kahvikirahvi
Ai vällykäärmeSellainen on nyt mun pedissä. Mä en pystynyt enää nukkuu kun aurinko lämmittää. Menin 5.00 aikohin nukkuu.
Ai vällykäärmeSellainen on nyt mun pedissä. Mä en pystynyt enää nukkuu kun aurinko lämmittää. Menin 5.00 aikohin nukkuu.
Joo Pääs viereen kunhan nukkuu kiltisti. Yöllä ei pääse julkisilla hänen kämpilleen.Ai asiamies:O
NihAi vällykäärme
Joo niin on,se on ihan viiropää:heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982171:No, tuokin on ihanaa, että saa aina välillä laina "lapsen" hoitoon.
Nää, antaa nukkua. =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982187:No, herätä se
Viiropää Onko kyseessä pikkuinen vai isokin sellainen?Joo niin on,se on ihan viiropää:heart:
tässä vetää ihan sanattomaksi.....*kohta saadaan uus palstapari*Joo Pääs viereen kunhan nukkuu kiltisti. Yöllä ei pääse julkisilla hänen kämpilleen.
Niin, uni tekee toisinaan hyvää . Miekin nukahdin eilen jo ennen puoltayötä mikä on minulle harvinaista. Vetäisin yhdeksän tuntia unta putkeen heräämättä kertaakaan.Nää, antaa nukkua. =)
Oho. Paljastatko meille likaisia yksityiskohtia? Kiltisti nukkumisesta ja LG.stä samassa lauseessa en usko
pieni iso tai iso pieni,miten sen nyt ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982201:Viiropää Onko kyseessä pikkuinen vai isokin sellainen?
en minäkään usko taidettu mambota....Oho. Paljastatko meille likaisia yksityiskohtia? Kiltisti nukkumisesta ja LG.stä samassa lauseessa en usko
Nyt nukuin pelkästään. Oon pyrkiny vähentää. Yhden illan juttuja.. Pakko uskoa.Oho. Paljastatko meille likaisia yksityiskohtia? Kiltisti nukkumisesta ja LG.stä samassa lauseessa en usko
Lähinnä onko kyseessä kokoa lehmän puolikas?pieni iso tai iso pieni,miten sen nyt ottaa.
Mjaa..tässä vetää ihan sanattomaksi.....*kohta saadaan uus palstapari*
Uskotaan myöNyt nukuin pelkästään. Oon pyrkiny vähentää. Yhden illan juttuja.. Pakko uskoa.
möhAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982230:Uskotaan myö
Myöhän ollaan tämmöisii "uskovaisii" ite :saint:
oliko tämä nyt sitten hyvä vai paha mjaa...?Mjaa..
Semmonen neutraali.oliko tämä nyt sitten hyvä vai paha mjaa...?
Juu juu..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982238:Myöhän ollaan tämmöisii "uskovaisii" ite :saint:
puolikkaasta pienempi,sellanen syliin mahtuva yksilö.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982226:Lähinnä onko kyseessä kokoa lehmän puolikas?
minen usko mitään,oon varma että joku kaunispäivä on palstahäät