Mies sitte aukaisi yöllä ikkunan

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja mulla vaihteeksi kurkku kipeä ja nenä tukossa. Mutta eihän se missään paina kun mies sai nukuttua hyvin.
Tykkään itekin nukkua raittiissa mutta nykyään vaan ei kestä nukkua ikkuna auki kun aamulla sit on tosiaan kurkku kipeä ja nenä tukossa. Menee kyllä parissa päivässä ohi jos saan tuon ikkunan pysyyn kiinni.
Tosi rauhallisia öitä sitten kun vuoron perään hypitään aukomaan ja sulkemaan tuota ikkunaa.
 
"a p"
Me nukutaan aina ikkuna auki ja pääsääntöisesti myös parvekkeen ovi on auki. Muutoin tulee kuuma.
Oon minäkin aikaisemmin nukkunut. Mutta enää ei vaan voi. Ja joo aika lämmin täälläkin varsinkin jos saunaa lämmitetty. Mutta vois riittää että tuo ikkuna illan auki ja yöksi kiinni.
Lähinnä ärsytti se että kun miehelle sanoin et oon ihan tukossa niin alkaa vaan kehuun kuin hyvin on nukkunut.
 
[QUOTE="a p";28965692]Oon minäkin aikaisemmin nukkunut. Mutta enää ei vaan voi. Ja joo aika lämmin täälläkin varsinkin jos saunaa lämmitetty. Mutta vois riittää että tuo ikkuna illan auki ja yöksi kiinni.
Lähinnä ärsytti se että kun miehelle sanoin et oon ihan tukossa niin alkaa vaan kehuun kuin hyvin on nukkunut.[/QUOTE]

Voitteko harkita nukkumista eri huoneissa? Siis väliaikaisesti, joitakin öitä? Vai meinaako mies nukkua ikkuna auki koko talven?

Mun miehelleni tulee vähän vilu, kun parvekkeen ovi on auki, vaikka käyttääkin jo ns. talvipeittoa. Mä käytän pelkkää lakanaa ja nukun aivan oven vieressä, mutta kuuma tuntuu olevan silti. Koska en halua miestä joka yö palelluttaa, olen nukkunut nyt muutaman yön alakerrassa, takapihan ovi auki. Ei mun suunnitelmiini kuulu alhaalla loppuelämää yksin nukkua, mutta muutaman yön ajattelin täällä viettää, jotta saisin nukuttua vähän paremmin. Ja mies myös.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";28965823]Minä olen tukossa ja kurkku kipeänä vaikka en ole ikkuna auki nukkunut. Sitä vaan on liikkeellä tähän aikaan vuodesta.[/QUOTE]

Ei tää oo kunnon flunssaa. Helpottaa aina päivän mittaan. mutta ei siltikään oo kiva herätä tuollaiseen.
 
"a p"
Voitteko harkita nukkumista eri huoneissa? Siis väliaikaisesti, joitakin öitä? Vai meinaako mies nukkua ikkuna auki koko talven?

Mun miehelleni tulee vähän vilu, kun parvekkeen ovi on auki, vaikka käyttääkin jo ns. talvipeittoa. Mä käytän pelkkää lakanaa ja nukun aivan oven vieressä, mutta kuuma tuntuu olevan silti. Koska en halua miestä joka yö palelluttaa, olen nukkunut nyt muutaman yön alakerrassa, takapihan ovi auki. Ei mun suunnitelmiini kuulu alhaalla loppuelämää yksin nukkua, mutta muutaman yön ajattelin täällä viettää, jotta saisin nukuttua vähän paremmin. Ja mies myös.
Varmaankin nukkuis koko talven :D . Ja ei oo muuta paikkaa sit kuin olohuoneen sohva, mikä ei oo häävi paikka nukkua ainakaan meillä. Ja se on minä sit joka sinne sohvalle joutuu. Mutta pitää nyt ite yrittää panostaa tuohon että tuulettaa illalla makuuhuoneen kunnolla.
 
Niinpä...
Ja sitten kun yöllä sataa ja lattia avoimen ikkunan edessä lainehtii vettä, niin mies vain pyörittelee viattomana päätään että "En mä tajunnu!" Eihän sitä aikuinen ihminen iltauutisten yhteydessä säätiedotusta katsoessa tajua että se öinen sadealue tarkoittaa ihan oikeasti myös meidän taloa. Ja kukakohan sen veden saa sitten luututa lattialta samalla kun mies istuu keittiönpöydän ääressä ja ihmettelee suureen ääneen että milloin aamutee on valmista...
 
"vieras"
1. Laittakaa patteri kiinni/ pienemmälle, vaikka asuisittekin vuokraläävässä, jossa lämmitys kuuluu vuokran piiriin ja kuitataan asumistuella.

2.Luuletko oikeasti, että kylmä aiheuttaa tauteja? Kantsii tutustua pöpöihin ja siihen, miten niitä vältellään - onko tuttua käsien pesu/ se, että ei juoda ja syödä samoista astioista/ nenän niistämisen jälkeen nenäliina roskiin ja kädet pesuun jne?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä...;28966226:
Ja sitten kun yöllä sataa ja lattia avoimen ikkunan edessä lainehtii vettä, niin mies vain pyörittelee viattomana päätään että "En mä tajunnu!" Eihän sitä aikuinen ihminen iltauutisten yhteydessä säätiedotusta katsoessa tajua että se öinen sadealue tarkoittaa ihan oikeasti myös meidän taloa. Ja kukakohan sen veden saa sitten luututa lattialta samalla kun mies istuu keittiönpöydän ääressä ja ihmettelee suureen ääneen että milloin aamutee on valmista...
Aikamoinen sadealue sit tulikin kn lattia lainehtii.

Mun mielestä ihan peiliin voi katsoa, jos todella tilanne on noin, että aina mamma siivoaa ja herra odottaa keittiössä ateriaansa.

Vai onks sulla vaan pienenä ollut pula värityskirjoista...
 
"a p"
[QUOTE="vieras";28966236]1. Laittakaa patteri kiinni/ pienemmälle, vaikka asuisittekin vuokraläävässä, jossa lämmitys kuuluu vuokran piiriin ja kuitataan asumistuella.

2.Luuletko oikeasti, että kylmä aiheuttaa tauteja? Kantsii tutustua pöpöihin ja siihen, miten niitä vältellään - onko tuttua käsien pesu/ se, että ei juoda ja syödä samoista astioista/ nenän niistämisen jälkeen nenäliina roskiin ja kädet pesuun jne?[/QUOTE]

1. Asutaan omakotitalossa josta lämmitys sammutettu viime huhtikuussa. Takkaa on sen jälkeen keväällä muutaman kerran lämmitetty. Kesällä ja syksyllä ei kertaakaan. Et en oikein tiedä mitä nappia väännän pienemmälle.. Talo tosin etelärinteessä, makuuhuoneessa pimennysverhot päivälläkin niin pysyy viileämpänä. Kait pitää sellaset asuntovaunun folioverhot seuraavaksi hommata?

2. Ei mulla ole flunssaa. Nenä aukes jo. Kurkku on edelleen vähän karhea. Mutta jos se ikkuna on taas ens yön auki niin huomen aamullla samat oireet vähän pahempana. Ja en tiedä mistä johtuu niin vain on.
 
kfkfkf
Meillä nukutaan ovi auki sen takia kun miehellä on muuten kuuma, ei sillä niin väliä vaikka mä tärisen vieressä, vaikka peittokin on päällä. Kunhan vaan miehellä ei ole kuuma

Ihanaa, eikö?

Miksei välillä mies voi kärsiä kuumuudesta, aiva vaan se ovi pitää avata.
 
"huoh"
Ei muuta ku ukko ulos nukkumaan jos on niin kuumaverinen. Eikai sun tarvi sen takia kärsiä että ukkos saa nukuttua ah niin hyvin eikä omahyväinen rakkine edes tajua aiheuttaneensa mitään toiselle osapuolelle.
 

Yhteistyössä