Huomenta Lady G. Ja hienoa, että "iltalenkki" oli onnistunut .Huomenta :wave:
Oli kiva baari ilta. Seurana oli plussalainen.
Joo Saahan tanssilattialla liikuntaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982118:Huomenta Lady G. Ja hienoa, että "iltalenkki" oli onnistunut .
Huomenta :wave:Huomenta!
*huokailua*
Himputin pitkäkaulaseni,munk kisukuume kasvaa lisää kun luen noita juttuja.
Mä saan viikollakin täällä olleen täystuhon ehkä ensiviiikollakin seurakseni:heart:
Kyllä siellä hiki pintaan tulee .Joo Saahan tanssilattialla liikuntaa.
Kisut pitää kieltää tästä ketjusta. :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982129:Huomenta :wave:
Ja odotahan kun Pitkäkaula laittaa uuden pennun kuvan vielä näytille. Ei helpota tosiaan tätä kuumeilua |O:kieh::heart:.
Käärme on muuten tosi ihanan tuntuinen käteen. Ihan yllätyin kun tuossa joku aika sitten pääsin ja uskalsin koskea käärmeeseen. Ja nyt ei puhuta "vällykäärmeestä"Mä olen allerginen kisuille. Olis sellainen kiva seurana. :|
Pitäs olla karvaton eläin. Olen ajatellut käärmettä.
Omalla tavallaan söpöjä lipittäjiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982137:Käärme on muuten tosi ihanan tuntuinen käteen. Ihan yllätyin kun tuossa joku aika sitten pääsin ja uskalsin koskea käärmeeseen.
Mulle riitää ihan vaan vällykäärme,muista käärmeistä en tykkää. Ite en ole allerginen millekkään eläimelle mutta nyt ei vaan voi ottaa mitään elukoita mut onneks on toi laina"lapsi"Mä olen allerginen kisuille. Olis sellainen kiva seurana. :|
Asiamiehen kanssako olit liikenteessä?Huomenta :wave:
Oli kiva baari ilta. Seurana oli plussalainen.
lipittäjiäOmalla tavallaan söpöjä lipittäjiä.
No niin, kieli liikkuu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982152:lipittäjiä
JuuAsiamiehen kanssako olit liikenteessä?
No, liikkuu liikkuuNo niin, kieli liikkuu.
No, tuokin on ihanaa, että saa aina välillä laina "lapsen" hoitoon.Mulle riitää ihan vaan vällykäärme,muista käärmeistä en tykkää. Ite en ole allerginen millekkään eläimelle mutta nyt ei vaan voi ottaa mitään elukoita mut onneks on toi laina"lapsi"
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982164:No, liikkuu liikkuu
Viljakäärme olis kyl kiva.Mä olen allerginen kisuille. Olis sellainen kiva seurana. :|
Sellainen on nyt mun pedissä. Mä en pystynyt enää nukkuu kun aurinko lämmittää. Menin 5.00 aikohin nukkuu.Mulle riitää ihan vaan vällykäärme,muista käärmeistä en tykkää. Ite en ole allerginen millekkään eläimelle mutta nyt ei vaan voi ottaa mitään elukoita mut onneks on toi laina"lapsi"
Waat? mä oon ollu muutaman päivän vähän vähemmän täällä ja heti oon tipahtanut kärryiltä. Asuttekste niinkos samas paikas?
Me puhutaan käärmeistä ja nyt ajatus vie jo ihan muualle....
Ai asiamies:OSellainen on nyt mun pedissä. Mä en pystynyt enää nukkuu kun aurinko lämmittää. Menin 5.00 aikohin nukkuu.
Mä ottaisin sukkanauhakäärmeen.Viljakäärme olis kyl kiva.
No, herätä seSellainen on nyt mun pedissä. Mä en pystynyt enää nukkuu kun aurinko lämmittää. Menin 5.00 aikohin nukkuu.