juoruilee ja on kaikinpuolin oksettava lima? Mariannella on ikäisensä poikaystävä ja heillä tuntuu menevän hyvin.[/QUOTE]

Siis mikset SÄ voi tajuta, ettei se ikä rakkaudessa oo se ykkös juttu ! :D

Vaan tunne, fiilis, kokemus... pohjainen juttu on rakastuminen.

Ja sit toisekseen, joo jos Teppo tajuais käytöksensä eli lopettais haukkumisen, tönimisen, nimittelemisen, paskan puhumisen, juoruilemisen ja Suvin vetonaulassa menemisen niin voisin halutakkin siitä sillon Mariannen miehen ja ennen kaikkea pyytäisi Marskulta anteeksi. :)

Mä en oo muuten tavannu yhtäkään ihmistä tähän päivään mennessä viel jolla ei ois ollu selkärankaa niin paljon et ei välittäis muiden ihmisten painostuksista... Miks mä oon ainut?

Miksi haluaisi, kun sillä on jo poikaystävä jonka kanssa on ollut yläasteelta asti? Ihan sama mitä limatöppö tekee tai on tekemättä. Laita töpölle fanipostia, ehkä se voi käydä panemassa sua ja töniä ja haukkua vielä päälle.

No sinä saat olla aivan rauhassa mitä mieltä haluat, minä aion jatkossakin iskeä kanssa ainakin ikää katsomatta. :D

Kerrotko ylipäätään miksi sen olisi pitänyt aloittaa tahallinen kiusaaminen jos tiesi että Marianne on ollut ihastunut/rakastunut siihen mutta hän on itse jostain syystä käyttäytynyt Mariannea kohtaan törkeästi ja tottakai siitä voi jäädä syvät jäljet kelle tahansa meistä jos kohdellaan huonosti jos ollaan ihastuneita/rakastuneita toisiin?

Eli minun mielestä Tepon ei olisi alunperinkään pitänyt aloittaa yhtään mitään sellasta!

Ja eiks se Marianne hermostunut ja skitsoillut kuule ihan syystäkin. Kun Claudia, Johanna ja Anu olivat korppikotkina kimpussa ja väsynyt/känninen Marianne etsi sen tyynyjä ja sitten toiset vielä tahallaan valloitti sen sängynkin..

Älä kuule rupee laittaa iän piikkiin. Ihan keltä tahansa vois hermot mennä siinä tilanteessa!

Keksi ennemmin jotain pahaa sanottavaa Susanna Indrenistä. Siinä sulla on 46-vuotias nainen joka tunti kaudet sheivailee suihkussa pillukarvoja, eikä suostu itse ees siivoomaan jälkiään.. muut oottaa päästä kuselle/suihkuun..

9800.gif

Kuule Jelena. En ole paljoa sinua vanhempi, 23 vuotias, mutta oikeasti ota järki käteen. Olin 20 vuotiaana jo äiti ja ajatusmaailma kyllä jotain ihan muuta kuin sinulla. Ei ole tarkoitus väheksyä, mutta toivottavasti et oikeasti pidä teppoa minään unelmavävynä tai saattaa käydä pahasti. Tepon ikäiset bilettäjät, jotka eivät pysty tuossa iässä jälkikasvustaan huolehtimaan, tuskin kypsyvät koskaan kunnolla. Yritä siinä sitten perhe sellaiselle perustaa. Toki on niitä, jotka eivät perhettä koskaan halua ja elämäntyyli jossa vielä 50 vuotiaana hypitään sängystä sänkyyn ja isketään baarissa nuorempia botoxin ja lihasten voimalla, niin ok. Suhdetta ei kannata toivoa tuollaisen ihmisen kanssa. Älä ole naiivi.

Ymmärsitköhän nyt yhtään, mitä minä kirjoitin? Enhän minä puhunut mitään noiden kahden rakkauselämästä, vaan ainoastaan tuosta tappelutilanteesta ja siitä, miten aikuisen ihmisen kuuluisi moisessa tilanteessa käyttäytyä.

Siihen nyt en ota kantaa, hermostuiko Marianne aiheesta vai ei. Humalassa nyt hermostutaan milloin mistäkin. Mutta sekä Mariannen että Tepon käytös oli typerää. Toisen noista nyt ainakin pitäisi olla ikänsä puolesta fiksummin käyttäytyvä.

Miten tuo Indren nyt tähän liittyy mitenkään ja miksi ihmeessä minun pitäisi häntä haukkua? Äh, ei olisi pitänyt ottaa osaa koko ketjuun...Typerää tällainen ihmisten haukkuminen ylipäänsä. Julkkiksia tai ei, tunteet ne on heilläkin. Kiusaamistahan tällainen ketju on.

[QUOTE="vieras";28997573]Miksi haluaisi, kun sillä on jo poikaystävä jonka kanssa on ollut yläasteelta asti? Ihan sama mitä limatöppö tekee tai on tekemättä. Laita töpölle fanipostia, ehkä se voi käydä panemassa sua ja töniä ja haukkua vielä päälle.[/QUOTE]

No aika jännä sitten että teki kuitenkin Tepon kanssa sellasen uutisen että ovat yhdessä ja kertoo edelleenkin että heillä on ollut romanssi. En ihan usko että poikaystävä olisi katsonut tällästä sormien läpi, että oma nainen seurustelee toisen miehen kanssa..

Ellei parisuhteessa ole sitten heillä ollut sellaiset omat pelisäännöt, sillonhan siinä ei mitään pahaa ole. :)

Yhteistyössä