[QUOTE="Lotta";28984543]Muutimme vuosi sitten takaisin Suomeen. Asuttiin viisi vuotta etelä Saksassa ja sinä aikana syntyi lapset. Suomesta minulla ei siis aikaisempaa kokemusta lapsiperheen arjesta. nyt Minua on alkanut enenevässä määrin ahdistamaan vanhat naiset talonyhtiössämme, jotka jatkuvasti ovat aggressiivisia ilmeisesti vain meille lapsiperheille.
Asumme Helsingissä melko isossa talonyhtiössä (n. 100 asuntoa). Esim. Tällä viikolla minulle on yksi nainen tullut valittamaan, että portti auki ( en tiennyt asiasta), toinen valittanut miehelleni roskisten viereen jätetystä vaunukopasta (ei ollut meidän, mutta ilmeisesti joku jättänyt sen siihen roskiksen viereen, josko jollekin olisi käyttöä), yksi nainen kiroillut, että hänen kukkaruukkuja sotkettu (en tiennyt asiasta) ja tänään yksi selkeästi saunan jälkeen humalassa ollut nainen tuli leikkipaikalle huutamaan v:tä ja p:tä, kun hänen pihalle tuomassaan retkituolissa hiekkaa. Kaikissa tapauksissa nainen ainakin yli 60-v.
Myönnetään, että tämä viikko ollut poikkeuksellisen valitusrikas, mutta mikä näitä naisia vaivaa? Onko tämä yleistä Suomessa vai onko meille vaan sattunut huono talonyhtiö? Saksassa lapsillemme oltiin sydämellisiä ja esim. vastattiin tervehdykseen. Suomessa tuntuu, että poikani huomenta tai hei kaikuu kuuroille korville
[/QUOTE]
No kyllähän se ärsyttää, jos lapsenne sotkevat paikkoja ja te jätätte porttia auki. Olkaa huolellisempia ja opettakaa lapset kunnioittaman toisten ja yhteistä omaisuutta, niin ei tule valituksia.