VAU! Nyt on Pipsa kyllä osannut laittautua hienoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäoonmuotitietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mäoonmuotitietoinen

Vieras
Oli laittanut blogiinsa kuvia tuosta juhlamekosta sukkiksien ja legginssien kanssa. Kunnon kokonaisuus korkokenkien kera. Nyt on mun pakko kans myöntää mutta ei ne legginssit niin kamalan huonoilta vaikuttaneet. Tuohon nyt vielä se kampaus ja kevyt juhlameikki niin avot!

Myönnän että mä luin ensin Pipsan blogia suu ammollaan et voiks tää nainen olla tosissaan mutta siinä on silti jotain totaalisen koukuttavaa ja kun minäkin tarpeeks kauan luin blogia niin aloin pitämään Pipsasta. Siinä vain on jotain mikä ei saa inhoamaan pitkäaikaisesti. Vaikkei Pipsan vaatetyyli nyt omanlaista olekaan nin olen saanut jotain inspiraatiota ja nyt varsinkin tämä juhlamuoti on mielestäni hyvin onnistunut. Koru myöskin sopii tuohon ja noin kaksinkertaisesti.

Värikäs Elämäni: Juhlamuotia by PipSa

No siinä on kyllä kerrankin lihava osannut pukeutua itselleen sopiviin vaatteisiin, eikä ole väkisin tunkeutunut johonkin makkaran kuoreen, sellaisia kun näkee liian usein.

Sä kirjoitat ihan samanlailla kuin tämä pipsa josta täällä on vähän väliä aloituksia.

Oletan että olet kys. henkilö itse, mikset vaan mainosta blogiasi vaan tekeydyt mukamas joksikin lukiaksi? :D

• Tykkää
Reactions: Porho
Alkuperäinen kirjoittaja mäoonmuotitietoinen;28959521:
Oli laittanut blogiinsa kuvia tuosta juhlamekosta sukkiksien ja legginssien kanssa. Kunnon kokonaisuus korkokenkien kera. Nyt on mun pakko kans myöntää mutta ei ne legginssit niin kamalan huonoilta vaikuttaneet. Tuohon nyt vielä se kampaus ja kevyt juhlameikki niin avot!

Myönnän että mä luin ensin Pipsan blogia suu ammollaan et voiks tää nainen olla tosissaan mutta siinä on silti jotain totaalisen koukuttavaa ja kun minäkin tarpeeks kauan luin blogia niin aloin pitämään Pipsasta. Siinä vain on jotain mikä ei saa inhoamaan pitkäaikaisesti. Vaikkei Pipsan vaatetyyli nyt omanlaista olekaan nin olen saanut jotain inspiraatiota ja nyt varsinkin tämä juhlamuoti on mielestäni hyvin onnistunut. Koru myöskin sopii tuohon ja noin kaksinkertaisesti.

Värikäs Elämäni: Juhlamuotia by PipSa

Moi Pipsa :)

Mikä patti (?) sulla on oikean jalan polven kohdalla tuossa toiseksi ylimmässä kuvassa?

Älä laita leggareita juhlamekon kanssa. Sama jos laittaisi verkkarit...

[QUOTE="sss";28961250]Moi Pipsa :)

Mikä patti (?) sulla on oikean jalan polven kohdalla tuossa toiseksi ylimmässä kuvassa?

Älä laita leggareita juhlamekon kanssa. Sama jos laittaisi verkkarit...[/QUOTE]

Se ei ole patti, se on ihraa.
Ja parempi että tuon kokoinen laittaa leggarit kuin on paljain säärin.

Luulin olevani lihava mutta tuollahan on nilkat yhtä paksut kuin mulla reidet.

039.JPG

hieno asu

Yhteistyössä