Mää ajattelinki että se ois töissä starship enterprisen kannella :heart:Mutta sillä toisella on normaalit varpaat, niin ei se tartte laivakissanimeä.
Mää ajattelinki että se ois töissä starship enterprisen kannella :heart:Mutta sillä toisella on normaalit varpaat, niin ei se tartte laivakissanimeä.
Näin olen ymmärtänyt kun on annettu ymmärtää.jaa, ne liikavarpaallisetko ne niitä laivakissoja on?
Net pysyvät merenkäynnissä paremmin jaloillaan kun on leveämpi käpälä.jaa, ne liikavarpaallisetko ne niitä laivakissoja on?
Se on semmonen pikkuinen leivonnainen mun käsittääkseni.Seksi. Mitä se on?
Hmm... Emmie tiiä.Seksi. Mitä se on?
eläpä ala siellä, teillähän oli vasta se nettiki poikki...Hmm... Emmie tiiä.
Ahah! Yritti huijata!eläpä ala siellä, teillähän oli vasta se nettiki poikki...
Olis mulla sulle jotain mihin ripustaa.Noni nyt on lakanat pesty, oliko sitä ripustusapua tarjolla..?
Ja mie aattelin ettei kukaan jaksa miun jorinoita lukea...ja sitten sanojani käytetään minua vastaan :O kehtaatkin mokoma...eläpä ala siellä, teillähän oli vasta se nettiki poikki...
jos sama työnjako kuin älgeen kanssa sopiii niin olen valmiinaNoni nyt on lakanat pesty, oliko sitä ripustusapua tarjolla..?
unia sinne :wave:Mä menen päikkärille. Jaksaa sitten illalla valvoa. :xmas: :wave:
Elä sie synnyttänyt nainen nyt esitä jotain neitsyttäJa mie aattelin ettei kukaan jaksa miun jorinoita lukea...ja sitten sanojani käytetään minua vastaan :O kehtaatkin mokoma...
Eikö mee läpi? :saint: Onhan sitä neitseellistä sikiämistä ja sen semmosta..Elä sie synnyttänyt nainen nyt esitä jotain neitsyttä
Voi voi, ei ollu nenäliinoja tässä koneellisessa. Mites tyynyliina?Olis mulla sulle jotain mihin ripustaa.
Nenäliinan.
Jo vain, ja kyllä olikin turvallinen olo ripustaa kun olit tukemassa.jos sama työnjako kuin älgeen kanssa sopiii niin olen valmiina
Anteeks mikä? Joku hieno haarukalla syötävä jälkiruoka varmaan.Seksi. Mitä se on?
Taiat olla oikeilla jälillä, kyllä minunkin muistaakseni haarukka siihen jotenkin liittyi.Anteeks mikä? Joku hieno haarukalla syötävä jälkiruoka varmaan.
No jos tyynystoppari kohdasta laitatVoi voi, ei ollu nenäliinoja tässä koneellisessa. Mites tyynyliina?