Vai oliko se haarakiila?Taiat olla oikeilla jälillä, kyllä minunkin muistaakseni haarukka siihen jotenkin liittyi.
Vai oliko se haarakiila?Taiat olla oikeilla jälillä, kyllä minunkin muistaakseni haarukka siihen jotenkin liittyi.
Vai pitäskö laittaa varmuudeksi pyykkipoikaNo jos tyynystoppari kohdasta laitat
oon mää vaan hyvä,tarjoon seuraani härs...eiku jutteluun ja sitten menen ja nukahdan tähän sohvan syleilyyn.:ashamed:no ilman muuta, ikinä en ole ollut vääryyttä vastaan
sit pitää ottaa viel kolmas ja sille nimeks tinkuliini....Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28979720:No tietystihän sen toisen kissan nimeksi tulee alastulossa mättää, eihän siinä oo mitään miettimisiä
mä en ole ostanut viikkoon vai onkohan siitä jo kaksi aikaaa...no väliäkö sillä mutta eilen menin ja sorruin pitsaan vaikka en ees muutenkaan sellasia juuri syö. nyt kaduttaa se pitsa: /Ai perhana, kävin kaupassa enkä ostanut mitään herkkua. :O
Meikäläisen kouluaikoina ruåtti oli vielä pakollinen.Seksi. Mitä se on?
toi on muuten kauheeta,ite olen nukahtanut rattiin tai ainakin torkahtanut ja havahduin siihen tärinäraitaan,onneksi,sillä vastaan tuli auto. onneks ehdin kääntää omalle kaistalle takasin. mä olin yksin sillon liikenteessä. hyvä että satuit olee mukana ja sait karjaistua muuten ois voinut käydä huonosti. pelottavia tilanteita.meinas tulla noutaja, poika nukahti rattiin
viime hetkellä sain karjastua niin että se valapastu
åttaa åttaaMeikäläisen kouluaikoina ruåtti oli vielä pakollinen.
Seks on joku puu ruåttiks. Oliko ny kuusi tai mänty.
Muistan vieläkin ruåttalaisen blondin puhelinnumeron: Sjuusekssjuuseksåttasjuuseks.
Inttiaikaan mulle meinas käydä noin (eli Sasit) muutamankin kerran. Sit se on auto seis, kävelyä auton ympäri muutama kierros ja pysähtyminen ensimmäiseen kahvipaikkaan.meinas tulla noutaja, poika nukahti rattiin
Suklaa on saatanallista ainetta. Ihan oikein sille että tulee syödyksi.Miulle tyrkytettiin pari levyä suklaata tänään, ihan karmeeta...tietäähän sen miten niille käy kun joutuvat meikän lähelle
Tottakai toivut :hug:Yhyy, en toivu ikinä mun tän päiväsestä maalauksesta :| Vaihdan alaa.
Mulle kävi pikku valuma. Semmonen n. auton takaluukun kokoinen.Tottakai toivut :hug:
Mullaki oli tiistaina niin masentava kokous opettajan kans että meinasin itkee mutta silti pitää koittaa jatkaa =)
Kun miten mulla on mielikuva, että et o toipunu jokusen päivän takaisista vaadituista paskan päälle maalaamisistakaan.Yhyy, en toivu ikinä mun tän päiväsestä maalauksesta :| Vaihdan alaa.
Hui olkoon! Onneksi olit tilanteen tasalla... Pitäskö vaihtaa kuskia? Toivottavasti ei ole matkaa enää pitkästi...meinas tulla noutaja, poika nukahti rattiin
Iltaa:wave:..niin...jotta...illantynkää kaikille :wave:....