Miksi usein näillä palstoilla lukee, että miehet tykkää pyöreämmistäkin naisista?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
moelanen
[QUOTE="vieras";28956641]Ei se voi pitää paikkansa. Todella harvat oikeasti tykkää pyöreistä ja lihavista naisista. Toki mä uskon sen, jos vaimo sattuu lihoamaan suhteen aikana, niin kyllä se mies silti tykkää/rakastaa. Ei toki välttämättä sitä vartaloa mutta muuten.

Selaillut paljon noita treffi-ilmoituksia ja vasta yksi tullut vastaan missä ihannekumppani on hoikan, normaalin ja sporttisen lisäksi pyöreä.

Mutta melkein kaikissa on vaan nuo kolme ensimmäistä vaihtoehtoa, eli hoikka, normaali ja sporttinen.[/QUOTE]

Koska hirveän moni mies pitää. Ihan siitä syystä.
 
"vieras"
Mikä on pyöreämpi nainen? Onko se vielä normaalipainoinen, mutta henkilö, jossa on vähän läskiä? Vai onko se lievästi ylipainoinen vai onko se huomattavasti tai sairaalloisesti ylipainoinen? Ihmiset käyttää sanaa pyöreä eri tarkoituksessa. Pidän itseäni pyöreänä, eli olen lievästi ylipainoinen. Läskinä en kuitenkaan itseäni varsinaisesti pidä, paitsi ehkä huonoimpina päivinä. Bmi on 26.
 
Mä oon mennyt 149 cm:n varteni kanssa ääripäästä toiseen: olen ollut 98 kg ja olen ollut 43 kg,ihan aikuisiälläni!
Jokunen on tullut mulle sanomaan,hoikkana ollessani,että "pyöreenä olit kauniimpi" tai "miks v:ssa menit laihtumaan tollaseksi kuikaksi"...Mä en ole kokenut kumpaakaan kroppaa omakseni,mä en ole koskaanikinämilloinkaan ollut sinut oman kroppani kanssa,en ees pentuaikoina!!Enkä ole sitä nytkään!Enkä varmaan koskaan tule olemaankaan...
 
Ei miehet ole niin nirsoja kuin akat. Ne viehättyy monenlaisista naisista, ei tarvitse olla juuri se 168cm ja 50kg, oljenvaaleat hiukset ja ruiskukan väriset silmät. Jos joku ei käsitä tätä, niin taitaa olla juuri sellainen tyyppi, jolla on kumppanille kymmenen sivun vaatimuslista.

Toiset akat ne muutenkin aina kyttää, että näkyykö jonkun vyötäröllä se makkara tai onko meikit hieman valuneet, mitä vain mikä rikkoisi "täydellisyyden". Useimmat ukot eivät edes huomaa moisia turhanpäiväisiä asioita.
 
"vieras"
Ei miehet ole niin nirsoja kuin akat. Ne viehättyy monenlaisista naisista, ei tarvitse olla juuri se 168cm ja 50kg, oljenvaaleat hiukset ja ruiskukan väriset silmät. Jos joku ei käsitä tätä, niin taitaa olla juuri sellainen tyyppi, jolla on kumppanille kymmenen sivun vaatimuslista.

Toiset akat ne muutenkin aina kyttää, että näkyykö jonkun vyötäröllä se makkara tai onko meikit hieman valuneet, mitä vain mikä rikkoisi "täydellisyyden". Useimmat ukot eivät edes huomaa moisia turhanpäiväisiä asioita.
No se on kyllä totta, että monilla naisilla on sellainen tapa syynätä toisten naisten ulkonäköä ja usein tulla tarjoamaan vielä sitä omaa ulkonäköihannettaan toisille, esim. ehdottamaan laihduttamista tai hiusten värjäämistä/leikkaamista tai omaa vaatetyyliään. Vaikka joillain miehillä taas on tosi tarkka painoihanne, tai siis jotkut on tosi tarkkoja naisen painosta. Oma mieheni ei kyllä ole ollut tarkka painostani koskaan, mutta omaan hyvinvointiini vaikuttaa paljon ulkonäköni. Masennun, jos näytän mielestäni kamalalta.
 

Yhteistyössä