Kuikin täällä mutten juuri kirjottele. Ja samalla katon telkkaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28979533:En mie sinnuu täällä nää...
Kuikin täällä mutten juuri kirjottele. Ja samalla katon telkkaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28979533:En mie sinnuu täällä nää...
no ilman muuta, ikinä en ole ollut vääryyttä vastaanmut mää on täällä,jutskaile mun kanssa kaikkee härs....eiku hauskaa
Nyyrikki onkin musta. Mää en kyllä erityisemmin mustista kateista välitä, mutta onhan toi nyt lutunen ja luonteeltaan mahtava. Mun unelmakissa olis kilpikonnavärityksellä, mutta se on kuulemma joku geenijuttu että kolleille ei voi tulla semmosta väritystä :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28979432:Sie et Pitkäkaula ollenkaan helpota miun "haluan toisen kissan" kuumetta :kieh: :heart:. Itseasiassa se toinen kisu olisi jo valmiiksi katsottunakin Nykyinen on valkoinen mustalla hännällä ja se haavekisu olisi ihan musta.
no ottaa kilpparin värisen tyttökissan....Nyyrikki onkin musta. Mää en kyllä erityisemmin mustista kateista välitä, mutta onhan toi nyt lutunen ja luonteeltaan mahtava. Mun unelmakissa olis kilpikonnavärityksellä, mutta se on kuulemma joku geenijuttu että kolleille ei voi tulla semmosta väritystä :|
Meen muuten huomenna kattoon toista pentua....
muuten kyllä mutta hökälehit ja paljastit nimen veispuukissaKeksin muuten Nyyrikille Nyyrikkiä paremman nimen.. Vieläköhän kehtais vaihtaa?
No mulla on jo kolli, huomenna tulee toinen niin en mä varmaan narttua siihen kaveriksi. Ja varmaan kaks piisaa tähän kämppään.no ottaa kilpparin värisen tyttökissan....
Ja mä tuun kattoo sua!Meen muuten huomenna kattoon toista pentua....
Sama se millekään facebookille. Voisin tehdä etuliitteen. Mietin et Kapteeni olis laivakissalle ihan passeli nimi. Jos se oliskin Kapteeni Nyyrikki. Kapu/Nyyris.muuten kyllä mutta hökälehit ja paljastit nimen veispuukissa
kunhan viisastelin, tottakai sä voit vielä fiilata nimeäSama se millekään facebookille. Voisin tehdä etuliitteen. Mietin et Kapteeni olis laivakissalle ihan passeli nimi. Jos se oliskin Kapteeni Nyyrikki. Kapu/Nyyris.
no päivääpäivää :wave:
Ja sille toiselle sitten nimeksi Matruusi? Tai kenties FörstiSama se millekään facebookille. Voisin tehdä etuliitteen. Mietin et Kapteeni olis laivakissalle ihan passeli nimi. Jos se oliskin Kapteeni Nyyrikki. Kapu/Nyyris.
Nyt ei ole.no päivää
vieläkö olis pyykkejä ripusteltavaksi?
Mulla alkaa tuolla just koneellinen valmistua, onkos susta miten apua lakanoissano päivää
vieläkö olis pyykkejä ripusteltavaksi?
Luokkakaveri ehdotti kans matruusia, mutta en lämmennyJa sille toiselle sitten nimeksi Matruusi? Tai kenties Försti
mhyh, pidetäänpäs sitten kädet taskussa :xNyt ei ole.
...onkos susta miten apua lakanoissa
Merirosvo? Piraatti?Luokkakaveri ehdotti kans matruusia, mutta en lämmenny
No kohtapa voit tulla sitten mua auttelemaan :saint:yleensä on varsin vuolaasti kiitelty
jaa, ne liikavarpaallisetko ne niitä laivakissoja on?Mutta sillä toisella on normaalit varpaat, niin ei se tartte laivakissanimeä.