vieras yökyöpeli
No, siinäpä on jo ihan tarpeeksi . Tuliko mökin katto kuntoon?Iltaa. Mut eipä hereillä lisäksesi ole muita kuin Mythago ja minä.
No, siinäpä on jo ihan tarpeeksi . Tuliko mökin katto kuntoon?Iltaa. Mut eipä hereillä lisäksesi ole muita kuin Mythago ja minä.
Kyllä sinä taijat nyt olla kihlattu mies *nyökyttelee*Ai nii. Himputti vie. Minäkin just ennen tota katonlaittoreissua menin yhden vieraan yökukkujan kans virituaalikihloihin. Mut NukkuMasa löi häntä halolla päähän, ennenko ehdittiin sopia tarkempi päivämäärä. Eikä häntä ole sen jälkeen näkyny.
Pitääkö mun ny tulkita itteni varatuksi vai vapaaksi? Pitäiskö käydä kulmakippolasta kysymässä neuvoa, koska oma pikkupakkaus sihijuomaa loppui just?
No, mä olen monasti liikaakin. Taisin jo sanoakin, et katto on kaukana valmiista, mut nyt siinä on vettäpitävä semmoinen. Mikä oli ikäänkuin reissun idea. Homma jatkuu ensi viikonloppuna ja sain jo kutsun silloinkin, mut en uskaltanut varmaksi luvata.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28961409:No, siinäpä on jo ihan tarpeeksi . Tuliko mökin katto kuntoon?
Kyllä sinä taijat nyt olla kihlattu mies *nyökyttelee*
Mun pitää lähteä kuppilan sijasta maitokauppaan, muuten voi aamulla veetuttaa mustaa kahvia litkiessä.
eihän haittaa jos ei kuulu kirkkoon?No, mä olen monasti liikaakin. Taisin jo sanoakin, et katto on kaukana valmiista, mut nyt siinä on vettäpitävä semmoinen. Mikä oli ikäänkuin reissun idea. Homma jatkuu ensi viikonloppuna ja sain jo kutsun silloinkin, mut en uskaltanut varmaksi luvata.
Mistä mä tänään voisin tietää olenko ensiviikonlopuksi menossa siskon möksälle vai omiin häihini?
Tapanani on pitää sovitusta kiinni, mut urosotukselle tyypilliset putkiaivot eivät siedä epävarmuuden tilaa. Asiat on joko/tai, mut eivät ehkä.Kyllä sinä taijat nyt olla kihlattu mies *nyökyttelee*
Mun pitää lähteä kuppilan sijasta maitokauppaan, muuten voi aamulla veetuttaa mustaa kahvia litkiessä.
Toivottavasti ei, koska mä en kuulu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28961435:eihän haittaa jos ei kuulu kirkkoon?
Huh...hetken jo meinasi jännittää.Toivottavasti ei, koska mä en kuulu.
No meikäläistä jänskättää niin hirveesti, et vähän väliä pitää käydä tarkastamassa parvekkeen tupakkivarannot. Toivottavasti se ei haittaa? Huono tapa, josta yritän päästä eroon, mutta toistaiseksi huonolla menestyksellä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28961452:Huh...hetken jo meinasi jännittää.
Tämähän sujuu siis vallan mainiosti
Ei haittaa. Tunnustan omaani saman pahan tavan :ashamed:.No meikäläistä jänskättää niin hirveesti, et vähän väliä pitää käydä tarkastamassa parvekkeen tupakkivarannot. Toivottavasti se ei haittaa? Huono tapa, josta yritän päästä eroon, mutta toistaiseksi huonolla menestyksellä.
Ei johdu siitä, että meikäläinen naarasotuksia jotenkin pelkäisi. Mut toisinaan olen tuumaustaukoa vailla. Vaikuttaa siltä, että aamuyöstä joudun tuumailemaan melko ripeään tahtiin.
Nopeat joko elävät, tai sit juoksevat päin seinää katsomatta eteensä.
Painajainen torjuttu! Saatoin ehkä ostaa samalla riisisuklaata...Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28961433:
Aamu ilman kahvia on pahin painajainen!!!!!
:O niin tässä nyt taisi päästä käymäänAi tet ootte täällä jo häitsemässä, onnea vaan :flower: :riisiä:
Juurihan ostit suklaatikuorrutteista paahdettua riisiä. Nuole suklaati pois ja laita riisit talteen.Ai tet ootte täällä jo häitsemässä, onnea vaan :flower: :riisiä:
:O meinaatko, että sulla on olo kuin sikaa säkissä ostaisi?Juurihan ostit suklaatikuorrutteista paahdettua riisiä. Nuole suklaati pois ja laita riisit talteen.
Mä soitan siskolle ja sanon, et en mä ensi viikonloppuna taidakaan päästä kattohommiin.
Mut on kovasti hankalaa täs vaiheessa arvata onko kyseessä kannaltani helpotus, vai sukellus ojasta allikkoon.
Ei, vaan tuommoinen olo pitäisi olla sinulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28961484::O meinaatko, että sulla on olo kuin sikaa säkissä ostaisi?
Hmmm... taidat asua Tinkuliinin naapurissa? Tuo mies kun ei ole tänne asti vielä ehtinyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28961488:Mutta nyt nukkumaan, joten hyvää yötä :hug:
Niin, eihän sillekään jää loppujen lopuksi kuin lauma tajuttomia naisia Mää poistun tästä kans masan haaremiin, HY :kiss:Ny täytyy sanoa, että kaikista kovin naistenmies on NukkuMasa.
Kaataa naisen toisensa jälkeen, salaisena aseenaan unihiekka.
Toisaalta käypi kateeksi, mut toisaalta oikeastaan ei.
Eipä tuohon voi muuta vastata, kuin että D on huono TNiin, eihän sillekään jää loppujen lopuksi kuin lauma tajuttomia naisia Mää poistun tästä kans masan haaremiin, HY :kiss: