[QUOTE="Sadie";28964456]Pakko tulla nyt hieman avautumaan..
Mulla meni viikonloppu ihan pepuilleen syömisien suhteen. Lauantaina oltiin reissussa koko päivä, ja se tuli aivan yllättäen. No syömiset oli sitten sen mukaisia. Ei sinällään vielä paha, mut sitä pirun leipää tuli taas puputettua. Ja eilinen no...häpeän niin etten tiedä kehtaanko edes kertoa
. Mä söin sipsiä+dippiä. Niin ja yhden suklaapatukan. Ja sitä leipää
. Ja voi hittojen hitto, nythän on sitten hirvee leivän himo päällä 24/7. Mä en kestä! Oikeesti, leipää, haloo. Ja juustoa. Kuinka tyhmä sitä pitää olla, koskakohan sitä oppii..
No, tän päivän syömiset (kait) ihan ok, elikkäs:
- aamupala: puuroa marjoilla, teetä
- lounas: peruna, kanakastiketta, paistettuja vihanneksia, lasillinen maitoa.
- välipala: omenaa ja vettä
- päivällinen: jauhelihakeittoa
- iltapala: jogurtti
+ tietysti paaaaaljon vettä!
Ja kyllä kuulkaa mun on joka välissä NÄLKÄ! Tai en mä enään tiedä, onko se edes nälkää vai vaan sitä halua syödä. Tossa tunti sitten teki juustovoikkaria niin paljon mieli, että olisin voinu itkeä.
Musta kanssa tuntuu, että kyllä mulla jonkinsortin syömishäiriö kanssa on. Ei tää nyt hitto vie oo normaalia. Ja siis se, että jos sallin iteleni jotain "ylimäärästä" niin sitten on pakko saada lisää ja lisää ja lisää ja..
. Siksipä kun mä laihdutan, mulla on pakko olla tiukka linja. Se on kaikki tai ei mitään.
Mutta pakkohan sitä on jossain vaiheessa tottua tähän normaalisyömiseen rytmeineen päivineen. Eikös?
Huh kun helpotti edes vähän kun sai kirjotettua. Anteeksi nyt kun mä olen tälläinen neiti negatiivinen koko ajan
.
Kuinkas muiden päivä on sujunut?
psstt... anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet
[/QUOTE]
Vaihdappas kokeeksi nuo välipalajogurtit tahi leivät rahkaan. Itselläni ainakin proteiinipitoinen rahka pitää nälän kauemmin poissa vaikka pakko myöntää, että nälkä on mullakin kun annoskoot on nyt paljon pienempiä kuin ennen. Pakko kuitenkin totutella nyt tähän, jospa se mahalaukku pienenis nopeasti ja alkais tulla kylläisyyden tunne joka myös kestää...
Maanantain punnituksen tulos
83,5!!!