The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28980648:
Bööö.. mua väsyttää.. ja mun pitäis vielä pakata mun kamppeet ku huame aamupäiväl pitäs lähtee.. Enkä ees tiedä vielä missä vaatteissa juoksen ja musiikitkin on vaihtamatta ja kaikkee..
Oi joijoi, sulla on huomenna se maisemanvaihdoslenkki?! Hengessä olen mukana kyllä tsemppaamassa...vaikka tolla treenillä sä mitään tsemppaajaa tartte...musiikki hoitaa homman kotiin :)
 
Oi joijoi, sulla on huomenna se maisemanvaihdoslenkki?! Hengessä olen mukana kyllä tsemppaamassa...vaikka tolla treenillä sä mitään tsemppaajaa tartte...musiikki hoitaa homman kotiin :)
Sunnuntaina puolmaratoni Tampereella. Pelottaa, jännittää ja kaikkea siltä väliltä. Välillä oon ihan varma, että se menee ihan loistavasti ja toisessa hetkessä iskee epäusko. Mä oon varma siitä, että jaksan juosta sen, mutta vaikeutta tähän tuo se, etten tiiä yhtään mitä vauhtia pitäis lähteä liikkeelle. Toisaalta tekis mieli koittaa juosta aikaa, mutta sitte taas olis ehkä fiksuinta vetää tää eka ns. varman päälle.. ÄSH. Ihan liian hankalaa.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28980693:
Sunnuntaina puolmaratoni Tampereella. Pelottaa, jännittää ja kaikkea siltä väliltä. Välillä oon ihan varma, että se menee ihan loistavasti ja toisessa hetkessä iskee epäusko. Mä oon varma siitä, että jaksan juosta sen, mutta vaikeutta tähän tuo se, etten tiiä yhtään mitä vauhtia pitäis lähteä liikkeelle. Toisaalta tekis mieli koittaa juosta aikaa, mutta sitte taas olis ehkä fiksuinta vetää tää eka ns. varman päälle.. ÄSH. Ihan liian hankalaa.. :D
Kroppaas ja fiilistäs kuunnellen, niin hyvä tulee :). Voithan sä siinä puolihuolimattomasti vilkuilla aikaakin..

Yritähän saada nukutuksi kunnolla jännityksestä huolimatta :)
 
Kroppaas ja fiilistäs kuunnellen, niin hyvä tulee :). Voithan sä siinä puolihuolimattomasti vilkuilla aikaakin..

Yritähän saada nukutuksi kunnolla jännityksestä huolimatta :)
Jotenkin tolleenhan se on tehtävä.. :) Ehkä mä vaan otan ihan rauhallisesti, kuitenkin vasta eka kerta, niin saavutushan on jo juosta lähdöstä maaliin asti :) Juu, eiköhän se uni kuitenkin tuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
...meille tuli sitten iltatsembalot...keskimmäinen roudaa petivaatteitaan esikoisen huoneeseen, meinaa yökyläillä isoveljen tykönä :D..mikä tarkoittaa kyllä sitä että voi yöravaus sentään :D...

Ja aamulla leikataan ilmaa veitsellä :D...

Mä lähden päällekatsojaksi, että tuleeko tuosta muuttamisesta ja ennen kaikkea asettumisesta unille mitään :p...
 
IhanaValo
...meille tuli sitten iltatsembalot...keskimmäinen roudaa petivaatteitaan esikoisen huoneeseen, meinaa yökyläillä isoveljen tykönä :D..mikä tarkoittaa kyllä sitä että voi yöravaus sentään :D...

Ja aamulla leikataan ilmaa veitsellä :D...

Mä lähden päällekatsojaksi, että tuleeko tuosta muuttamisesta ja ennen kaikkea asettumisesta unille mitään :p...
Meillä tytöillä on sama huone mutta kuopus on jo useampana yönä menny nukkumaan siskonsa viereen :) Ja esikoinen melkein vaatii että "maailman pehmein pikkusisko" tulee kainaloon nukkumaan..
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
IhanaValo
Öitä nyt, meinasin että valvoisin vähän pidempään nyt saa keskenään hääräillä miehen ollessa töissä mut en jaksa. Vanhaks oon tullu ja vissiin muutakin vikaa kun suklaakaan ei maistunut paria riviä enempää..
Kauniita unia! :kiss: puspus!
p.s Virtuaaliviekkuun saapi kömpiä jos siltä tuntuu, tilaa riittää :)
 
Öitä nyt, meinasin että valvoisin vähän pidempään nyt saa keskenään hääräillä miehen ollessa töissä mut en jaksa. Vanhaks oon tullu ja vissiin muutakin vikaa kun suklaakaan ei maistunut paria riviä enempää..
Kauniita unia! :kiss: puspus!
p.s Virtuaaliviekkuun saapi kömpiä jos siltä tuntuu, tilaa riittää :)
hyvää yötä sinne:kiss:

...mää joudun vielä valvomaan.
 
kahvikirahvi
Meikältä lähti kaveri nyt, ja meinasin kattoa jakson Addamssia ennen kun käyn nukkumaan. Huomenna tapahtumarikas päivä tiedossa. Pp lähtee kummeilleen päivähoitoon, Alastulo tulee mulle käymään, mennään kaupungille ja se tulee mun kaa kattomaan kissaa :heart:

Pitäiskö alkaa juomaan useammin, nousi yks pikkunen olut jo päähän :snotty:
 
Meikältä lähti kaveri nyt, ja meinasin kattoa jakson Addamssia ennen kun käyn nukkumaan. Huomenna tapahtumarikas päivä tiedossa. Pp lähtee kummeilleen päivähoitoon, Alastulo tulee mulle käymään, mennään kaupungille ja se tulee mun kaa kattomaan kissaa :heart:

Pitäiskö alkaa juomaan useammin, nousi yks pikkunen olut jo päähän :snotty:
mä en saanut kun puolet tsihista juotua,ei maistunut...

sullapa on huomenna sitten menoa ja meininkii:)
 
kahvikirahvi
Öitä nyt, meinasin että valvoisin vähän pidempään nyt saa keskenään hääräillä miehen ollessa töissä mut en jaksa. Vanhaks oon tullu ja vissiin muutakin vikaa kun suklaakaan ei maistunut paria riviä enempää..
Kauniita unia! :kiss: puspus!
p.s Virtuaaliviekkuun saapi kömpiä jos siltä tuntuu, tilaa riittää :)
Meikä ilmottautuu :wave: Tuun kunhan oon kattonu jakson addamssia ja ehkä napostellu iltapalaa. Pitäisköhän syödä jäätelö... :D
 
Öitä nyt, meinasin että valvoisin vähän pidempään nyt saa keskenään hääräillä miehen ollessa töissä mut en jaksa. Vanhaks oon tullu ja vissiin muutakin vikaa kun suklaakaan ei maistunut paria riviä enempää..
Kauniita unia! :kiss: puspus!
p.s Virtuaaliviekkuun saapi kömpiä jos siltä tuntuu, tilaa riittää :)
Kauniita unia :)

Meillä on torppa hiljasena...kattellaan nyt kuinka kauan :D

Ja voi veljet, menikin sitten huomisen suunnitelmat puihin. Esikoinen tuli synttärikutsun kanssa, jotta "..ai niin...mulle tuli tämmönen...että mitäs sitten keksitään..?"... Pukannee kaupunkireissua ellei nyt sitten jotenkin onnistuta jotain taikomaan tuosta kaupastamme... Ja kutsukin oli ehtinyt repun pohjalla vanhentua ihan kiitettävästi, oli saanut sen jo alkuviikosta...:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä