Lukitsetko vessan oven, jos olet yksin kotona?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras ap"
Minua kiinnosti lähinnä se, että laittaako joku automaattisesti oven lukkoon (jos siis on tapana lukita ovi) silloinkin, jos on yksin kotona. Nyt kaikki on niin ronskeja, etteivät laita ovea kiinni koskaan :D

"vieras"
[QUOTE="vieras ap";28979964]Minua kiinnosti lähinnä se, että laittaako joku automaattisesti oven lukkoon (jos siis on tapana lukita ovi) silloinkin, jos on yksin kotona. Nyt kaikki on niin ronskeja, etteivät laita ovea kiinni koskaan :D[/QUOTE]miksi pitäisi laittaa kiinni omassa kodissaan?!?

"asdf"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28979962:
en lukitse, edes silloin kun muut on kotona, yleensä jätän oven jopa auki kokonaan
Näin minäkin teen. Olen niin tottunut siihen, että lapsilla (tai koiralla) on jotain asiaa tai tulee jokin "tilanne" juuri kun olen vessassa. Aluksi ärsytti kauheasti kun ei edes vessassa saa rauhassa istua, mutta nyt olen ihan vaan alistunut tilanteeseen. Mies sen sijaan lukitsee ovensa ja lukee kaikessa rauhassa sanomalehteä vessassa. Itse istun pytyllä korkeintaan minuutin ja samalla siistin vessaa. :D

"Vieras"
[QUOTE="vieras";28979967]miksi pitäisi laittaa kiinni omassa kodissaan?!?[/QUOTE]

No vaikka siksi että se on kohteliasta muita kohtaan? Vaikka siellä ei muita olisikaan, niin vessan ovi nyt on tapana sulke. Tosin meilläkin joskus auki, jos latsen kanssa keskenään kotona, mutta kyllä se nyt kiinni kuuluisi olla.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28979976]No vaikka siksi että se on kohteliasta muita kohtaan? Vaikka siellä ei muita olisikaan, niin vessan ovi nyt on tapana sulke. Tosin meilläkin joskus auki, jos latsen kanssa keskenään kotona, mutta kyllä se nyt kiinni kuuluisi olla.[/QUOTE]

No eipä omalla väellä ole tapana ollut ikinä, samalla kun joku istuu paskalla voi toinen tulla suihkuun tai hampaan pesulle.

[QUOTE="vieras ap";28979964]Minua kiinnosti lähinnä se, että laittaako joku automaattisesti oven lukkoon (jos siis on tapana lukita ovi) silloinkin, jos on yksin kotona. Nyt kaikki on niin ronskeja, etteivät laita ovea kiinni koskaan :D[/QUOTE]

Ovi on auki kun olen yksin kotona. Mutta en laita lukkoon silloinkaan jos täällä on 1 vieras, laitan vain oven kiinni. Jos on useampi vieras niin laitan lukkoon.

Tässäpä päivän raportti mun wc-käyttäytymisestä :D

plip
En lukitse kotona, yksin ollessa jopa jätän sen raolleen (ja tietenkin sitten toinen koira sinne aina itsensä miun seuraksi tunkee :D )
Kiinni laitan kun miehen kanssa yhdessä ollaan, kun taas jos on vieraita / olen vieraana ovi toki menee lukkoon asti :p

"vieras"
Ei kukaan perheessämme laita vessan ovea lukkoon, harvoin edes ovea kiinni (lapset vielä aika pieniä). Vieraat saattaa lukita oven ja mäkin jos on paljon vieraita ja mahdollisuus, ettei joku hoksaa vessan olevan varattu.

Yhteistyössä