Paljonko suolaisen piirakan hinnaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä mieltä siitä, että tekisi pienempiä piirakoita jolloin piirakka olisi puolet pienempi ja hintakin puolittuisi? Ostin kahden kokoisia vuokia.

Kymppi kuulostaa paljolta, mutta eipä sitä pelkkien aineidenkaan hinnalla viitsi myydä.

Teen myyjäisiin suolaisia piirakoita. Aineisiin menee 6-8€ piirakasta riippuen.

Kysymys kuuluu: Paljonko maksaisit piirakasta? Mikä olisi sopiva hinta?

6-8 e, koska on helppoa tehdä itsekkin.
Kahviloissa tinkaan kahvin ja pullan aina noin 30 senttii, koska kahvipaketista saa monta kymmentä kupillista ja pulla on helppo tehä itsekkin.
Kampaajalla en maksa ikinä 5€ enempää, koska hiukset voi leikat itse kotona.

[QUOTE="zxc";28980489]teetkö pelleliset vai iksi on niin paljon mennyt aineisiin?[/QUOTE]

ihan vain piirakkavuuallisen. Tyrmistyin hinnasta itsekkin. Kerma, voi, juusto ja erityisesti täytteet maksaa esim. 150g poroa oli 5 euroa!

Susannalle, kyse on myyjäisistä, ei palvelun ostamiselta yritykseltä. Kahvilassa saa tuotteen nauttia siellä ja kahvilaan mennäänkin viettämään aikaa tai nopeasti haukkaamaan jotain. Vähän eri kuin että liikuntasalissa ostaa jokun kotileipurin vääntämän piirakan josta ei tiedä mitä sisältää ja miten tehty.

ihan vain piirakkavuuallisen. Tyrmistyin hinnasta itsekkin. Kerma, voi, juusto ja erityisesti täytteet maksaa esim. 150g poroa oli 5 euroa!

mä oon joskus laskeskellut, että r-aineiden hinnaksi tulisi muutama euro: pirkka piirastaikina muistakseni 1,5e/2 piirakkaa, halpis ruokakerma 0,50e, oltermanni 6-7e/aika moneen piirakkaan, sitten oon ostannut ne ainekset mitä sattui olemaan tarjouksessa, parhaimilla saa päiväyskinkun 2-4e/kg, kananmunat eivät maksaa paljon.....poro tietenkin on hintavin, mutta myyjäisissä tuskinpa on väliä onko se kinkkua vai poroa. Ei noilla sun hinnoilla kovinkaan paljon katetta saa...

[QUOTE="zxc";28980509]mä oon joskus laskeskellut, että r-aineiden hinnaksi tulisi muutama euro: pirkka piirastaikina muistakseni 1,5e/2 piirakkaa, halpis ruokakerma 0,50e, oltermanni 6-7e/aika moneen piirakkaan, sitten oon ostannut ne ainekset mitä sattui olemaan tarjouksessa, parhaimilla saa päiväyskinkun 2-4e/kg, kananmunat eivät maksaa paljon.....poro tietenkin on hintavin, mutta myyjäisissä tuskinpa on väliä onko se kinkkua vai poroa. Ei noilla sun hinnoilla kovinkaan paljon katetta saa...[/QUOTE]

pohja 0,35€, munat 0,6€, kerma 1€, juusto 0,6€, maito 0,1€, tonnikala 3,1€, tomaatti 0,3€, vuoka 0,6€

[QUOTE="zxc";28980542]munat, kerma ja tonnikala ovat "lian kalliit"...totuus on valitettavasti se ettei kukaan maksaa yli 10e piirakasta...[/QUOTE]

15 munaa 2,95€ ja kerma 2dl 1€. Maalla hinnat on kalliimmat kuin kaupungin marketissa. Tonnikala 1prk 1,65€.

Tonnikalapiirakan hinnaksi ajattelin 8€ ja poropiirakan 10€.

Yhteistyössä