Kumpi on hienostuneempi ja kummasta pidät enemmän?

• Viestiketjun aloittaja Sisustusapua
  • Ensimmäinen viesti
Ile
Sori änkeän tähän ketjuun, kumpi näistä keinutuoleista on teidän mielestänne parempi ostos moderniin skandinaaviseen kotiin?

Ilmari tapiovaaran mademoiselle vai Eamesin RAR?

http://www.finnishdesignshop.fi/huonekalut-nojatuolit-sohvat-artek-mademoiselle-keinutuoli-mademoiselle-keinutuoli-p-3463.html

http://www.vepsalainen.com/fi/tuotteet/lepotuolit/rar-keinu/

Asunto on valkoinen jämerän moderni kivitalo ja sisustus ajatonta designklassikoiden ja taiteen värittämää ilotulitusta.

Sisustusapua
Sori änkeän tähän ketjuun, kumpi näistä keinutuoleista on teidän mielestänne parempi ostos moderniin skandinaaviseen kotiin?

Mademoiselle keinutuoli | Artek Mademoiselle keinutuoli | Nojatuolit & Sohvat | Huonekalut | Finnish Design Shop

Vepsäläinen :: RAR-keinu

Asunto on valkoinen jämerän moderni kivitalo ja sisustus ajatonta designklassikoiden ja taiteen värittämää ilotulitusta.
Tuo ensimmäinen on mun silmään kauniimpi ja ajattomampi, ehkä myös ns. varma ratkaisu.

MiniSun
Alkuperäinen kirjoittaja VÄRI;28994665:
valkoista valkoista valkoista eli tylsää.......
Niin? Saahan sitä väriä tuotua muilla sisustustavaroilla huoneisiin. Mun mielestä isot huonekalut hillityn väriset ja pienillä asiolla sitten sitä pirteyttä.

lollotilol
Jossain kiinan hikipajoissa lapsityövoimalla tuotettua paskaa, joka sitten myydään 500% katteella ns. sisustajille.

Sen vielä ymmärtäisin jos maksaa siitä muotoilusta, mutta kun nämä ovat harmaata massaa.

Susiruma rar

Mademoiselle keinutuoli | Artek Mademoiselle keinutuoli | Nojatuolit & Sohvat | Huonekalut | Finnish Design Shop

Toi Eamesin tuoli on musta aina ollut ihan järjettömän RUMA! Siis valitsisin Mademoisellen :D

"vieras"

Mun mielestä Mademoiselle-tuoli on ylihehkutettu, itse en pidä sen ulkonäöstä. Tuosta RARistakaan en hirveästi pidä, lapset saavat sen keinuttua kumoon helposti. Ulkonäkö on häiritsevä - muuten kiva, mutta muovi. Selkänoja liian matala, ei ole mukava kiikkustuoli, vaan enemmän pönötystuoli.

KaijaM
katso www.juvi.fi jos haluat massiivipuisen, kestävän ja kauniin kaapin ja pöytäryhmän.
laadukasta käsityötä. meiltä löytyy juvin vitriini, telkkaritaso ja senkki. voin suositella lämpimästi! saa mihin vain väriin!

Yhteistyössä