Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28950228]Ai missä minä niin kuvittelin, kerrotko?

Nythän puhuttiin siitä, että sinä et ole ikinä edes halunnut harrastaa seksiä kenenkään kanssa, eikä siitä että olenko minä nussinut kaikkea mikä liikkuu. Jos ei ole koskaan edes halunnut harrastaa seksiä kenenkään kanssa, edes ihan vähäsen vaan, niin kyllä se kertoo mun mielestä aika olemattomasta libidosta.

Itse en ole harrastanut jokaisen ihmisen kanssa seksiä, johon olen tuntenut vetoa.[/QUOTE]

Mun logiikan mukaan, jos haluaa harrastaa seksiä, harrastaa sitä. Osa itsestä (vaikka fyysinen puoli) voi sitä haluta, mutta jos sitä ei kuitenkaan haluistaan huolimatta ryhdy harrastamaan, vaikka järkisyistä, ei sitä ainakaan kokonaan halua tehdä.

"vieras"
Mun logiikan mukaan, jos haluaa harrastaa seksiä, harrastaa sitä. Osa itsestä (vaikka fyysinen puoli) voi sitä haluta, mutta jos sitä ei kuitenkaan haluistaan huolimatta ryhdy harrastamaan, vaikka järkisyistä, ei sitä ainakaan kokonaan halua tehdä.
Ja jos joskus haluaa tappaa pedofiilin, mutta ei kuitenkaan sitä tapa, niin ei oikeasti halua sen kuolevan?

Ymmärrätkö nyt yhtään, kuinka typerältä sinä kuulostat? Ja siltikin, jos koskaan et ole halunnut harrastaa seksiä kenenkään kanssa, niin eihän sulla silloin ole minkäänlaista libidoa.

astalea
Ei suinkaan siitä, ettei esim. ole ikinä rakastunut? Miten sä taas kuvittelet, että viisarin värähtäminen tarkoittaa automaattisesti, että menee harrastamaan seksiä (ajasta, paikasta, hetkestä ja ihmisestä riippumatta)? :D Ei kukaan pakota toteuttamaan jokaista etäistäkin mielihalua joka tilanteessa. Oletko itse harrastanut jokaisen sellaisen ihmisen kanssa seksiä, johon olet sattunut vetoa tuntemaan?
Kuka näin on sanonut? Niin, ei kukaan. Sun pitää vaan epätoivoisesti vääristellä vastapuolen argumentteja jotta vaikuttaisit näsäviisaalta.

Alan ymmärtää, ettei sitä poikaystävää tunnu löytyvän, sori vaan...

"vieras"
Ihmettelisin todella, jos mies sanoisi noin ettei edes seiso, puolentoista kuukauden jälkeen. Ilmeisesti jotain ongelmia seksin suhteen.

En mäkään mieheni kanssa harrastanut seksiä kovinkaan nopeasti. Kyllä hänellä silti seisoi, ja ymmärsin että hän halusi mua. No, nyt 18 vuotta yhdessä ja seksiongelmia on ollut vaikka muille jakaa. Näillä tiedoilla meidän ei ehkä olisi kannattanut mennä yksiin, kun olemme kovin erilaisia tässä asiassa. Nykyään mä kyllä haluan seksiä, mies ei kovinkaan usein.

Tytsi, kyllä tuonikäisellä luulisi olevan edes jotain kokemuksia seurustelusta. Vaikkei sitä seksiä olekaan pakko harrastaa jos ei halua, mutta mun mielestä jotain ongelmia tuolla saralla on, ellei ole MINKÄÄNLAISIA seurustelukokemuksia 24-vuotiaana.

"vieras"
Eiköhän tässäkin maassa ole kymmeniätuhansia ihmisiä, jotka haluaisivat harrastaa seksiä, mutta syystä tai toisesta ei voi, ei ole kumppania esim..

[QUOTE="vieras";28950252]Ja jos joskus haluaa tappaa pedofiilin, mutta ei kuitenkaan sitä tapa, niin ei oikeasti halua sen kuolevan?

Ymmärrätkö nyt yhtään, kuinka typerältä sinä kuulostat? Ja siltikin, jos koskaan et ole halunnut harrastaa seksiä kenenkään kanssa, niin eihän sulla silloin ole minkäänlaista libidoa.[/QUOTE]

Kovin kevyesti puhut tappamisesta.

Koitahan pitäytyä seksissä, koska se on kumminki terveempää ja normaalimpaa.

[QUOTE="vieras";28950252]Ja jos joskus haluaa tappaa pedofiilin, mutta ei kuitenkaan sitä tapa, niin ei oikeasti halua sen kuolevan?

Ymmärrätkö nyt yhtään, kuinka typerältä sinä kuulostat? Ja siltikin, jos koskaan et ole halunnut harrastaa seksiä kenenkään kanssa, niin eihän sulla silloin ole minkäänlaista libidoa.[/QUOTE]

Oletko hölmö vai hölmö? Ei, silloin ei tarpeeksi halua tappaa, jos ei tapa (ts. joku muu asia merkitsee enemmän kuin se halu tappaa). Jotkut haluavat seksiä vain rakastuessaan ja suhteessa, yksinkertaista. Kaikki eivät edes pahemmin himoitse yksittäisiä ihmisiä vaikka seksiä himoitsisivat. Äh, enpä edes yritä selittää ihmiselämän moninaisuuksista sulle.

[QUOTE="vieras";28950378]Eiköhän tässäkin maassa ole kymmeniätuhansia ihmisiä, jotka haluaisivat harrastaa seksiä, mutta syystä tai toisesta ei voi, ei ole kumppania esim..[/QUOTE]

Kyllä Suomessa varmasti 99% naisista etenkin voi seksiä halutessaan harrastaa. Jos siihen kelpaa melkein kuka tahansa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"huoh"
Oletko hölmö vai hölmö? Ei, silloin ei tarpeeksi halua tappaa, jos ei tapa (ts. joku muu asia merkitsee enemmän kuin se halu tappaa). Jotkut haluavat seksiä vain rakastuessaan ja suhteessa, yksinkertaista. Kaikki eivät edes pahemmin himoitse yksittäisiä ihmisiä vaikka seksiä himoitsisivat. Äh, enpä edes yritä selittää ihmiselämän moninaisuuksista sulle.
Tee meille palvelus äläkä yrittää selittää ihmiselämän moninaisuuksista kenellekään. On nimittäin melkoisen kornia tai oikeastaan absurdia.

[QUOTE="huoh";28950460]Tee meille palvelus äläkä yrittää selittää ihmiselämän moninaisuuksista kenellekään. On nimittäin melkoisen kornia tai oikeastaan absurdia.[/QUOTE]

Jotkut meistä on kato niin viksuja, että osaavat kuvitella, lukea, seurata lähipiirin ihmisiä, opiskella ja vaikka mitä. 100% tiedosta ei tule omista kokemuksista. On olemassa faktoja, jotka eivät riipu omista mielipiteistä ja kokemuksista.

"vieras"
Kyllä Suomessa varmasti 99% naisista etenkin voi seksiä halutessaan harrastaa. Jos siihen kelpaa melkein kuka tahansa.
Miksi kenellekään kelpaisi kuka tahansa? Ai, että jos ei netistä ota tuntematonta seuralaisekseen, niin sitten ei edes halua seksiä. Jaa. :rolleyes:

Mites parisuhteessa, jos toinen haluaa seksiä ja toinen ei, niin jos se haluava ei raiskaa sitä toista, niin ei se seksiä halunnutkaan eikä ongelmaa ollutkaan.

Ap:nkin ongelma oli taas kuviteltua, ei hän seksiä haluakaan.

"vieras"
Jotkut meistä on kato niin viksuja, että osaavat kuvitella, lukea, seurata lähipiirin ihmisiä, opiskella ja vaikka mitä. 100% tiedosta ei tule omista kokemuksista. On olemassa faktoja, jotka eivät riipu omista mielipiteistä ja kokemuksista.
No jos nyt ihan tarkkoja ollaan ja oikein filosofisiksi heittäydytään niin näitä "faktoja" jotka eivät mitenkään riipu ihmisen mielipiteistä,kokemuksista,uskomuksista ja maailmankuvasta on kyllä naurettavan vähän.

[QUOTE="vieras";28950491]Miksi kenellekään kelpaisi kuka tahansa? Ai, että jos ei netistä ota tuntematonta seuralaisekseen, niin sitten ei edes halua seksiä. Jaa. :rolleyes:

Mites parisuhteessa, jos toinen haluaa seksiä ja toinen ei, niin jos se haluava ei raiskaa sitä toista, niin ei se seksiä halunnutkaan eikä ongelmaa ollutkaan.

Ap:nkin ongelma oli taas kuviteltua, ei hän seksiä haluakaan.[/QUOTE]

Tunnen omasta ystäväpiiristä tosi mukavia, fiksuja ja nättejä naisia jotka ovat hirmu valikoivia ja kranttuja mitä miehiin tulee. Itselläkin on aika tiukat kriteerit ja tähän ikään mennessä voin sanoa rakastaneeni vain kerran (toki intohimoa ja ihastumista on ollut) Nykyään monet matkustelee ja viettää niin vapaata elämää kun mahdollista koska osaavat nauttia elämästä ja pitää hauskaa muutenkin. Takas tuohon sun viestiin! Yhtä yleistä on myös läheisriippuvuus! Että on PAKKO olla parisuhteessa ja kuka vain kelpaa.

täh
Sellaisia faktoja on toki. Sitä kutsutaan tieteeksi mutta näiden asioiden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Vierasmies
Mielenkiintoinen asetelma on muuten se, että yleisesti näyttää naisille olevan kovin tärkeää saada seksiä heti mutta kumminkin kaikki merkit maailmassa näyttävät että miehet vonkaa enemmn parisuhteesa.
Vaimo-raskaankin on nähtävästi äärettömän vaikea tajuta muutakuin oman pään (pillun) jutut.

Mitä ihmeellistä on ihmisessä jolla on korkea libido, mutta haluaa seksiä vain kunnon henkisessä yhteydessä kun on hyvin tutustuttu?

Aika moneen kertaan kuultu juttu on se, että on alkukiima (korkea libido ja löyhä kontrolli?) ja sitten halut lässähtää. Minusta libido tarkoittaa sitä miten tasaisena halut säilyvät. Jos panohalut tyssää kun suhde tasaantuu niin sitten ei ollutkaan mitään libidoa vaikka kuinka aluksi olisi pantu!

[QUOTE="vieras";28950376]Ihmettelisin todella, jos mies sanoisi noin ettei edes seiso, puolentoista kuukauden jälkeen. Ilmeisesti jotain ongelmia seksin suhteen.

En mäkään mieheni kanssa harrastanut seksiä kovinkaan nopeasti. Kyllä hänellä silti seisoi, ja ymmärsin että hän halusi mua. No, nyt 18 vuotta yhdessä ja seksiongelmia on ollut vaikka muille jakaa. Näillä tiedoilla meidän ei ehkä olisi kannattanut mennä yksiin, kun olemme kovin erilaisia tässä asiassa. Nykyään mä kyllä haluan seksiä, mies ei kovinkaan usein.

Tytsi, kyllä tuonikäisellä luulisi olevan edes jotain kokemuksia seurustelusta. Vaikkei sitä seksiä olekaan pakko harrastaa jos ei halua, mutta mun mielestä jotain ongelmia tuolla saralla on, ellei ole MINKÄÄNLAISIA seurustelukokemuksia 24-vuotiaana.[/QUOTE]

Kaikki ei vaan ihastu/rakastu yhtä helposti tai kohtaa samanhenkisiä. Miksi olisi? :D Eihän kaikki ikinä seurustele, monilla on yhden illan juttuja tai lyhyitä tapailuja kolmikymppiseksi asti. On mulla se yksi romanssi ollut, jossa oli molemminpuolista ihastumista, mutta hyvin olisi voinut olla olemattakin tuotakin, jos en ko. ihmiseen olisi sattunut törmäämään netissä. Sitten ei olisi sitä ensisuudelmankaan kokemusta.

[QUOTE="vieras";28950505]No jos nyt ihan tarkkoja ollaan ja oikein filosofisiksi heittäydytään niin näitä "faktoja" jotka eivät mitenkään riipu ihmisen mielipiteistä,kokemuksista,uskomuksista ja maailmankuvasta on kyllä naurettavan vähän.[/QUOTE]

Se esim. on selkeä fakta, että ihmisiä on montaa sorttia näissäkin asioissa. Voi olla monta syytä, miksei heti tahdo seksiä vaikka olisi korkea libido.

Vierasmies
Se esim. on selkeä fakta, että ihmisiä on montaa sorttia näissäkin asioissa. Voi olla monta syytä, miksei heti tahdo seksiä vaikka olisi korkea libido.
Palstamammojen mukaan ei voi olla. :)

1) Korkealibidoinen panee heti
2) jos ei pane heti tai melko nopeasti niin on haluissa vikaa = matala libido/testo ---> testeihin
3) miehen pitää haluta naista muna kovana alusta alkaen tai muuten = vikaa haluissa/yhteen sopivuudessa
4) henkisyys ja tutustuminen yliarvostettua
4b) mitään yhteyttä erektiolla ja "yhteenkuuluvuudella" ei ole, miehen pitää panna heti.
4c) jos 4b) ei toteudu --> mies on homå tai muuten luuseri
5) seksi ja munan koko on selvitettävä heti
6) päänsisäiset ynnä tunneasiat voidaan selvittää sitten joskus kunhan 5)

Ja näin saavutetaan se 50% avioliiton kestävyys :)

Palstamammojen mukaan ei voi olla. :)

1) Korkealibidoinen panee heti
2) jos ei pane heti tai melko nopeasti niin on haluissa vikaa = matala libido/testo ---> testeihin
3) miehen pitää haluta naista muna kovana alusta alkaen tai muuten = vikaa haluissa/yhteen sopivuudessa
4) henkisyys ja tutustuminen yliarvostettua
4b) mitään yhteyttä erektiolla ja "yhteenkuuluvuudella" ei ole, miehen pitää panna heti.
4c) jos 4b) ei toteudu --> mies on homå tai muuten luuseri
5) seksi ja munan koko on selvitettävä heti
6) päänsisäiset ynnä tunneasiat voidaan selvittää sitten joskus kunhan 5)

Ja näin saavutetaan se 50% avioliiton kestävyys :)
olishan se aika ikävä että oltas seurusteltu vaikka puol vuotta, tunteet tullu peliin ja vasta sen jälkeen sänkyyn ja huomattais että eihän tää toimi alkuunkaan. hyvä sitten sen takia ruveta eroamaan siinä vaiheessa :D

lisähuomio
Sä alat kuulostamaan lähinnä sairaan epätoivoiselle ja jotenkin skitsolle. Opettele elämään vaan sen kanssa, että sä et olekkaan jokaisen naisen päiväuni ja kaikki ei arvostakkaan juuri niitä asioita, joita sä luulit kaikkien naisten arvostavan. Ihan varmasti löytyy sullekkin se, joka arvostaa sun kiinnostusta luonteeseen ym.

Haluaisin kuitenkin huomauttaa, etten ole kertaakaan sanonut pihtaavan miehen olevan luotaantyöntävä. Olen sanonut, etten ehkä jaksaisi olla kauaakaan kiinnostunut. Miksi se on sinusta niin kamalaa?
Miksi on väärin selvittää alkuunsa seksuaalinen yhteensopivuus henkisen yhteensopivuuden ohella?
Miksi sinä otat sen niin henkilökohtaisesti?
Miksi sinä alat "huutamaan" jotain munapillu juttuja, jos joku ei koe suureksi rikkaudeksi sitä, mitä sinulla on tarjota?

Se on loppujenlopuksi ihan sama, mitä sinä haluat tai mitä sinulla on tarjota naiselle, koska kaikki eivät kuitenkaan sinusta viehäty. Lakkaa ajattelemasta olevasi jonkinasteinen jumalanlahja ja henkinen mentori kaikille naisille ja keskity niihin, jotka pitävät pidättäytyvyyttäsi ja henkisyyttäsi merkittävän ihastuttavana piirteenä.
Hyvin kirjoitettu! :D

Lisättäköön tähän vielä erektio-ongelmat jotka tyypiltä takuuvarmasti löytyy ;)

En ymmärrä tällaista pateettista vouhottajamiestä. Omista ongelmistaan tämä vouhotus vain kertoo.

Ja kyllä, miehessä ON jotain vikaa jos ei seiso mukamielenkiintoisen-ja-viehättävän naisen seurassa. Kaikki löpinä henkisyydestä on vain hämäystä.

-
Sä olet tytti -89 aivan hulvaton. Mä en muista, koska kukaan, ihan vaan olemalla oma itsensä, olisi saanut mut nauramaan näin makeasti. Mun mielessä on kyllä epäilys sun todellisuudesta, mutta toisaaltaan, en voi uskoa siihenkään, että kukaan osaisi keksiä tuollaista persoonaa vain luodakseen jonkinlaisen virtuaalihahmon.

Kaikella hyvällä. Pidä tämä. Sä rikastutat suomen kansaa ja sen kirjavuutta enemmän, kuin yksikään pakolainen :)

-
No eikös se kerro juuri siitä, ettet ole vielä ehtinyt rakastua, jos toisen häipyminen ei hetkauta tunne-elämää?

Ai miksi suhteen pitää olla varmalla pohjalla ennen seksiä? Ei ehkä PIDÄ, mutta jos tahtoo suhteen eikä pelkkää seksiä, ei varmaan hyppää sänkyyn ensitreffeillä. Etenkään, jos haluaa seksiä vain suhteessa ja/tai rakastuneena.
Välinpitämättömyyteni ei kerro välittämisen vähyydestä. Jos mieheni päättäisi lähteä lätkimään yllättäen, tuskin osaisin hänen peräänsä kovasti surra. En käsitä, miksi pitäisi. Miksi minä surisin sitä, että hän ei koe oloansa hyväksi kanssani. En minä sille mitään voi. Olen varmasti ollut hänen kanssaan sitä mitä olen ja juuri niin hyvä, kuin vain voin, jos se ei riitä hänelle, niin miksi minun pitäisi musertua?

Olen ollut vuosia yhdessä mieheni kanssa. Olemme edelleen hyvin rakastuneita ja rakastamme kovasti. Meillä on erimielisyyksiä, kuten varmaan kaikilla pariskunnilla. Olemme hyvin onnellisia. Meillä on kaksi lasta.
Ketään muuta en rinnalleni toivoisi, kuin nykyisen mieheni.

Harrastimme seksiä noin. 5h tapaamisestamme. Emme olleet edes treffeillä. Siitä päivästä olemme olleet kuin paita ja peppu. Erossa toisistamme muutaman yön työkuvioiden niin vaatiessa. En halua seksiä kenenkään muun kanssa, kuin oman mieheni. Tiesin heti, nähdessäni hänet, että se on tuossa. Ja niin se olikin.

Yhteistyössä