Osaa sanoa mitään...voimia:hug:Väsyttää sekä fyysisesti että henkisesti, firma kaatuu päälle ja menetän erään läheisen ihmisen päivänä minä hyvänsä. Voi vittu taas...
Osaa sanoa mitään...voimia:hug:Väsyttää sekä fyysisesti että henkisesti, firma kaatuu päälle ja menetän erään läheisen ihmisen päivänä minä hyvänsä. Voi vittu taas...
: /:hug: Voimia!Väsyttää sekä fyysisesti että henkisesti, firma kaatuu päälle ja menetän erään läheisen ihmisen päivänä minä hyvänsä. Voi vittu taas...
Tällä hetkellä ei voisi vähempää kiinnostaa toi perkeleen pulju, mutta pakko kai se on yrittää.kestääkö peekoolta kysyä, mikä ajoi virman vaikeuksiin?
pettikö tulopohja vai lähtikö kulut keulimaan?
:hug:...no huh huh, onhan tuossa yhdelle ihmiselle jo... Eläpä aja itteäs loppuun kuitenkaan. Terveys on sen verran tärkeä asia (tiiät kyllä, enkä mä sillä enkä vallankaan pahalla sano), ettei sitä parane menettää. Ja firma jos kaatuu, niin...no, kaikella oma tarkoituksensa. Se menee just niinkuin menee. Et kuitenkaan voi sanoa, ettetkö olis yrittänyt! Ja sekin on lopulta vain sitä maallista.Väsyttää sekä fyysisesti että henkisesti, firma kaatuu päälle ja menetän erään läheisen ihmisen päivänä minä hyvänsä. Voi vittu taas...
Kyllä tunnen ihmisiä paljonkin, jotka ovat kokeneet pahempaakin, mutta se ei toki omaa oloa ja tilannetta helpota.:hug:...no huh huh, onhan tuossa yhdelle ihmiselle jo... Eläpä aja itteäs loppuun kuitenkaan. Terveys on sen verran tärkeä asia (tiiät kyllä, enkä mä sillä enkä vallankaan pahalla sano), ettei sitä parane menettää. Ja firma jos kaatuu, niin...no, kaikella oma tarkoituksensa. Se menee just niinkuin menee. Et kuitenkaan voi sanoa, ettetkö olis yrittänyt! Ja sekin on lopulta vain sitä maallista.
Voimia sinulle. Roppakaupalla. Muista kuitenkin kuunnella itseäsi. Ja olen äärimmäisen pahoillani huonoista uutisista koskien läheistäsi...
Moiii :wave:Ehtoota. Kotona ollaan. Kuuletteko äänen "tsih"?
Systerin moksällä on ny katto. Tai siis umpilaudoitus ja aluskermi, mut pitääpä jo vettä. Eikä mun tarttenu kiivetä katolle. Onneks, koska semmoinen aina mua hirvittää. Lautapoikana ja maamiehenä sain palvella.
Poitsun synttärit sit taas tänään...no en sano mitn, mut paljon saa vettä virrata Vantaanjoessa ennenko menen vanhalla tönölläni käymään.
Joo on, tuntuu, ettei sillä ole mitään rajaa.se verokarhu on tosijaanni ahne, on ajanu monet virmat konkurssiin
No katos, kannatti lotota !Jei, 20e lotosta...
Tällä kertaa näin...piiiitkästä aikaa jotain ees takas. En tosin oo ikinä kovin paljoa lotonnutkaan, joskus harvoin jos/kun joku muistuttaa asiasta niin saatan pari euroa laittaa Kiitos siis FC :kiss:No katos, kannatti lotota !
Omaani en ole vielä etes kattonu :O...
Pidä huoli itsestäsi. Ja kyllä sä selviät, siitä ajatuksestahan lähdetään. Ja kuuntele ihmeessä .Kyllä tunnen ihmisiä paljonkin, jotka ovat kokeneet pahempaakin, mutta se ei toki omaa oloa ja tilannetta helpota.
Terveyttä pitää kyllä ajatella, mutta nyt on kyllä henkinen terveys enemmän koetuksella, kun fyysinen. Fyysisessäkin toki omat riskinsä, kun nyt on sen verran stressaavaa, ettei vaan kaiken päälle vielä pysty yrittää lopettaa tupakointia, vaikka se vähän on ollut kiikarissa...
Oonhan mä yrittänyt viimeiset 18 vuotta, mutta olisi varmaan yrittäjänä pitänyt yrittää vieläkin enemmän, mutta myöhäistä nyt katua; ehkäpä sitten virheistä oppii.
Laskupino kasvaa, mutta jos joskus selviää, ei ainakaan tee samoja mokia.
Kiitos voimista! Pitää yrittää kuunnella itseään, vaikka nyt taitaa mennä pitkälle muiden kuunteluun. Vähän on sitä ongelmaa (palstalla ei tosin) tuossa face to face-kommunikaatiossa, että saatan näyttää läheisillekin, jotta kaikki on ihan hienosti, ei tässä mitään, kyllä tämä tästä... Vaikka sitten sisältä olisikin jotain ihan muuta - mutta ylös on noustu ennenkin, niin noustaan nytkin!!!
- olepas hyvä vaan! Nyt sitten sijoitat noi rahat siististi ja sievästi itseesi. Joko heti pistät liikenteeseen tai sitten jemmaat ne pesämunaksi johonkin isompaan speciaalijuttuun. Eikös juu ?Tällä kertaa näin...piiiitkästä aikaa jotain ees takas. En tosin oo ikinä kovin paljoa lotonnutkaan, joskus harvoin jos/kun joku muistuttaa asiasta niin saatan pari euroa laittaa Kiitos siis FC :kiss:
no persetti, verot valtion maksettaviksiJoo on, tuntuu, ettei sillä ole mitään rajaa.
Kyllä mä noi ALV:it ymmärrän, että ne on pakko periä, mutta kun tuloverotus on jotain ihan älytöntä ja pääomatuloverotuskin kiristyy vaan koko ajan. Yrittäjät ajetaan ahdinkoon pikkuhiljaa päivä kerrallaan, kiitos vaan KOKOOMUSjohtoinen hallitus.
Osanottoni läheisesi puolesta, mutta hänen tilaansa sinä et ole aiheuttanut.Tulipas pitkä vuodatus - pähkinänkuoressa: ihan itse on sössitty, turha syyttää ketään muuta.
No on nois alveissakin se ikävä puoli, et ne pitää maksaa eräpäivänä, riippumatta siitä oletko itte saanu rahat asiakkaalta.no persetti, verot valtion maksettaviksi
Ansaittu tsih- ääni kuului kyllä .Ehtoota. Kotona ollaan. Kuuletteko äänen "tsih"?
Systerin moksällä on ny katto. Tai siis umpilaudoitus ja aluskermi, mut pitääpä jo vettä. Eikä mun tarttenu kiivetä katolle. Onneks, koska semmoinen aina mua hirvittää. Lautapoikana ja maamiehenä sain palvella.
Poitsun synttärit sit taas tänään...no en sano mitn, mut paljon saa vettä virrata Vantaanjoessa ennenko menen vanhalla tönölläni käymään.
Kauniita unia . Ja pidä sinäkin huoli itsestäsi :hug:...käy vaikka lääkärillä juttelemassa asiasta, niin pääset ainakin epävarmuudesta ja kysymyksistä eroon. Ok?PK:lle vielä tsempityksiä, uskalla pyytää apua ja ottaa sitä vastaan..ei ihminen jaksa (eikä toivottavasti tarvikaan) yksin taistella sillon kun kaikki tuntuu kaatuvan niskaan :hug:
Mie lähen nukkuu nyt, epäilen muuten itelläni uniapneaa..mies on vähän sanonu säikähtäneensäkin kun kuunnellu miun nukkumista : / Ja sen epäilyksen puolesta puhuu esim. katkonaiset unet, joista vissiin johtuis jatkuva väsymys..alakuloisuus ja yleinen hitaus kaikessa.
Mutta, seurailen tilannetta..isälläni on se ainakin, joskus käytti semmoista ilmanaamariakin vai mikä se onkaan..