Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28964928]Ei muakaan häiritse jos joku haluaa odotella, mutta mitään pelailua en kyllä ymmärrä enkä tosiaankaan kissa-hiiri-leikkejä. Mun suhteissa asioista puhutaan suoraan, ei tarvitse kierrellä eikä kaarrella, eikä arvailla toisen ajatuksia.

Epävarmuus paistaa läpi, johtunee nuoresta iästä ja kokemattomuudesta. Lisänä annos kaikkitietävyyttä ja saadaan reilut 30-sivuinen ketju...[/QUOTE]

Niin kuin itsekin sanoin en harrasta enkä arvosta pelailua, mutta tämähän ei ole pelailua vaan aivan perusasia minkä varmasti ymmärrät.

Ja vierasmies. En ymmärrä, miksi hän on kuin olisi sydänjuuriaan loukkaantunut kun luulee, että kaikki naiset ovat hänen halveksansa tyylisiä?

Minä esimerkiksi olen naimisissa, ja vaikka en olisi, ei vierasmies löytäisi minusta mitään samaa, eikä hän arvostaisi minua kuitenkaan. Eli mitä väliä? Minua ei loukkaa ajatus, että on olemassa varmasti paljon miehiä joilla on erilainen moraali kuin minulla, ja sitäkin enemmän ihan vaan eri ajatusmaailmoilla varustettuja miehiä. Ei ongelmaa.

On sillä, mutta se ei tarkoita että tarvitsee tapailla sen kuukauden ennen seksiä vaan ettei ekoilla treffeillä lähde sänkyyn.
Mitä eroa tuntemisen laadulla on ekojen tai kolmansien treffien jälkeen? Miten se vaikuttaa seksiin? Suuteleeko se mies eri tavalla myöhemmin? Miten sä oletat elämäsi muuttuvan ensimmäisen seksikerran jälkeen? Jos hoidat asiasi oikein niin et sä ihan ekana hanki sp-tautia tai tule raskaaksi.

Ekalla sä tiedät nimen, miltä näyttää, harrastaa.
Tokalla tiedät että tyyppi tykkää tummasta oluesta ja lasagnesta. Inhoaa suklaata.
Kolmannella kerralla sulle selviää ettei se nyt juurikaan piittaa nyyhkyromanttisista leffoista ja sen äiti kuoli 3v. sitten.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Miehiä on moneen junaan mutta jos on edes joku taso kumppanin suhteen, suosittelen malttamaan ainakin parit treffit ennen seksiä. En halua loukata mutta noin se vaan on. =)
Kysy keltä tahansa HYVÄLTÄ mieheltä niin he eivät arvosta naista kuka antaa heti ekoilla treffeillä.
Jaa jaa, mihis se unohtui se aiemmin mainostamasi antaa kaikkien kukkien kukkia -ajattelu? Olit aika kärkkäänä huomauttamassa minulle(kin) kuinka tapoja on erilaisia ja toisia ei saa siitä arvostella. Kuulostaako yhtään tutulta?

Viimeksi muokattu:
vieras1000
Ja vierasmies. En ymmärrä, miksi hän on kuin olisi sydänjuuriaan loukkaantunut kun luulee, että kaikki naiset ovat hänen halveksansa tyylisiä?

Minä esimerkiksi olen naimisissa, ja vaikka en olisi, ei vierasmies löytäisi minusta mitään samaa, eikä hän arvostaisi minua kuitenkaan. Eli mitä väliä? Minua ei loukkaa ajatus, että on olemassa varmasti paljon miehiä joilla on erilainen moraali kuin minulla, ja sitäkin enemmän ihan vaan eri ajatusmaailmoilla varustettuja miehiä. Ei ongelmaa.
Ei munkaan mielestä, mutta täytyy sanoa, että vierasmiehen kommenttien taso ja anti tähän keskusteluun munapillujuttuineen on niin vastenmielistä, että hyvä vaan, jos tuollaiset karsiutuu, jos erehtyy ANTAMAAN liian pian.

Jaa jaa, mihis se unohtui se aiemmin mainostamasi antaa kaikkien kukkien kukkia -ajattelu? Olit aika kärkkäänä huomauttamassa minulle(kin) kuinka tapoja on erilaisia ja toisia ei saa siitä arvostella. Kuulostaako yhtään tutulta?
Tunneasiat on tunneasioita mutta jokainen aikuinen ihminen lienee ymmärtää, että ensimmäiset treffit ovat silti vasta ensimmäiset ja jos hetken vaivaudut asiaa ajattelemaan ymmärrät sen.

vieras1000
siitä ei ole vaaraa, tuskin se älyäis edes pyytää :LOL:
:D
Tätä mä ihmettelenkin. Nämä naisen antamisesta puhuvat - liittyykö siihen seksiin joku rituaali, jossa mies anoo ja nainen antautuu? Kyllä mun kokemukset ovat olleet sellaisia, että molemmat ovat olleet menossa mukana omasta tahdostaan. En ole tietääkseni väkipakolla kellekään antanut, joten onhan se huvittava ajatus, että miehellä olisi oikeus moralisoida sen jälkeen, kun on itsekin toimintaan osallistunut.

Tunneasiat on tunneasioita mutta jokainen aikuinen ihminen lienee ymmärtää, että ensimmäiset treffit ovat silti vasta ensimmäiset ja jos hetken vaivaudut asiaa ajattelemaan ymmärrät sen.
Ei se minun ajatusmaailmani muutu vastaamaan sinun uskomuksiasi vaikka kuinka niitä totuunena mulle toistelet. Ja olenpa ehtinyt olemaan aikuisenakin jo aika kauan, että kyllä minä olen tämän asian valmiiksi pohtinut.

Tämä viimeisin puheenvuorosi on muuten aikamoinen ympäripyöreiden oletusten mestariluomus.

• Tykkää
Reactions: Millenia
"vieras"
Tiedätkö että itse en alkais edes kattelemaan miehiä, jotka luokittelee naiset sen mukaan "antavatko" ekoilla treffeillä vai ei. Sellaiset iljetykset saa todellakin kiertää mut kaukaa :)

Vierasmies
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28964976:
Mitä eroa tuntemisen laadulla on ekojen tai kolmansien treffien jälkeen? Miten se vaikuttaa seksiin? Suuteleeko se mies eri tavalla myöhemmin? Miten sä oletat elämäsi muuttuvan ensimmäisen seksikerran jälkeen? Jos hoidat asiasi oikein niin et sä ihan ekana hanki sp-tautia tai tule raskaaksi.

Ekalla sä tiedät nimen, miltä näyttää, harrastaa.
Tokalla tiedät että tyyppi tykkää tummasta oluesta ja lasagnesta. Inhoaa suklaata.
Kolmannella kerralla sulle selviää ettei se nyt juurikaan piittaa nyyhkyromanttisista leffoista ja sen äiti kuoli 3v. sitten.
Eikai sitten mitenkään sinun logiikalla. Aivan sama miten toista tuntee vaikka kyseessä on kahden ihmisen intiimein asia jossa voi mm. jälkeläinen syntyä. Munaa pilluun vaan, ei siinä mitään ihmistuntemuksia tarvita. Toinenhan ikäänkuin kävelevä lihallinen dildo/tekotussu.

Vierasmies
[QUOTE="vieras";28965611]Tiedätkö että itse en alkais edes kattelemaan miehiä, jotka luokittelee naiset sen mukaan "antavatko" ekoilla treffeillä vai ei. Sellaiset iljetykset saa todellakin kiertää mut kaukaa :)[/QUOTE]

Nimenomaan tämän ketjun pointti oli se, että naiset eivät todellakaan katsele miestä joka ei anna munaa tarpeeksi nopeasti. Kokevat sellaisen hyypiönä joka on ylitunteellinen tms. Joku jopa kirjoitti ettei kiinnostu miehestä joka ei voi/halua nussia ilman tunteita. Eli miehen tulisi olla konemainen kulli joka panee kun käsketään :D

"Vieras"
Nimenomaan tämän ketjun pointti oli se, että naiset eivät todellakaan katsele miestä joka ei anna munaa tarpeeksi nopeasti. Kokevat sellaisen hyypiönä joka on ylitunteellinen tms. Joku jopa kirjoitti ettei kiinnostu miehestä joka ei voi/halua nussia ilman tunteita. Eli miehen tulisi olla konemainen kulli joka panee kun käsketään :D
Missäköhän kohtaa viestiäni noin sanoin?

Mimosan hipiä
En jaksa lukea koko ketjua, mutta kerron vain itsestäni vähän. Eli minusta on ihana nauttia siitä alkuihastuksesta ja pienistä etenemisistä. On ihana, kun pidetään kädestä eka kerran, suudellaan eka kerran jne. Nautin koko "matkasta" tosi paljon.
Rakastan kyllä hirveesti itse asiaakin, mutta mielelläni nautin eka nää pienet, ihanat kosketukset ennen perille pääsyä.
Kai mä oon sit tällanen romantikko tai jotain... :) :heart:
Mut eihän tässä tartte ketään asiasta arvostella, koska ihmiset nyt sattuu olemaan erilaisia. Pääasia, että itse kokee olevansa valmis ja halukas siihen mitä tekee.

Se on sinun mielipiteesi.

Kysy keltä tahansa HYVÄLTÄ mieheltä niin he eivät arvosta naista kuka antaa heti ekoilla treffeillä. Sellaista ei nähdä "vaimomateriaalina", toki yhden yön hommailut siitä saa.

Lähinnä tarkoitin että jos oletus on noin vahva osalla ihmisistä (palstamammoilla) että seksiä kuuluu harrastaa heti, voi tälläinen ihminen huomaamattaan painostaa sanallisesti tms. toista seksiin. Onneksi kunnolliset miehet joita maailma on pullollaan odottavat mielihyvin kun tapaavat ihanan naisen vaikka kuukauden päivät, että tämä on valmis :) Ja tekevät kaikkensa naisen tyytyväisyyden eteen.
Miks pitää odottaa jos on jo valmis?? Ei minun tarvinnut odotella ja pohtia ja lämpöjä mittailla milloin on valmis seksiin. Seksi on ihana ja luonnollinen asia ja sitä voi harrastaa kun tarpeeksi kiihottava kumppani tulee eteen, menipä sitä aikaa vaikka vain se yksi ilta.
Vaimomateriaalia? Oletko naimisissa? Mä olen, vaikka ekana iltana mieheni kanssa ekaa kertaa peuhattiin. Eikä mulla ole mitään madaltunutta arvoa vaikka aikuisena ihmisenä mulla on kokemusta ajalta ennen meitä kahta. Niin on miehellänikin.
Älykkäät ihmiset ymmärtävät sen olevan normaalia elämää, ei mitään arvoa alentavaa huorausta josta pitää kokea alemmuutta tai mustasukkaisuutta.
Päinvastoin, aiemman kokemuksen takia me emme ainakaan tule koskaan potemaan mitään ikäkriisiä ja mietintää siitä mitä ruoho on aidan toisella puolella. Kun sitä on jo maistettu eri laitumilla niin tietää saaneensa parhaimmat laidunmaat juuri tässä suhteessa. (noita kriisejä kun näkyy tulevan ihan tuttavapiirissäkin kun menojalka vipattaa kun sitä kokemusta ei ole hankittu ennen vakavaa suhdetta, 15 vuoden suhteetkin kaatuu kun sinkkuilu alkaa kiinnostaa)

• Tykkää
Reactions: Tír na nÓg
Eikai sitten mitenkään sinun logiikalla. Aivan sama miten toista tuntee vaikka kyseessä on kahden ihmisen intiimein asia jossa voi mm. jälkeläinen syntyä. Munaa pilluun vaan, ei siinä mitään ihmistuntemuksia tarvita. Toinenhan ikäänkuin kävelevä lihallinen dildo/tekotussu.
Hyi että sinä olet sairas yksilö!
Kun sinne naimaan mentiin ekana iltana niin siinä oli himoa, uteliaisuutta, jännitystä, odotusta. Se toinen herättää myös tykkäyksen tunteita. Molemmat saavat, molemmat antavat. Kaksi ihmistä tekevät toisilleen hyvää.
Hui kauhistus miten likaista! Ihanhan siinä kusivehkeisiin kosketaan!
Ja sitten siinä kun ollaan lähekkäin iho ihoa vasten, raukeana, saaneena ja silitellään toista jälkilämmöissä juttu jatkuu siitä mihin se on jäänyt ennen kun himot saivat vallan. Ja tutustuminen jatkuu... avioliittoon, omakotitaloon, lapsiin ja ihanaan yhteiseen arkeen saakka. Ja jatkuu toivottavasti hautaan saakka. Ainakin eläkesuunnitelmat on meillä valmiina mikäli luoja meille terveyttä suo.

Vierasmies kyllä tykkää kirjoitella noita rumia ja alentavia tekstejä.
Lyön vetoa että siellä yksi paisuvaiskudos on melko aktiivisessa tilassa kun tämä hyypiö saa vähän tuhmia jutella naisille.
Toivottavasti hällä ei ole wc-paperi loppunut.

p.s. Muistaahan vierasmies runkun jälkeen hävetä ja pitää itseään inhottavana ja likaisena? Varo ettei karvat kasva käsiin ja selkäranka mätäne.

"noo"
Jokainen tavallaan, ei tuossakaan periaatteessa mitään vikaa ole. Mutta ei olis mulle sopiva mies.

Mulle seksi on parisuhteessa iloinen ja hauska, mutta myös erittäin tärkeä asia. Jos se ei edes aluksi toimi "luonnostaan" niin miten sitten myöhemmin? Olen myös aika seksuaalisesti vireä nainen ja haluan olla sellaisen miehen, joka pitää seksistä ja suhtautuu siihen mutkattomasti ja uteliaasti.

Toivottaisin tuolle miehelle hyvää jatkoa ja onnea naisen löytämiseen. Mutta oma mieheni löytyisi muualta.

"noo"
Niin no joo, kyllähän tää riippuu pariskunnan iästäkin. Siinä parinkympin korvilla en tuntenut itseäni yhtä hyvin kuin nykyään ja seksikin oli vieraampi asia. Silloin olisin itsekin saattanut kaivata vähän aikaa. Mutta näin yli kolmekymppisenä... En ymmärtäisi moista.

-
Miks pitää odottaa jos on jo valmis?? Ei minun tarvinnut odotella ja pohtia ja lämpöjä mittailla milloin on valmis seksiin. Seksi on ihana ja luonnollinen asia ja sitä voi harrastaa kun tarpeeksi kiihottava kumppani tulee eteen, menipä sitä aikaa vaikka vain se yksi ilta.
Vaimomateriaalia? Oletko naimisissa? Mä olen, vaikka ekana iltana mieheni kanssa ekaa kertaa peuhattiin. Eikä mulla ole mitään madaltunutta arvoa vaikka aikuisena ihmisenä mulla on kokemusta ajalta ennen meitä kahta. Niin on miehellänikin.
Älykkäät ihmiset ymmärtävät sen olevan normaalia elämää, ei mitään arvoa alentavaa huorausta josta pitää kokea alemmuutta tai mustasukkaisuutta.
Päinvastoin, aiemman kokemuksen takia me emme ainakaan tule koskaan potemaan mitään ikäkriisiä ja mietintää siitä mitä ruoho on aidan toisella puolella. Kun sitä on jo maistettu eri laitumilla niin tietää saaneensa parhaimmat laidunmaat juuri tässä suhteessa. (noita kriisejä kun näkyy tulevan ihan tuttavapiirissäkin kun menojalka vipattaa kun sitä kokemusta ei ole hankittu ennen vakavaa suhdetta, 15 vuoden suhteetkin kaatuu kun sinkkuilu alkaa kiinnostaa)
Eläeläelä... johan noi just 20- vuotta täyttäneet tietää paremmin, että jos ekoilla treffeillä antaa, niin sitten ei ole vaimomatskua ja ainakin on madaltunut arvo (??? mitä tä edes tarkottaa???)

Tietysti mun mies saattais olla erimieltä... mutta sillä tuskin on mitään painoarvoa, koska kyllähän nuoret tytöt ja katkeroituneet miehet tietää ihan tasan tarkkaan kenessä on ainesta vaimoksi ja kenestä ei.

Ja mikä toi koko vaimoaines juttu on? Onko se jollakin tavalla naisen elämän päätarkoitus olla vaimoainesta? Miksi pitäisi olla?

"vieras"
[QUOTE="noo";28966714]Niin no joo, kyllähän tää riippuu pariskunnan iästäkin. Siinä parinkympin korvilla en tuntenut itseäni yhtä hyvin kuin nykyään ja seksikin oli vieraampi asia. Silloin olisin itsekin saattanut kaivata vähän aikaa. Mutta näin yli kolmekymppisenä... En ymmärtäisi moista.[/QUOTE]

Näinhän minäkin olen kokoajan sanonut näille nuoremmille naisille, että se on eri juttu elämää nähneellä ja itsensä tuntevalla naisella. Mutta ehei, ihan kuin olisi sohaissut muurahaispesää kun "eihän iällä ole väliä ja elämänkokemus ei tarkoita yhtään mitään!!!" :)

Yhteistyössä