Meillä käydään pesulla vain 1 kerta viikossa.

• Viestiketjun aloittaja "näin meillä"
  • Ensimmäinen viesti
"näin meillä"
Puusauna alakerrassa jonka nurkkauksessa suiku ja se lämmitetään kerran viikossa. Muuten suihkussa käyminen esim.syksysin ja talvisin on aivan liian kylmää. Mitä mieltä olette?

"mie"
Meillä myös puulämmitteinen kiuas ja suihku siinä yhteydessä. Mutta juuri syksyn kylmyyden ja talven pakkasten takia sitä kiuasta lämmitetään lähes joka päivä ja sitä myöten pesullakin käydään usein.Kannattapi lämmittää ja käydä pesulla useammin:)

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Piliiis, lastesi puolesta
Lämmittämään se sauna vaikka kahdesti viikossa tai käykää vaikka se toinen kerta vkossa uimahallissa, mummolassa, kummilassa tai jossain pesulla. Yks kerta viikossa on ehkä liian vähä. Ei meilläkään käydä kuin kaks kertaa viikossa + tarvittaessa pestään alapesua ym, mutta jos vaan kerta viikkoon tukan pesis niin kyllä mua ilettäis. :/

"jep"
meilläkin ennen oli niin että ulkosauna ja sinne kantovesi, se lämmitettiin kahdesti viikossa ja käytiin pesulla. Riitti lapsille talviaikaan hyvin, kun kesällä saattoi pata lämmetä päivittäin, et pääsi huuhtaisemaan. Aikuiset kuleeras sit alakertaa vessassa ja itse pesin viikon kolmannen hiustenpesun lavuaarissa.

Kerran viikossa saunan lämmitys on kyllä enimmäkseen omaa laiskuutta, miksei sitä voi lämmittää vaikka joka päivä, jos haluaa?

"kymysys"
No hyi Vit**!

Jo oman TERVEYDEN takia hyvä hygienia on Hyvin TÄRKEÄÄ!

Hyi, minä käyn suihkussa joka toinen päivä. Hankkikaa uusi pesuhuone?
Toki nykypäivänä kerran viikossa kuulostaa vähän hurjalta, mutta pakko kysäistä miten se nyt on terveysriski?
Ei siitä niin kauan ole kun sauna ja pesu kerran viikossa oli ihan normi juttu. Jos kärsii ihottumasta tai on haavoja niin toki peseytyminen on tärkeämpää, mutta muuten, miten tässä nyt terveys vaarantuu.
Hajuhaitta ja viihtyvyys tietenkin, mutta terveysriski?

"vieras"
Ei kaikki ala haisemaan, mun hiki ei esim haise millekkään, enkä edes hikoile kovin helposti. Tavallaan ainoa syy miksi käyn suihkussa, on hiukset. Ne alkaa parin päivän jälkeen näyttämään jo likaisilta.

seli seli
[QUOTE="aloittaja";28978667]Puita lämmitykseen kyllä riittää mutta mies tekee pitkää päivää niin aikaa useampaan kertaan viikossa ei ole.[/QUOTE]

Ei kai pesulla käyminen miehen pitkistä päivistä ole kiinni. Lämmitä saunaa itse edes sen verran, että pesulla tarkenette käydä. Varmasti mieskin arvostaa, kun työpäivän jälkeen pääsee pesulle. Kerran viikossa peseytyminen on yököttävän vähän.

"aloittaja"
Ei kai pesulla käyminen miehen pitkistä päivistä ole kiinni. Lämmitä saunaa itse edes sen verran, että pesulla tarkenette käydä. Varmasti mieskin arvostaa, kun työpäivän jälkeen pääsee pesulle. Kerran viikossa peseytyminen on yököttävän vähän.
Mies käy suihkussa joka päivä ja minäkin ehkä n 3 kertaa viikossa mutta lapsi ei tarkene ilman saunanlämmitystä.

Yhteistyössä