Mies sitte aukaisi yöllä ikkunan

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"mag"
Minäkin tykkään, että ikkuna on yöllä auki, monesti talvellakin, mies taas tykkää nukkua lämpöisemmässä. Itse nukun olkkarissa, mies makkarissa, on nukuttu jo vuosia. Talvella mies monesti sanoo, että ihan kuin ruumishuoneeseen tulisi, kun tulee aamulla olkkariin, mutta mulle uni maistuu viileässä. Mullekin tulee välillä kurkku kipeäksi ja niskaa ja hartioita alkaa kolottaa, mutta se on níenempi paha kuin se, ettei saisi nukuttua ollenkaan.
 
"akka"
Meillä on kaikki lävet aina auki paitti talvipakkasella mut sillonki patteri makkarista on veivattu kiinni,syystä että äijän tulee aina kuuma.
Minä taas kun olen tosi viluinen hilaan itteni tiukasti äijään kiinni joka on aina kuuma kun kekäle ni johan tulee hyvin uni.Hän saa raitista ilmaa ja minä ihon lämpöä =)
 
"vieras"
Meillä minä nukun nyt mielelläni ikkuna auki. Joten menen vierashuoneeseen sitten nukkumaan alkuyön. Mies nukkuu makkarissa lapsen kanssa ja en halua että heille kylmä tulisi. Mies kun lähtee töihin, niin siirryn sitten makkariin, kun lapsi on kuitenkin alle vuoden vanha. Kivoja nää raskaushormonit, saati sitten synnytyksen jälkeen sitä vasta hikeä puskee keskellä yötä. Ja sitten on vaan nukuttava omassa makkarissa, kun vauva on siellä ja vaatii yösyöttöjä. Paitsi jos pulloon joutuu turvautumaan, niin mieskin voi osallistua niihin vapaapäivinään.
 
"a p"
Mulle tuo ois muuten sama onko ikkuna auki vai ei, mutta aamulla on niin tukossa sit monta tuntia että mieluummin pidän sen ikkunan kiinni.
Nukun siis ihan hyvin oli ikkuna auki tai kiinni. Ei mua palele vaikka ikkuna onkin auki.
Ja ei tee kyllä parisuhteelle hyvää nukkua eri huoneissa. varsinkin kun tuo oh on niin keskeisellä paikalla et todella levoton nukkua. Meillä kahdeksan hengen perhe joten sitä elämää on melk vuorokauden ympäri.
 

Yhteistyössä