The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
hassu yhdistelmä makkarasoppa ja kortsu ja tauti keskustelu....

mutta joo,on sitä vielä mutta hyvin vähän,tuskin se sun masuu täyttää....pitääkö tehä uus satsi:D
Kuules kun noi kaikki liittyy tulevaan sohvasi valloittavaan urosotukseen.

Keskustelusta puuttuu kaukosäädin, TexWillerit, Mustanaamio, makkaran merkki ja vessanpöntön kannen asento. Ja näkkileivän oikea voitelupuoli.
 
Noi pitää sulla ihan ittellä olla selvillä. Ne on kysymyksiä, jotka ei kaipaa vastausta sitten millään muotoa.

Mulla on siin mielessä varaa puhua sulle totta, koska sinä olet nuori neito elämä edessään. Ja niin on hyvä.
kaukosäädin kuuluu olla mulla:D texwillerit on mulle ihan outo juttu,mustanaamio kans vähän vieras,makkara merkkinä camping,pöntön kansi alhaalla ja voi näkkärin päälle tasaselle puolelle. Näips:D
 
kaukosäädin kuuluu olla mulla:D texwillerit on mulle ihan outo juttu,mustanaamio kans vähän vieras,makkara merkkinä camping,pöntön kansi alhaalla ja voi näkkärin päälle tasaselle puolelle. Näips:D
Pitäiskö mun kertoa? Ei. Mut kerron kumminkin.

Ensinnäkin, sohva ja kaukosäädin on mun. Tää ei ole neuvottelukysymys.

Toisekseen, jos Tex ja Mustis on sinulle outoja, niin olet pahanlaatuisesti ulalla urospuolisesta ajatusmaailmasta.

Kämppäri on ihan kelpo grillimakkara, mut ei siit soppaa tehdä.

Voi tulee aina näkkärin päälipuolelle. Pohja on se, joka on sileä.

Mut pöntön kuuluu olla kiinni aina milloin sitä ei käytetä. Miehet avaa kokonaan ja naiset osittain.
 
vieras yökyöpeli
Pitäiskö mun kertoa? Ei. Mut kerron kumminkin.

Ensinnäkin, sohva ja kaukosäädin on mun. Tää ei ole neuvottelukysymys.

Toisekseen, jos Tex ja Mustis on sinulle outoja, niin olet pahanlaatuisesti ulalla urospuolisesta ajatusmaailmasta.

Kämppäri on ihan kelpo grillimakkara, mut ei siit soppaa tehdä.

Voi tulee aina näkkärin päälipuolelle. Pohja on se, joka on sileä.

Mut pöntön kuuluu olla kiinni aina milloin sitä ei käytetä. Miehet avaa kokonaan ja naiset osittain.

Hankitaan niin iso sohva, ettei taistella tarvitse. Saat toki pitää kaukosäädintä kunhan kanavan valinnasta ei neuvotella lempiohjelmani aikaan. (FBI Criminald minds)

Lue sinä Texiä ja Mustista rauhassa. Mulle tulee omakin lehti.

Kämppärin voi grillin kautta hyväksyä, mutta soppa tehdään aina hookoon blööstä.

Näkkäriin voi tulee sileälle puolelle. Olkoon sitten oikea tai väärä puoli. Kestän kuitenkin sen, että teet toisin kuin minä.

Pöntön kansi saa puolestani olla auki. Hittojako sitä veivaamaan suotta eestaas. Minulla on tapana pitää pönttö pitää puhtaana ja huuhtoa ruusuntuoksuiset tuotokseni.

Näin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28950647:
Hankitaan niin iso sohva, ettei taistella tarvitse. Saat toki pitää kaukosäädintä kunhan kanavan valinnasta ei neuvotella lempiohjelmani aikaan. (FBI Criminald minds)

Lue sinä Texiä ja Mustista rauhassa. Mulle tulee omakin lehti.

Kämppärin voi grillin kautta hyväksyä, mutta soppa tehdään aina hookoon blööstä.

Näkkäriin voi tulee sileälle puolelle. Olkoon sitten oikea tai väärä puoli. Kestän kuitenkin sen, että teet toisin kuin minä.

Pöntön kansi saa puolestani olla auki. Hittojako sitä veivaamaan suotta eestaas. Minulla on tapana pitää pönttö pitää puhtaana ja huuhtoa ruusuntuoksuiset tuotokseni.

Näin :D
Et sattuis olemaan semmottinen plusnelikymppinen punatukkainen naarasotus? Jos näin olis, niin kestää noin kolme sekuntia kun mä kosin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28950651:
Nyt joudut ottamaan kolmen sekunnin lisäajan :) Muutamaa kuukautta vaille neljäkymmentä. Lapset tehty tai tarkemmin lapsi. Hiukset tummat. Välimatkakaan ei taida olla kovin kummoinen.
No kuka sitä ny tukanväriä tuijottaa.

En tartte kolmenkaan sekunnin miettimisaikaa.

Päätä sinä päivä ja muut tekniset järjestelyt, mä hoidan bändin ja pitopalvelun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28950654:
:LOL: pistetäänkö hösseliksi heti päivän suhteen?
Kuten sanoin, toi on sun asia.

Tänä viikonloppuna vaan taidan olla varattu, koska pitää mennä sinne pikkusysterin mökille kattohommiin.

Tai sit soitat mun pikkusysterille ja sanot, että mä en pääse.:D
 
vieras yökyöpeli
Kuten sanoin, toi on sun asia.

Tänä viikonloppuna vaan taidan olla varattu, koska pitää mennä sinne pikkusysterin mökille kattohommiin.

Tai sit soitat mun pikkusysterille ja sanot, että mä en pääse.:D
Pistät nyt rohkeasti sen siskon numeron vaan tulemaan. Kyllä minä selitän miksi tässä nyt pääsi käymään.

Tai ehkä sitä päivää voi hiukan siirtää. Ei sitä pitopalveluakaan taida ihan viikonlopuksi saada. Seuraavaksi voisi jo onnistua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28950658:
Pistät nyt rohkeasti sen siskon numeron vaan tulemaan. Kyllä minä selitän miksi tässä nyt pääsi käymään.

Tai ehkä sitä päivää voi hiukan siirtää. Ei sitä pitopalveluakaan taida ihan viikonlopuksi saada. Seuraavaksi voisi jo onnistua :D
Koitin jo selvittää vieraan yökyöpelin numeron, mihin vois tekstiviestiä laittaa, mut aivan liikaa hakutuloksia.

Bändien ja pitopalveluiden kannalta taas ollaan jo sesongin ulkopuolella, joten ne onnistuu kyllä nopeallakin varoitusajalla.

Mut tahdon olla kuulemassa mitä kerrot siskolleni. Vaikka en utelias olekaan.
 
vieras yökyöpeli
Mutta nyt tämän yökyöpelin järki alkaa seistä noiden raporttien, tutkimusten ja tilastomuuttujien suhteen. On siis aika pistää pää tyynyn hetkeksi ennenkuin työelämän vaatimukset raakalaismaisesti pakottavat minut jo hetken päästä ylös. Kattikin tuntui rauhoittuneen kun sai jahtaamansa ötökän kiinni.

Joten palataan näihin hienosäätökysymyksiin uudemman kerran. Isot linjat onkin jo selvillä. Hyvää yötä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28950660:
Mutta nyt tämän yökyöpelin järki alkaa seistä noiden raporttien, tutkimusten ja tilastomuuttujien suhteen. On siis aika pistää pää tyynyn hetkeksi ennenkuin työelämän vaatimukset raakalaismaisesti pakottavat minut jo hetken päästä ylös. Kattikin tuntui rauhoittuneen kun sai jahtaamansa ötökän kiinni.

Joten palataan näihin hienosäätökysymyksiin uudemman kerran. Isot linjat onkin jo selvillä. Hyvää yötä :D
Tuleva ex- vaimoni kyllästyi minuun näin nopeasti. Fiksu nainen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä