The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii. Himputti vie. Minäkin just ennen tota katonlaittoreissua menin yhden vieraan yökukkujan kans virituaalikihloihin. Mut NukkuMasa löi häntä halolla päähän, ennenko ehdittiin sopia tarkempi päivämäärä. Eikä häntä ole sen jälkeen näkyny.

Pitääkö mun ny tulkita itteni varatuksi vai vapaaksi? Pitäiskö käydä kulmakippolasta kysymässä neuvoa, koska oma pikkupakkaus sihijuomaa loppui just?
Kyllä sinä taijat nyt olla kihlattu mies *nyökyttelee*

Mun pitää lähteä kuppilan sijasta maitokauppaan, muuten voi aamulla veetuttaa mustaa kahvia litkiessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28961409:
No, siinäpä on jo ihan tarpeeksi :). Tuliko mökin katto kuntoon?
No, mä olen monasti liikaakin. Taisin jo sanoakin, et katto on kaukana valmiista, mut nyt siinä on vettäpitävä semmoinen. Mikä oli ikäänkuin reissun idea. Homma jatkuu ensi viikonloppuna ja sain jo kutsun silloinkin, mut en uskaltanut varmaksi luvata.

Mistä mä tänään voisin tietää olenko ensiviikonlopuksi menossa siskon möksälle vai omiin häihini?
 
vieras yökyöpeli
No, mä olen monasti liikaakin. Taisin jo sanoakin, et katto on kaukana valmiista, mut nyt siinä on vettäpitävä semmoinen. Mikä oli ikäänkuin reissun idea. Homma jatkuu ensi viikonloppuna ja sain jo kutsun silloinkin, mut en uskaltanut varmaksi luvata.

Mistä mä tänään voisin tietää olenko ensiviikonlopuksi menossa siskon möksälle vai omiin häihini?
:D eihän haittaa jos ei kuulu kirkkoon?
 
Kyllä sinä taijat nyt olla kihlattu mies *nyökyttelee*

Mun pitää lähteä kuppilan sijasta maitokauppaan, muuten voi aamulla veetuttaa mustaa kahvia litkiessä.
Tapanani on pitää sovitusta kiinni, mut urosotukselle tyypilliset putkiaivot eivät siedä epävarmuuden tilaa. Asiat on joko/tai, mut eivät ehkä.

Sitäpaitti. Aamukahvi mustana. Semmoisena, joka tappaa elävät ja herättää kuolleet. Mustaa kuin synti, kuumaa kuin helvetti ja vahvaa kuin rakkaus. Iltapäiväkahvin sekaan sit sopii maitokin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28961452:
Huh...hetken jo meinasi jännittää.
Tämähän sujuu siis vallan mainiosti :D
No meikäläistä jänskättää niin hirveesti, et vähän väliä pitää käydä tarkastamassa parvekkeen tupakkivarannot. Toivottavasti se ei haittaa? Huono tapa, josta yritän päästä eroon, mutta toistaiseksi huonolla menestyksellä.

Ei johdu siitä, että meikäläinen naarasotuksia jotenkin pelkäisi. Mut toisinaan olen tuumaustaukoa vailla. Vaikuttaa siltä, että aamuyöstä joudun tuumailemaan melko ripeään tahtiin.

Nopeat joko elävät, tai sit juoksevat päin seinää katsomatta eteensä.
 
vieras yökyöpeli
No meikäläistä jänskättää niin hirveesti, et vähän väliä pitää käydä tarkastamassa parvekkeen tupakkivarannot. Toivottavasti se ei haittaa? Huono tapa, josta yritän päästä eroon, mutta toistaiseksi huonolla menestyksellä.

Ei johdu siitä, että meikäläinen naarasotuksia jotenkin pelkäisi. Mut toisinaan olen tuumaustaukoa vailla. Vaikuttaa siltä, että aamuyöstä joudun tuumailemaan melko ripeään tahtiin.

Nopeat joko elävät, tai sit juoksevat päin seinää katsomatta eteensä.
Ei haittaa. Tunnustan omaani saman pahan tavan :ashamed:.
Eroon kyllä joutaisi tästä tavasta päästä.
 
Ai tet ootte täällä jo häitsemässä, onnea vaan :flower: :riisiä:
Juurihan ostit suklaatikuorrutteista paahdettua riisiä. Nuole suklaati pois ja laita riisit talteen.

Mä soitan siskolle ja sanon, et en mä ensi viikonloppuna taidakaan päästä kattohommiin.

Mut on kovasti hankalaa täs vaiheessa arvata onko kyseessä kannaltani helpotus, vai sukellus ojasta allikkoon.
 
vieras yökyöpeli
Juurihan ostit suklaatikuorrutteista paahdettua riisiä. Nuole suklaati pois ja laita riisit talteen.

Mä soitan siskolle ja sanon, et en mä ensi viikonloppuna taidakaan päästä kattohommiin.

Mut on kovasti hankalaa täs vaiheessa arvata onko kyseessä kannaltani helpotus, vai sukellus ojasta allikkoon.
:O meinaatko, että sulla on olo kuin sikaa säkissä ostaisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28961484:
:O meinaatko, että sulla on olo kuin sikaa säkissä ostaisi?
Ei, vaan tuommoinen olo pitäisi olla sinulla.

Vaik mä olen kyllä hirveen kiltti ja harmiton. Useimmin ihan siisti ja vähäpäästöinen. Humöörintajunikin on sidottu pitkään ja sitkeään kuminauhaan joka kestää melkis mitä vaan. Takapuolenikin kestää melkolailla potkimista.

Ei, en se ole minä, joka on vaaravyöhykkeellä.
 
NukkuMasa tosiaan jäi yökukkuvien naisten luo ja unohti meikäläisen taas.

No, sit koska ketjussa on muitakin Kotkisfaneja, niin laitan yöradiostani soimaan laulun, jolla ensi kertaa talutin ex- rouvani tanssimaan vuonna -88

En ole tätä tuon jälkeen suostunut soittamaan tai laulamaan. En missään. Enkä oikeastaan ole edes kuunnellut, mutta tuossa jokseenkin tuore versio livenä.

[video=youtube;oGW2Mbl4BQ8]http://www.youtube.com/watch?v=oGW2Mbl4BQ8[/video]
 
IhanaValo
Huomenia!

Tuntuu taas siltä että pitäis käydä tuon vaate- ja tavararöykkiön kimppuun..sen mikä hyökkää päälle heti kun avaa vaatehuoneen oven..Joskus haaveilin semmoisesta siististä ja tarkkaan järjestellystä vaatehuoneesta, olin niin iloinen kun tätä kämppää käytiin katsomassa ja huomasin että täällähän on vaatehuone jonka sais laittaa ja järjestää. Mutta p*skat, hirveästi roinaa ja vaatetta vaikka mitä tekis.:(
 
IhanaValo
Huih, kuvia yritän koneelta laittaa tikulle että viedään ne kehitettäviksi joskus...
Oon aina yrittänyt pakoilla kameraa ku en mikään filmaattinen ole, mut muutamaan kuvaan silti vahingossa eksynyt vuosien varrella ja mikä järkytys!!! Miten oon ollut joskus noinkin hoikan näkönen kun noissa kuvissa? Siis ikinä en oo mikään laiha ollut ja tajuan kyllä että nykymassa on vielä enemmän mutta nuo kuvat...miehän näytän melkein hyvältä. Toista se on nykysin...:'(

Ja nuo kuvat kun ei ole edes monen kymmenen vuoden takaa vaan kuopuksen vauva-taaperoajalta...eli n.4-5 vuotta sitten näpsittyjä :ashamed:
Vatuttaa vaan entistä enemmän, miten oonkin saanu itestäni tämmöisen palleron tässä ajassa.|O
 
kahvikirahvi
Hei vain hei! Minulla on kuulemma tänään netti auennut, jotenka pääsen koulun jälkeen kotona nettiin!! Jes :voitontanssihymiö: Sitten voin viettää taas iltojani teidän seurassanne :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä