The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
En haekaan pitsaa, porukat tulee käymään :) Hitto kun unohdin laittaa perunat kiehumaan kun odottelin gratiinin kypsymistä.. Kauhee nälkä jo. Mun gratiinissa on parsa- ja kukkakaalija, kidneypapuja ja kaurakermaa + mausteita. Pari nokaretta voita lisäsin pinnalle ennen uuniin laittoa :p Nams nams.
 
Lady Gardenea
Miksi mies antaa ymmärtää mutta ei voi sanoa jos ei kiinnosta. Nyt puhun siitä tolvanasta jonka tapasin kesällä. Ainakin siltä tuntuu että ei sittenkkään kiinnosta mun seura. Ei edes keretty tutustua. : / vittu :vampire:
 
noistal lasten vaatteista, mun vaimo pyrkii hoitamaan asiat kuntoon hyvissä ajoin

se sanoo että monet mallit/koot saattaa loppua jos jättää viimetinkaan
Täällä nyt loppuu noi koot jo muutenkin kun tuota trafiikkia on vaikka muille jaettavaksi :p...mutta helkutin vaikeeta on lähteä arvioimaan kokoluokkaa, kun venyvät miten sattuu...

Onneksi merkkiuskollisuus ei ole vielä tullut torppaan vaikuttamaan, huh.
 
Yötä oleminen ei meinaa yhtään mitään. Kiltisti tarjosin yöpaikkaa. Mulla ei ole tapana nusasta kaikkea mitä liikkuu. Täällä olevat jutut on eri juttu kuin irl.
Ihan justiinsa näin.

Ensinnäkin mä ( kuin myös Lady) olen sinkku. Virituaalikihlauksestani huolimatta mulla on oikeessa elämässä täysi vapaus mennä, tulla ja treffailla just miten mua huvittaa, jos mua huvittaa. Palsta ei asiasta voi tietää, jos en itte kerro.

Toisekseen, jos oman kulmakuppilani sijaan tulee kutsu Ladyn kulmakuppilaan, niin miksi muka en menisi? Pelkäisinkö? Ja jos mä olisin kauheesti irtosuhteiden perään ja päättäisin lähteä kotikulmiltani muualle, niin miksi mä vaihtaisin junaa Pasilassa lähteäkseni tapaamaan yhtä naista, kun sama juna veisi minut suoraan mummotunneliin, missä on valinnanvaraa joka lähtöön. (Kerran olen tuolla käynyt, tosin ihan vaan kattomassa kaverin bändin keikkaa, enkä meinannu päästä ehjänä ulos.)

Kolmanneksi, aamutunteina jolloin takseja ei oikein saa, eikä oikein ole kiinnostustakaan maksaa satasta taksimatkasta, niin on jotenkin mukavampi viettää aikaa hyvässä seurassa sisätiloissa, kuin istua aseman penkillä odottaen, että liikenne alkaa.

Neljänneksi, kait mä osaan käyttäytyä siinä määrin herrasmiehen tavoin, että Ladykin uskalsi minut yövieraaksi päästää. Huolestuttavaa olisi, jos en osaisi.

Uutenavuotena mulla oli yövieraana naarasotus. Semmoinen punapäinen kolmevitonen. Oli tullu vanhoille kotokulmilleen tuttujen pariin viettämään uuttavuotta. Mut aamuyöstä takseja ei saanut, sadasta soitosta huolimatta. Tarjosin yöpaikkaa luonani, joten hän sitten nukkui vuoteessani ja minä nukuin sohvalla. Tissi tais vilahtaa aamusuihkun yhteydessä, mut se ny ei o kauheen vaarallista. Olen mä tissejä ennenkin nähny, enkä mä niitä pelkää. Sitä en tiedä mitä sitten kertoili miesystävälleen yönvietostaan, eikä se asia kuulu mulle.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Voi perseensuti teijän kanssa,älkää nyt sitten ymmärtäkö mitä tarkotin.Mä en kenenkään yksityiselämää kritisoinut! Puhuinkin vaan että jos irl omalle kohalle kävis noin niin en tykkäis mutta enkai mäkään niin tyhmä ole että sekoitan irl ja virtuaalielämän! :headwall:
 
Lady Gardenea
Voi perseensuti teijän kanssa,älkää nyt sitten ymmärtäkö mitä tarkotin.Mä en kenenkään yksityiselämää kritisoinut! Puhuinkin vaan että jos irl omalle kohalle kävis noin niin en tykkäis mutta enkai mäkään niin tyhmä ole että sekoitan irl ja virtuaalielämän! :headwall:
Taisin lukea viestisi huolimattomasti koska en huomannut sanoja:
jos irl omalle kohalle kävis noin niin en tykkäis ..

Käyn lukemassa sen uudestaan.
 
Voi perseensuti teijän kanssa,älkää nyt sitten ymmärtäkö mitä tarkotin.Mä en kenenkään yksityiselämää kritisoinut! Puhuinkin vaan että jos irl omalle kohalle kävis noin niin en tykkäis mutta enkai mäkään niin tyhmä ole että sekoitan irl ja virtuaalielämän! :headwall:
Eipä sinua kukaan tyhmänä pidä.

Mut on olemassa semmoisiakin yövierailuja, joissa ei petetä, tai naida kuin kanit.
 
Eipä sinua kukaan tyhmänä pidä.

Mut on olemassa semmoisiakin yövierailuja, joissa ei petetä, tai naida kuin kanit.
ja mä en edelleenkään kritisoinut sun tai ladyn yksityiselämää heitin vaan huumorilla kun olet virtuaalikihlautunut. ainoa mitä sanoin että jos mun kohdalle sattuis että oikeessa elämässä mies menis toisen naisen luo yöksi niin en tykkäisi yhtään. jokainen tekee irl niinkuin tykkää mutta mä nyt vaan heitin ton kommenttini tähän virtuaalikihlaus juttuun.

Ymmärsitkö nyt?
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä