The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No en mä paljoa osaakaan, mulla on hyvää autontuntija-apua.

91 micra. Vaan oon ajanu sillä ite kovin vähän, ollaan käyttöön vaihdettu mp.n kanssa autoja sopimuksella että lapsen kanssa liikkuva saa ajaa golffilla kun siinä on enempi ruttuun menevää peltiä kun micrassa.
Aivan, tuo vanhan korimallin Micra onkin vielä kaasarimakkara.
Ehkä ihan hyvä ratkaisu, tuo Micra nyt ei mikään maailman turvallisin ajoneuvo ole. Kestävin ehkä. :D

Mulla on tuo -99 Mitsu ja pirun hyvää ikäisekseen/ hintaisekseen ajaa, mutta pahoin pelkään, että joku kriisi tulee katsastuksesta.

Mutta nyt täytyy mennä nukkumaan, että jaksaa huomenna paiskia töitä. Hyvää yötä Kirahville ja muillekin ! :kiss:
 
kahvikirahvi
Aivan, tuo vanhan korimallin Micra onkin vielä kaasarimakkara.
Ehkä ihan hyvä ratkaisu, tuo Micra nyt ei mikään maailman turvallisin ajoneuvo ole. Kestävin ehkä. :D

Mulla on tuo -99 Mitsu ja pirun hyvää ikäisekseen/ hintaisekseen ajaa, mutta pahoin pelkään, että joku kriisi tulee katsastuksesta.

Mutta nyt täytyy mennä nukkumaan, että jaksaa huomenna paiskia töitä. Hyvää yötä Kirahville ja muillekin ! :kiss:
Juu, se on niin pikkunen että menis varmaan kori solmuun ihan kun kuoppaan ajais :D

Kauniita unia, odottelen vieläkin sitä kuaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28993316:
Nippa nappa kasvot näit :whistle:
Etumuspuoli on kyllä kieltämättä jääny hieman arvoitukseksi.

Toisaalta, ulkonäköseikat on asioita jotka meikäläistä ny ei kauheesti kiinnosta. Mulla on niin huono näkö, et naaraan ulkoinen kauneus menee silmissäni ihan hukkaan.
 
Täsä mä ole. Käytiin uudessa hoitopaikassa tutustumassa poikien kanssa, tarvinnee mennä vielä uudestaanki, kun tuo meidän isompi herra on hivenen hitaasti lämpiävä tapaus. Vielä ku jouduttiin lähteen sillee nopeesti, ettei keretty syömään aamupalaa tai mitään, niin ei ainakaan helpottanu tota aamua. Pojat siis päätti herättää mut 9.10, kun olin sopinu 9.30 olla siellä uudessa hoitopaikassa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä