No kiitosta isosti ! Ohan nuo...tuommoset :heart:...hyvässä kuin siinä toisessakinFC, sulla on ihanat pojat!
Se on hyvä juttu, että vatsa toimii .Kävin tänään paskalla.
Oi, lada on niin legendaarinen menopeli, jotta ! Se on hyvä peli heti ensiautoksi...oppii ajamaan.Ai täälläpä on hiljaista. No, sitten kerron teille että sain perjantaina ajaa ladalla! En muista oliko vuosimalli -86 vai -88, mutta hemmetin jäykkä peli oli, ja kuudessakympissäkin tuntu että olis ajanut tuhatta ja sataa Mutta oli hauska vehje! Tosin sen jälkeen oli vähän liukas lähtö volkkarilla, ei tajunnutkaan miten herkät ohjauslaitteet siinä oli ladaan verrattuna
Mutta ladat :heart: 1200 ostan joskus kun ei enää tartte kuskata rattaita ja turvaistuimia.
:hug:Kerro huolesi.Iltaa ! Väsymystä, murheita ja huolta ja vanha pappa-fiilis.
mäkin kuuntelin koko matkan kotkia kun ajelin tunturista kotioEikö vaan ollutkin silmiä - ja korvia - avaava dokkari ! Mä tykkäsin ihan älyttömästi, olipahan niin elämänmakuinen juttu. Ja mielettömän hienoa, että vaikka heilläkin on tässä todella pitkässä matkassa ollut vaikka ja mitä suossa lillumista, niin ovat kuitenkin pysyneet yhdessä ja matka jatkuu yhä.
Ja heidän musiikki vain vie kerrassaan mukanaan. Mä oon tässä koko viikonlopun ajan huudattanut heijän tekeleitään juutuupin kautta...ihan on niin meikäläisen makuun olevaa :heart:...
:hug:...."..avaa sydämesi meille..tahdotaan pelkkää hyvää sulle...mitään unohtaaaaa....et sä saaaaa...!..."....:snotty:Iltaa ! Väsymystä, murheita ja huolta ja vanha pappa-fiilis.
Kiitos sinullekin ...Heipsis!
FC:n pojat kuulostaa tosi mukavilta
Tartteiskohan ottaa pitkästä aikaa lottoa itekin..?Ei ne kyl mitään anna ikinä.
Mikäs painaa PK:n mieltä?: /
Mie tässä taas tajusin ja harmistuin, kun ei oo oikeestaan pidetty mitään "vauva-kirjaa" tai vastaavaa meijän tytöistä...ja oikeestaan suurin osa esikoisen vauva-ajan kuvistakin hävis sillon kun meijän ulkoinen kiintolevy meni p*skaks Osa siitä saatiin pelastettua mut nekin pitäis vaikka tulostaa tai jotain ja laittaa kansiin...
Pitäis vaikka kysellä äidiltäni, se kun näpsii aina lapsista kuvia, oisko sillä tallessa tytöistä etenkin niitä vauvakuvia..
Säkin oot fiilistellyt ja vielä hulppeissa maisemissa . Onnekas!mäkin kuuntelin koko matkan kotkia kun ajelin tunturista kotio
vähänkö oli vaikuttava se tarina miten Don ja kumppanit pelasti Joen jokseenkin varmalta kuolemalta
musta tuntuu että valokuvafirmat tulostaa niitä eli lähetä se sähköoostissa niin ne palauttaa sen sulle ItellapostissaNoista valokuvista tuli mieleeni,sain ihania kuvia veljen lapsesta ja ne on mulla nyt koneella mutta miten mä saan niistä vähän isompia kuvia kun haluisin ainakin yhdestä kuvasta normaalia suuremman kuvan tauluksi.. elikäs siis miten se tapahtuu?
Eikös sen kuvan saa suurennettua? Ja sitten kopioitua sieltä Tiedosto- laatikosta (vas. ylänurkka)....? En mä vaan tiiä...mä teen nuita paperivalokuvia mieluummin.Noista valokuvista tuli mieleeni,sain ihania kuvia veljen lapsesta ja ne on mulla nyt koneella mutta miten mä saan niistä vähän isompia kuvia kun haluisin ainakin yhdestä kuvasta normaalia suuremman kuvan tauluksi.. elikäs siis miten se tapahtuu?
Väsyttää sekä fyysisesti että henkisesti, firma kaatuu päälle ja menetän erään läheisen ihmisen päivänä minä hyvänsä. Voi vittu taas...:hug:...."..avaa sydämesi meille..tahdotaan pelkkää hyvää sulle...mitään unohtaaaaa....et sä saaaaa...!..."....:snotty:
:hug: :hug:Väsyttää sekä fyysisesti että henkisesti, firma kaatuu päälle ja menetän erään läheisen ihmisen päivänä minä hyvänsä. Voi vittu taas...