The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...nyt tuli häätö koneelta. Sen siitä saa, kun olen onnistunut jälleen sohlaamaan sen miljoona asiaa tehtäväksi yhdelle päivälle. En näemmä milloinkaan opi...

Mutta - pitäkää hauskaa ja nauttikaa upeasta päivästä :)!
 
TERPPA! :wave:

ja nyt tähän ketjuun äksöniä,mun ilta menee kotioloissa ja telsun ja netin seurassa. Oli menoa mutta ne peruuntu joten nyt on porkkanapussi ja ruisnachopussi + dippi odottamassa iltaa.Ja leffaa. Oon ihan töttöröö joten nyt jotain vauhtii tänne että heräsis.
 
IhanaValo
:wave: Ei paljoa äksöniä täälläkään...käytiin tänään kirjastossa ja kaupassa, huomenna lapset menee kaverinsa synttäreille niin lahja tuli ostettua ja ruokaa tietty.
Päänsärky yllätti just, liekkö tänään liikaa neulonu vai onko hartia jo tarpeeks jumissa että alkaa tulemaan kaikkea muuta "kivaa" oiretta vielä hartiakivun lisäks: /:headwall:
 
:wave: Ei paljoa äksöniä täälläkään...käytiin tänään kirjastossa ja kaupassa, huomenna lapset menee kaverinsa synttäreille niin lahja tuli ostettua ja ruokaa tietty.
Päänsärky yllätti just, liekkö tänään liikaa neulonu vai onko hartia jo tarpeeks jumissa että alkaa tulemaan kaikkea muuta "kivaa" oiretta vielä hartiakivun lisäks: /:headwall:
Mullakin on paikat jumissa kun eilen olin kantojuhtana,aamulla oli sen takia pää ihan soikeena mutta ei onneks enää. Nyt vaan väsymys on ihan huipussaan.
 
IhanaValo
Huomenta!

Ottaapa päähän taas..mies valvoi yöllä ainakin puol 2 asti koneella, mitä lie teki (heräilin useamman kerran, siksi tiedän kellonajan) ja nyt nukkuu vieläkin vaikka oon pari kertaa jo sanonu että ois jo aamu, vois heräillä...

Hyvä sitten illalla valittaa kun minuu väsyttää jo paljon aiemmin/enemmän ku miestä...jotkut meistä kun herää ensin monta kertaa yön aikana ja sit aamulla seiskalta-puol 8...
 
Halvattu sentään...

..eikun ekaksi huomenta :)!

..ja sitten toi halvattu sentään...kun kello rientää pyhäpäivänä, kun itellä on niin tervanjuontifiilikset menossa eli ote eloon hiiiiidaaaastaaaaa. Kello jo yli yhentoista ja eukko ihan vaiheessa. Taas.

Mikä on muuten tää ihme räkisflunssandeerustauti, mikä on alkanut pyörimään suunnassa jos toisessa? Helkatti, sais jo luvan lähtee kiitämään tästäkin osotteesta, kaikki kolme mukulaa on enempivähempi sen kourissa ollu jo kolmatta viikkoa (ja niin hiien kiukkusia ovat senkin takia) ja mies kaatui tuon taudinkurimukseen muutama päivä sitten. Ihan raatona menee täällä kalvankalpeana...ihan pahaa tekee kattoa ja sivusta seurata.

Ite sitten tolpillani ja järjissäni...tai ihan vaan tolpillani, ei nyt ihan kaikkea parane itekään uskoa.

Paitti että. Meitsi on viime aikoina ollu ihan sikaväsy :O. Taitaa The Keho ruveta tekemään temppuja teräviä...on tässä kyllä pari viimosta vuotta ollutkin ihan syvältä soosista kaikkinensa, joten ihmekös tuo, jos jossain kohtaa seinä tulis vastaan. Eilen illallakin otin sujuvasti lukua varmaan aikaisemmin kuin nukutettavani :snotty: :D...sitten keräsin luuni puolen yön maissa, totesin tilanteen, kävin hampipyykillä ja ei kun uudestaan läkälleen jatkamaan unia :O...

Vaan taitaa täälläkin jengi uneksia :rolleyes:....
 
:hug:....oisko se elämä vienyt mennessään ja hienot syksykelit :)?
ilmeisesti. ruutiskin väitti ettei sillä mitään elämää ole et on täällä sit mun seurana mutta katinkontit ,si sitä näy eikä kuulu että silviisii. asiankannattaja nyt kai siellä siskollaan ja pitkäkaulal ei kai vielä pääse nettiin omalta koneelta mutta muut on hävinnyt jonnekin...elämään. taitaa olla lopun alkua ketjulle:(
 
Mä oon muka ollu Eagles-fani noin neljännesvuosisadan mutta oon näemmä ollut niistä aivan pihalla. Oli todella silmät avaava kokemus toi Yle Teemalta tullut dokkari ja erikoisesti sen toinen osa.

En oo tajunnut miten paljon paremmin ne soittaa selvinpäin. Mä oon aika-ajoin kuunnellut niiden 70-luvun levyjä mutta nyt kun ne on aikamiehiä niin ne on sata kertaa parempia.

Real grown up music.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
ilmeisesti. ruutiskin väitti ettei sillä mitään elämää ole et on täällä sit mun seurana mutta katinkontit ,si sitä näy eikä kuulu että silviisii. asiankannattaja nyt kai siellä siskollaan ja pitkäkaulal ei kai vielä pääse nettiin omalta koneelta mutta muut on hävinnyt jonnekin...elämään. taitaa olla lopun alkua ketjulle:(
..elähän nyt vielä moisisa lopetuspuheita manaile, ystävä hyvä :). Tässäkin ketjussa, kuten koko palstan hommassa, vain näkyy elämisen meninki. Joskus se arki vain vie mennessään. Tai sitten vain omassa olossa on jo niin tekemistä, ettei viitsi tulla sitä tartuttamaan kehenkään toiseen. Ihan normaalia. Kyllä tämä tästä taas mahdottomaksi meiningiksi yltyy..!

Mullakin tahtoo nyt olla tämän koneen äärellä oleminen aikalailla kortillansa. Sitä kun ehtii kuvittelemaan, että joutais mutta ei joudakaan. Nytkin tässä jotain säädän - etin pientä herkkupalaohjetta tässä samalla - mutta kohtahan se kutsuu tietysti muualle. Katellaan ja kuulostellaan.
 
Mä oon muka ollu Eagles-fani noin neljännesvuosisadan mutta oon näemmä ollut niistä aivan pihalla. Oli todella silmät avaava kokemus toi Yle Teemalta tullut dokkari ja erikoisesti sen toinen osa.

En oo tajunnut miten paljon paremmin ne soittaa selvinpäin. Mä oon aika-ajoin kuunnellut niiden 70-luvun levyjä mutta nyt kun ne on aikamiehiä niin ne on sata kertaa parempia.

Real grown up music.
Eikö vaan ollutkin silmiä - ja korvia - avaava dokkari :)! Mä tykkäsin ihan älyttömästi, olipahan niin elämänmakuinen juttu. Ja mielettömän hienoa, että vaikka heilläkin on tässä todella pitkässä matkassa ollut vaikka ja mitä suossa lillumista, niin ovat kuitenkin pysyneet yhdessä ja matka jatkuu yhä.

Ja heidän musiikki vain vie kerrassaan mukanaan. Mä oon tässä koko viikonlopun ajan huudattanut heijän tekeleitään juutuupin kautta...ihan on niin meikäläisen makuun olevaa :heart:...
 
...voi hemmetti. Miespolo on nyt tosissaan kippeenä. Hehkuu punaisena kuin kekäle - harvoin muuten saa kuumeen aikaiseksi - toisaalta hyvä juttu mutta toisaalta taas... Johan tuo tauti on tässä pirun monta päivää tehny tulojaan...

No, huomenna roudaan ukon lääkärin pakeille. Ois vaan tolkkupäinen ilmestys paikalla ja ymmärtäs sitten kirjottaa kunnolla saikkua, eikä vain ripotellen päivä nyt ja kenties toinen. Arpomiseksihan tuo mennee kuitennii...
 
Paranemisia FC:n miehelle, meillä kans mies köhisee ja valittaa..ei enää kuumetta tosin taida olla mutta ääni kateissa.
No kiitosta, kuin myös teillekin.
Harvoin tuo mies on kippeenä, mutta sitten kun on, niin ihan kunnolla. Tosin hänessä näkyy niin helposti edes muutaman asteen lämmönnousu, saati sitten ihan kunnon kuume kun on... Kovasti tässä olen purmattanut juomaan nesteitä, ettei ihan heikkoon happeen mene.

Mielenkiinnolla pitää tässä tarkkailla, että miten nää ipanat sitten...kröhäsiähän nämä on ollut jo kolmatta viikkoa, mutta kuulema kuuluu taudin kuvioihin.
 
Ongelma se tämäkin.

Meijen mukulat ovat kaikkinensa ihan hurjan sosiaalisia. Eli heittävät ns. läppää ihan kaikkien kanssa, tulevat juttuun helposti. No. Tää meijen koululainen on semmonen...joviaali tyyppi ja nyt sitten on kaveripiiriin tullut parit "muuttuvat tekijät". Nämä parit heput ovat sitten - hankalia. Käytöstavat ovat..No, kun niitä ei ole. Äkseerataan ja puhutaan mitä sylki suuhun tuo. Käsitellään toisten omaisuutta huonosti. Haistatellaan omille vanhemmille ja kavereidenkin. Kivoja - eikö.

Nyt sitten tämä yksi tapaus on näemmä heittäytynyt riesaksi asti. Ei ymmärrä, kun esim. meijen pojat sanovat, että nyt heillä on muuta menoa, että ei nyt käy heidän kanssa oleminen. No, tulee sitten meijen pihaan norkoilemaan. Tiluksia mittailemaan ja poikien ulkovermeitä testaamaan. Viimeisin tempaus on se, että pojat sanoivat, etteivät nyt lähde kylille eivätkä minnekään vaan kotoilevat, niin - tuli sitten pimpottelemaan tuohon oven taakse. Alvariinsa. Että tuletteko ja miksi ette tule ja tulkaa nyt ja....

Meillä jo nuorin pojista rupes hiiltymään siihen malliin, että meninkin siihen väliin. Kun tuossa nyt pompin keittiön ja pihamaan väliä. Ja sanoin ihan nätisti, että kuunteletkos ollenkaan mitä pojat nyt ovat sanoneet sinulle. Että ei tänään. Joku toinen kerta. Niin katos - heitti perkeleet kehiin ja lähti kiukkusesti poikia ja minua kiroten kylille. Että kenenkähän auto sitä nyt saa tuntea ko. kaverin kiukun maalipinnassaan...ja näinkin on todella käynyt.

Tässä parhaillaan pojat pitävät keskenään palaveria asiasta. Koululainen tässä valjasti nuorimmaista, että saa moikata ko.poikaa jatkossa mutta kaveeraaminen loppui tähän, kun ei osaa käyttäytyä ollenkaan.

Mäpä olenkin ihan hiljaa vaan ja pelkkinä korvina.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä