Meikäläinen lähtee mettään telttailemaan neljäksi päiväksi

Voi vietävä ja suunnistamistakin harjotellaan. Eli mahdollista, että eksyn :) Eipä ole pesupaikkaa ja pitää muilla tavoin pitää itsensä puhtaana ja hyi, öttiäisiä vilisee joka puolella...Korkkareilla ei tee mitään ja ruokaankin on vain 16e :O kaikkea pussiruokaa ja säilykettä tarvii ostaa...hyi yök :x En selvii tästä ollenkaan...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28956121]Otat puolen litran pullon urheilukorkilla pesemistä varten ja pienen keinokuituretkipyyhkeen plus kosteuspyyhkeitä.[/QUOTE]
Samalla pystyt pesemään käsiä. Älä unohda käsidesiä.
 
"Vieras"
4 päivän? Voin kertoa, että terve alapää vain nauttii 4 päivän yksinolosta. Se on aivan normi oloissa jossa ei lutrata pillupuhelimella ja pulloharjalla kokoajan.
Limakalvot tykkää kun niitä ei jynssää ja huuhtele.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk;28956109:
:O

Voin kuvitella missä kunnossa puska on neljän päivän pesemättömyyden jälkeen kun öttiäisetkin ovat sinne pesineet.
 
[QUOTE="vieras";28956175]Saanko kysyä, että mikä koulutus on ja miksi metsään? :)[/QUOTE]

Koulutukseen kuuluu retkelyt. Talvella mennään suksilla ja on pyöräretkiä sun muuta. Nuorisoalalle suuntaan.
 
"Sirkkeli"
Siis..........mä en pystyis. Mun on pakko saada kuuma suihku aamuin illoin. Muuten ei elämästä tulis mittään. Kroppa lakkais tomimasta, olis jäykkä kuin rautakanki. Ja olisin jäässä kuin pakastesei. Ja tuntuis jo päivän jälkeen, että paskat söis mut elävältä. Vaikka ei kai ne söis vielä tuossa ajassa...
Ja makuupussissa nukkuminen? Mulla on ahtaanpaikankammo. Mä tukehtuisin. Mitä ruokaa saa 16 eurolla neljäks päivää? Ei ei ei. en pystyis. Taidan olla vähän rinsessaluonne....

Mutta onnea sulle. Toivottavasti tulet elävän takaisin :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="Sirkkeli";28956201]Siis..........mä en pystyis. Mun on pakko saada kuuma suihku aamuin illoin. Muuten ei elämästä tulis mittään. Kroppa lakkais tomimasta, olis jäykkä kuin rautakanki. Ja olisin jäässä kuin pakastesei. Ja tuntuis jo päivän jälkeen, että paskat söis mut elävältä. Vaikka ei kai ne söis vielä tuossa ajassa...
Ja makuupussissa nukkuminen? Mulla on ahtaanpaikankammo. Mä tukehtuisin. Mitä ruokaa saa 16 eurolla neljäks päivää? Ei ei ei. en pystyis. Taidan olla vähän rinsessaluonne....

Mutta onnea sulle. Toivottavasti tulet elävän takaisin :)[/QUOTE]

Pojat on luvanneet pitää musta huolta ja parista muustakin prinsessasta...
 
[QUOTE="Sirkkeli";28956220]Ai jaa joo. Miten mä aattelin, että sinne on akkaporukka vain lähdössä. No mutta tosi hyvä, jos muutama äijäke on mukana. Toivottavasti ne ei ole mitään prinssejä luonnoltaan :D[/QUOTE]

Luokassa on monta miestäkin :) Eivätkä todellakaan ole prinsessoita.
 
"Vieras"
[QUOTE="Sirkkeli";28956220]Ai jaa joo. Miten mä aattelin, että sinne on akkaporukka vain lähdössä. No mutta tosi hyvä, jos muutama äijäke on mukana. Toivottavasti ne ei ole mitään prinssejä luonnoltaan :D[/QUOTE]

Miksi hyvä että äijiä mukana? Minä ainakin pärjään yksin metässä ilman äijiä...
 
"Sirkkeli"
[QUOTE="Vieras";28956294]Miksi hyvä että äijiä mukana? Minä ainakin pärjään yksin metässä ilman äijiä...[/QUOTE]

No ku ne on alttiimpia palvelemaan naisia kuin naiset itse :D Ja jos tarvitsee voimaa käyttää eri juttuihin, niin silloin mä jään kyllä ilman sitä juttua. Esim. kirveen käyttäminen. Ei todellakaan onnistu puun halkominen, ei sitten mitenkään. Saatikka saha... en jumalauta opi niin yksinkertaista vempelettä käyttämään.
Ja tunnelmakin on varmaan paljon parempi, kun on äijiä mukana. Pelkkä akkalauma voi saada aikaan mitättömistä jutuista kissatappelun aikaiseksi.
 

Yhteistyössä