Miks jätkät ottaa ittelleen sellasen "teko bimbon".....vaatekaupassa nähtyä.

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
ymmärrän
Luuletko sinä oikeasti että kyse on "median aivopesusta" jos isot tissit tai hyvännäköinen itsensä (liikaakin) laittanut nainen kääntää miesten päät? Luuletko että jos sellaisen naisen veisi aikakoneella vaikka 1700-luvulle etteivät miesten päät siihen aikaan kääntyisi?
..Mua kiinnostaa tässä enemmänkin se, että onko se todella kaunista? Siis ne tekotukat ja -ripset ja ruiskurusketukset ja piirretyt meikkipiirteet? Onko se tosiaan se kaunista? Kun sitten oikeasti on naisia, jotka ovat luonnostaan erittäin kauniita, ilman meikkiä, värjäämättömät hiukset, ei mitään lisäkkeitä. Otan esimerkkinä vaikka tässä Kiinteistökuningatar Kaisa -sarjassa tämä mustatukkainen, minun mielestäni jopa pelottavan näköinen aina viimeisen päälle puunattu nainen (Sari?!) jolla kynnet, ripset, meikit, hiukset ja kaikki laitettu ja lisätty, mutta silti ei todellakaan ollut mikään kaunotar vaan pelottavan näköinen niissä otsaan piirretyissä kulmakarvoissa. Tukka sen näköinen, että jos siihen tökkää sormella niin rapisee palasina lattialle, 15cm korkkareilla kipsutti tosi omituisen näköisesti ympäriinsä. Tämä nyt vain yksi esimerkki. Onko se tosiaan kaunista, jos tietää, että nainen ei todellakaan näytä yhtään miltään ilman niitä lisäkkeitä ja meikkejä? (No en tiedä tässä esimerkissäni, hän vois olla jopa paljon nätimpi ihan omilla piirteillään kuin teko sellaisilla..)

Jokaisella toki on oma makunsa, ei siinä mitään. Välillä vaan tosiaan ihmetyttää nämä nykyiset 'ihanteet'.
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;28955280:
..Mua kiinnostaa tässä enemmänkin se, että onko se todella kaunista? Siis ne tekotukat ja -ripset ja ruiskurusketukset ja piirretyt meikkipiirteet? Onko se tosiaan se kaunista? Kun sitten oikeasti on naisia, jotka ovat luonnostaan erittäin kauniita, ilman meikkiä, värjäämättömät hiukset, ei mitään lisäkkeitä. Otan esimerkkinä vaikka tässä Kiinteistökuningatar Kaisa -sarjassa tämä mustatukkainen, minun mielestäni jopa pelottavan näköinen aina viimeisen päälle puunattu nainen (Sari?!) jolla kynnet, ripset, meikit, hiukset ja kaikki laitettu ja lisätty, mutta silti ei todellakaan ollut mikään kaunotar vaan pelottavan näköinen niissä otsaan piirretyissä kulmakarvoissa. Tukka sen näköinen, että jos siihen tökkää sormella niin rapisee palasina lattialle, 15cm korkkareilla kipsutti tosi omituisen näköisesti ympäriinsä. Tämä nyt vain yksi esimerkki. Onko se tosiaan kaunista, jos tietää, että nainen ei todellakaan näytä yhtään miltään ilman niitä lisäkkeitä ja meikkejä? (No en tiedä tässä esimerkissäni, hän vois olla jopa paljon nätimpi ihan omilla piirteillään kuin teko sellaisilla..)

Jokaisella toki on oma makunsa, ei siinä mitään. Välillä vaan tosiaan ihmetyttää nämä nykyiset 'ihanteet'.
Tätä olen ihmetellyt kanssa. Miten voi tykätä ihmisestä joka ei näytä yhtään itseltään. En ymmärrä mitä nämä ihmiset ovat jotka tekevät kaikkensa näyttääkseen feikiltä. Mitä ne ovat? Miksi maksaa omaisuus jotta ei näytä luonnolliselta? Ne kulmakarvat on ihan järkyttävät.
 
"eee"
[QUOTE="öppö";28955274]Ja siihen väliinhän ei mahdu mitään... huoh.[/QUOTE]

Tottakai mahtuu.
Mutta kysymys kuului, millaisista naisista miesten sitten oikein PITÄISI tykätä?
Ei kai kaikilla voi olla sama kauneusihanne. Toiset tykkää laihoista ja laitetuista, toiset pullukoista ja laittamattomista ja kolmannet (useimmat?) sitten siitä välistä olevista norminaisista. En ymmärrä, mikä tässä niin ihmeellistä oikein on.
 
Tätä olen ihmetellyt kanssa. Miten voi tykätä ihmisestä joka ei näytä yhtään itseltään. En ymmärrä mitä nämä ihmiset ovat jotka tekevät kaikkensa näyttääkseen feikiltä. Mitä ne ovat? Miksi maksaa omaisuus jotta ei näytä luonnolliselta? Ne kulmakarvat on ihan järkyttävät.
Ei luonnollisuus ole kaikki kaikessa. Harva nainen pyrkii olemaan luonnollinen vaan suurin osa meikkaa. Eräät menevät kehonsa muokkauksessa pidemmälle kuin muut.

Miksi blondaaminen olisi sen feikimpää kuin muu hiusten värjääminen?
 
"vieras"
Mulla kanssa menee kylmät väreet, kun näkee sellaisia äärimmilleen laitettuja, lutkamaisesti pukeutuvia, kovaäänisiä rivoja honottajia, joilla on usein sellaiset korot, joilla ne ei vain osaa kävellä. Mietin myös, miten niin monet miehet tykkää niistä, siis niin paljon juuri, että niistä miehistä tulee ihan munattomia niiden naisten seurassa. Mutta ainahan voi itse yrittää valita toisenlaisen miehen.
 
"vieras"
Mun mies tykkää ns.feikistä. :D Tykkää se aamulla silitellä mun kiiltävää kaljuanikin sängyssä.. mutta ei pistä pahakseen kun vedän sen hirrrveen mustan feikin peruukin päähäni, piirrän silmät päähäni ym ulos mennessä. Ikävä kyllä peittävät, istuvat vaatteet varmaan näyttää tyrkyltä vaikka paljasta pintaa ei näkyiskään.. riippuu kuinka ko.piru lukee raamattuaan..

Kyllä, näytän paremmalta niin ja vaikka saankin teidän "luomunaisten" vihat niskaani.. niin ei huolta, mies ei kärsi. Seksiä saa kuulemma välillä liikaakin, kun neljänkympi paikkeilla ei meinaa aina kunto kestää kovin montaa kertaa päivässä vaikka timmi ukkeli onkin.
Kantaa se mun laukutkin kun räpellän vaatteita kaupassa.. tongin aina hyvät alet tai etsin vikoja, joista saa alennusta jne. Heh. Tykkää "reppana" yleensä maksaakin jos hänen silmäänsä on löydökseni. Voi hurja.. 13 vuotta yhdessä oltu joten maksakoot. :D

Mulla nää "tekojutut" johtuu sairauksista.. joihin en voinut vaikuttaa. En polta, pari lasia viiniä joskus nappaan tai viskipaukun. DI -03 ja kohta saan gradun valmiiksi.. sitä ei näe päällepäin vaan eikä pahemmin käytöksestä vapaalla.

Olen oppinut kummasti näkemään ihmisten pinnan alle.. ja anteeksi, eipä se ns. luonnollinen kauneus näemmä auta asiassa.. jos päässä on vinksallaan jotain ja tarve haukkua toisenlaiset naiset.. mistä TE niiden aivotoiminnan tiedätte tai seksielämän?
Kokeilkaa itte.. eikä mulla ainakaan mene kuin pari kymppiä kuussa tähän "lookkiini" useimmiten. Kynnetkin huitasen itte pari kertaa vkossa kuntoon..
 
"vieras"
Lisään tänne vielä sen verran höpinää.. jotta miehet tuntuu pitävän lämpimistä, huomioivista, hyväntahtoisista naisista, jotka eivät ole jatkuvasti arvostelemassa, jauhamassa paskaa muista naisista miehelle.. tai juurikin arvota, hauku miehen kaverien naisia, jotka sattuvat olemaan toisenlaisia olemukseltaan kuin tää ko."luomunainen". ;)
Parhaimpia olette TE vähän pulskemmat, jotka arvotatte sairaiksi anorektikoiksi lähes kaikki itseänne kevyemmät naiset. Ei se olemus niinkään vaan se oma käytös.. millaista sun kanssa on olla ja elää. Jos vaahtoilet toisten karvoista aamusta iltaan vaik ukolles.. ei sitä erkkikään kauan kestä. :D

Itsensä ja toisten hyväksymisestä se lähtee.. ihmisarvo se on esim.prostituoidullakin. (ovat muuten osa hyvinkin empaattisia tapauksia, työni kautta koettua..)
 
mies37
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;28955280:
..Mua kiinnostaa tässä enemmänkin se, että onko se todella kaunista? Siis ne tekotukat ja -ripset ja ruiskurusketukset ja piirretyt meikkipiirteet? Onko se tosiaan se kaunista? Kun sitten oikeasti on naisia, jotka ovat luonnostaan erittäin kauniita, ilman meikkiä, värjäämättömät hiukset, ei mitään lisäkkeitä. Otan esimerkkinä vaikka tässä Kiinteistökuningatar Kaisa -sarjassa tämä mustatukkainen, minun mielestäni jopa pelottavan näköinen aina viimeisen päälle puunattu nainen (Sari?!) jolla kynnet, ripset, meikit, hiukset ja kaikki laitettu ja lisätty, mutta silti ei todellakaan ollut mikään kaunotar vaan pelottavan näköinen niissä otsaan piirretyissä kulmakarvoissa. Tukka sen näköinen, että jos siihen tökkää sormella niin rapisee palasina lattialle, 15cm korkkareilla kipsutti tosi omituisen näköisesti ympäriinsä. Tämä nyt vain yksi esimerkki. Onko se tosiaan kaunista, jos tietää, että nainen ei todellakaan näytä yhtään miltään ilman niitä lisäkkeitä ja meikkejä? (No en tiedä tässä esimerkissäni, hän vois olla jopa paljon nätimpi ihan omilla piirteillään kuin teko sellaisilla..)

Jokaisella toki on oma makunsa, ei siinä mitään. Välillä vaan tosiaan ihmetyttää nämä nykyiset 'ihanteet'.
Kaunis sanan varsinaisessa merkityksessä ei ole välttämättä sama asia kuin seksuaalisesti puoleensavetävä.

Vähemmän viehättävien naisten tuntuu olevan vaikeaa hyväksyä että joku ns. laitettu "bimbo" on miesten mielestä seksuaalisesti puoleensavetävä vaikkei olisikaan mikään perinteisten ihanteiden mukainen eteerinen luonnonkaunotar. Tuntuu käyvän jopa näiden itsetunnoille ja pahasti näistä ketjuista ja kommenteista päätellen kun mies pitää leimata idiootiksi jos moisten perään katselee.
 
"vieras"
Kaunis sanan varsinaisessa merkityksessä ei ole välttämättä sama asia kuin seksuaalisesti puoleensavetävä.

Vähemmän viehättävien naisten tuntuu olevan vaikeaa hyväksyä että joku ns. laitettu "bimbo" on miesten mielestä seksuaalisesti puoleensavetävä vaikkei olisikaan mikään perinteisten ihanteiden mukainen eteerinen luonnonkaunotar. Tuntuu käyvän jopa näiden itsetunnoille ja pahasti näistä ketjuista ja kommenteista päätellen kun mies pitää leimata idiootiksi jos moisten perään katselee.
Ei tässä ole ketään idiootiksi leimattu ketään, vain kysytty, miksi on näin. Osuiko arkaan paikkaan vai miksi noin vihamielinen sävy? :)
 
mies37
[QUOTE="vieras";28955539]Ei tässä ole ketään idiootiksi leimattu ketään, vain kysytty, miksi on näin. Osuiko arkaan paikkaan vai miksi noin vihamielinen sävy? :)[/QUOTE]Ei ollut mitenkään kohdistettu sinun kommenttiisi, olen pahoillani jos ilmaisin itseäni väärin. :)
 
"vieras"
Kaunis sanan varsinaisessa merkityksessä ei ole välttämättä sama asia kuin seksuaalisesti puoleensavetävä.

Vähemmän viehättävien naisten tuntuu olevan vaikeaa hyväksyä että joku ns. laitettu "bimbo" on miesten mielestä seksuaalisesti puoleensavetävä vaikkei olisikaan mikään perinteisten ihanteiden mukainen eteerinen luonnonkaunotar. Tuntuu käyvän jopa näiden itsetunnoille ja pahasti näistä ketjuista ja kommenteista päätellen kun mies pitää leimata idiootiksi jos moisten perään katselee.
Onpa monimutkaista. Itselleni naisena hyvännäköinen on puoleensavetävä seksuaalisesti myös. Ja jos olisi joku oikein vattumainen mies käytökseltään, niin ei kiinnostaisi seksuaalisestikaan. Kyllä se vaikuttaa idioottimaiselta, ei voi mitään.
 
"vaimoke"
No pinta on aina pintaa. Ehkä se tekobimbo on hieno persoona? No, harvemmin kuitenkaan. Tuollainen tekobimbous (vrt. bb:n marianna) kumpuaa aina jostain epävarmuudesta, huonosta itsetunnosta, lapsuuden ongelmista tms. Ei sellainen ihminen ole "ehjä".

Mutta onhan sellaista bimboa ehkä kiva "katsella". Kyllä omakin mies tykkää naisia katsella, bimbojakin. Se liittyy todellakin vain siihen munaan. Ehkä se ominaisuus (muna) sitten ohjaa joitakin miehiä enemmänkin, ja se bimbo otetaan rinnalle pitemmäksikin ajaksi kuin yhden yön jutuksi. En kyllä tiedä miesten mielenmaailmaa, mutta mitä oman miehen ja kavereidensa juttuja kuuntelee, niin kyllähän noille bimboille loppupeleissä nauretaan. Aika harva voi ottaa sellaista naista vakavasti ja perustaa perheen.

Ja mitä tulee niihin tuulipukumammoihin läskeissään, harva sellaistakaan nyt vaimoksi varmaan haluaa. Mutta ehkä se on paremmin kestettävissä, koska sen naisen päässä saattaa pörrätä jotain muutakin kuin uusi rusketusvoide, eikä se koko ajan pidä yllä jotain esitystä "bimbontyhmän"imagostaan.

Parhaiten kai kuitenkin pariudutaan ihan me normaalit naiset, onneksi meitä on paljon ;)
 
mies37
[QUOTE="vieras";28955561]Onpa monimutkaista. Itselleni naisena hyvännäköinen on puoleensavetävä seksuaalisesti myös. Ja jos olisi joku oikein vattumainen mies käytökseltään, niin ei kiinnostaisi seksuaalisestikaan. Kyllä se vaikuttaa idioottimaiselta, ei voi mitään.[/QUOTE]Ei se ole monimutkaista vaan äärimmäisen yksinkertaista. Toki sitä voi nainen kutsua idiotismiksi tai alapäällä ajatteluksi mutta minun mielestäni se ei ole sitä vaan luonnollista.

Eikä se tarkoita sitä että jos mies näkee kaupassa tyrkyttäviin asuihin pukeutuneen tällätyn bimbon ja pää kääntyy automaattisesti että sama mies olisi saman tien valmis hyppäämään sänkyyn tai aloittamaan suhteen kyseisen naisen kanssa. Siinä vaiheessa järki ja harkinta astuu mukaan jos sellaista on. Ja sitäpaitsi, kyseinen "bimbokin" voi olla ihan yhtä ihana ihminen kaikilla mittareilla kuin joku kahisevassa ylikokoisessa tuulipuvussa katuja tallaava keskivertomammakin. Ei se pukeutuminen ja tyylitaju välttämättä älyn kanssa korreloi. Parisuhteessa kusipäinen nainen on kusipää, oli sitten perussuomalainen tuulipukuinen pallinaama tai viimeisen päälle ehostettu barbienukke.
 
  • Tykkää
Reactions: dipt
"vieras"
[QUOTE="vaimoke";28955566]No pinta on aina pintaa. Ehkä se tekobimbo on hieno persoona? No, harvemmin kuitenkaan. Tuollainen tekobimbous (vrt. bb:n marianna) kumpuaa aina jostain epävarmuudesta, huonosta itsetunnosta, lapsuuden ongelmista tms. Ei sellainen ihminen ole "ehjä".

Mutta onhan sellaista bimboa ehkä kiva "katsella". Kyllä omakin mies tykkää naisia katsella, bimbojakin. Se liittyy todellakin vain siihen munaan. Ehkä se ominaisuus (muna) sitten ohjaa joitakin miehiä enemmänkin, ja se bimbo otetaan rinnalle pitemmäksikin ajaksi kuin yhden yön jutuksi. En kyllä tiedä miesten mielenmaailmaa, mutta mitä oman miehen ja kavereidensa juttuja kuuntelee, niin kyllähän noille bimboille loppupeleissä nauretaan. Aika harva voi ottaa sellaista naista vakavasti ja perustaa perheen.

Ja mitä tulee niihin tuulipukumammoihin läskeissään, harva sellaistakaan nyt vaimoksi varmaan haluaa. Mutta ehkä se on paremmin kestettävissä, koska sen naisen päässä saattaa pörrätä jotain muutakin kuin uusi rusketusvoide, eikä se koko ajan pidä yllä jotain esitystä "bimbontyhmän"imagostaan.

Parhaiten kai kuitenkin pariudutaan ihan me normaalit naiset, onneksi meitä on paljon ;)[/QUOTE]

Ei tuokaan kuulosta hyvältä, että niitä lutkia on kiva naida, mutta muuten niille nauretaan. Tuo jos mikä on sydämetöntä. Mun mielestä on niin kieroutunutta, että miehet just tykkää sellaisista todella vastenmielisistä kanoista seksuaalisesti, mutta muuten kohtelee niitä kuin roskaa.

Ihan sama, vaikka miten normaali nainen olet itse, jos sun miehesi on juurikin tuollainen sydämetön mulkku.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"vaimoke"
[QUOTE="vieras";28955605]Ei tuokaan kuulosta hyvältä, että niitä lutkia on kiva naida, mutta muuten niille nauretaan. Tuo jos mikä on sydämetöntä. Mun mielestä on niin kieroutunutta, että miehet just tykkää sellaisista todella vastenmielisistä kanoista seksuaalisesti, mutta muuten kohtelee niitä kuin roskaa.

Ihan sama, vaikka miten normaali nainen olet itse, jos sun miehesi on juurikin tuollainen sydämetön mulkku.[/QUOTE]

Nojoo, on se kyllä vähän huonotapainen mulkero :) Mutta kuka voi ottaa vakavasti ihmisen, joka esittää jotain helvetin typerää persoonaa kaikenaikaa? Sellaisiahan nää "tekoblondit" on.

Kauniit, aidosti vähän höpsöt ja herttaiset naiset sitten erikseen. Heitä en kyllä käsitä "tekoblondeiksi".
 
"vieras"
[QUOTE="vaimoke";28955613]Nojoo, on se kyllä vähän huonotapainen mulkero :) Mutta kuka voi ottaa vakavasti ihmisen, joka esittää jotain helvetin typerää persoonaa kaikenaikaa? Sellaisiahan nää "tekoblondit" on.

Kauniit, aidosti vähän höpsöt ja herttaiset naiset sitten erikseen. Heitä en kyllä käsitä "tekoblondeiksi".[/QUOTE]

Esimerkiksi vaikka Tukiainen. Sille nauretaan joka paikassa, vaikka kyseessä on mt-ongelmainen ihminen. Tämäntyyppisiä käsitän, että nämä bimbot ovat. Ne on traagisia hahmoja.
 
[QUOTE="vieras";28955658]Esimerkiksi vaikka Tukiainen. Sille nauretaan joka paikassa, vaikka kyseessä on mt-ongelmainen ihminen. Tämäntyyppisiä käsitän, että nämä bimbot ovat. Ne on traagisia hahmoja.[/QUOTE]

Tuollaisia on muitakin kuin blondeja eikö kaikki heistä edes rakenna itseään. Tukiainen kuuluu enemmän baariruusujen tai siideritanttojen kastiin...
 
"Kirina"
[QUOTE="eee";28955317]Tottakai mahtuu.
Mutta kysymys kuului, millaisista naisista miesten sitten oikein PITÄISI tykätä?
Ei kai kaikilla voi olla sama kauneusihanne. Toiset tykkää laihoista ja laitetuista, toiset pullukoista ja laittamattomista ja kolmannet (useimmat?) sitten siitä välistä olevista norminaisista. En ymmärrä, mikä tässä niin ihmeellistä oikein on.[/QUOTE]

Se, että on pullukka ei tarkoita sitä ettei osaisi laittaa itseään. Eikä se, että on hoikka tarkoita sitä, että on laitettu. Itse olen pullukka, mutta kyllä mä meikkaan, laitan hiukseni ja pukeudun nätisti. Ärsyttää tuollaiset yleistykset.
 
Lääkisopiskelija
Minua huvittaa perusmuijien kateus siitä, että joku on OIKEASTI hyvännäköinen : D
En nyt halua kerskua, mutta itselläni on luonnostaan tumma, pepun päälle ylettyvä paksu tukka. Ja eikös joka kerta baarissa tule joku pubiruusu räyhäämään, että revipä peruukkis päästä lutka tms.. No, empä revi, kun on ihan oma tukka, ite pienestä pitäen kasvatettu : D
Että on näitäkin nähty. Ja kyllä, meikkaan, mutta en mielestäni liikaa. Sen verran, mitä mies kutsuu "hyvien piirteiden korostamiseksi" ja punoitukset piiloon... Ja joo, anteeksi, että tykkään kävellä korkkareissa vaikka työnnänkin samalla lastenvaunuja. Anteeksi siitäkin, että hoikkaan varteeni tuli raskausaikana vain kymmenen kiloa, jotka jäivät laitokselle ja näytän enemmän lapseni siskolta kuin äidiltä.
En omista tekoripsiä tai kynsiä, olen allerginen useimmille tällaisille aineille, joilla näitä "feikkijuttuja" tehdään, kuten suihkerusketus. Ja silti katkerat ämmät vinoilee mulle, että olen jotenkin huonompi? : D Kateutta se on naiset hyvät.. ÄLKÄÄ tuomitko ulkonäön perusteella : )
 
  • Tykkää
Reactions: dipt
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkisopiskelija;28955699:
Minua huvittaa perusmuijien kateus siitä, että joku on OIKEASTI hyvännäköinen : D
En nyt halua kerskua, mutta itselläni on luonnostaan tumma, pepun päälle ylettyvä paksu tukka. Ja eikös joka kerta baarissa tule joku pubiruusu räyhäämään, että revipä peruukkis päästä lutka tms.. No, empä revi, kun on ihan oma tukka, ite pienestä pitäen kasvatettu : D
Että on näitäkin nähty. Ja kyllä, meikkaan, mutta en mielestäni liikaa. Sen verran, mitä mies kutsuu "hyvien piirteiden korostamiseksi" ja punoitukset piiloon... Ja joo, anteeksi, että tykkään kävellä korkkareissa vaikka työnnänkin samalla lastenvaunuja. Anteeksi siitäkin, että hoikkaan varteeni tuli raskausaikana vain kymmenen kiloa, jotka jäivät laitokselle ja näytän enemmän lapseni siskolta kuin äidiltä.
En omista tekoripsiä tai kynsiä, olen allerginen useimmille tällaisille aineille, joilla näitä "feikkijuttuja" tehdään, kuten suihkerusketus. Ja silti katkerat ämmät vinoilee mulle, että olen jotenkin huonompi? : D Kateutta se on naiset hyvät.. ÄLKÄÄ tuomitko ulkonäön perusteella : )
Oliko tämä aloitus mielestäsi jostakin kaltaisestasi? Jos ainut yhtymäkohta oli korkkarit, niin...?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28955730]Oliko tämä aloitus mielestäsi jostakin kaltaisestasi? Jos ainut yhtymäkohta oli korkkarit, niin...?[/QUOTE]

Hän vain halusi hieman boostata itseään :D
 

Yhteistyössä