Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Sitten kun on kokenut (vain omalta kohdaltaan!) parisuhde- ja seksielämää, on oikeutettu väittämään kaikenlaista toisten libidoista? Jos Vaimo-Rakas rakastaa miestään yli kaiken ja ovat täydellisiä sielunkumppaneita etc. niin onpa loukkaava veikkaus, että olisi rakastunut joka tapauksessa mieheensä, kesti siihen seksiin etenemiseen kauan tai ei. :D
Mutta kun ei ole kokenut mitään parisuhdetta tai edes sitä seksiä, on oikeutettu pohtimaan toisten rakkauden tunteita?

Tervetuloa elämään, täällä sattuu ja tapahtuu. Toiset on ystäviä pitkän aikaa ja sitten rakastuvat (tosin näin ei ole käynyt itselle, eikä miehellekään kun kysäsin tässä, eikä kummallekaan heti tullut mieleen tällaista pariskuntaa. Mutta se ei tarkoita etteikö heitä olisi). Toiset tapaa kahvilassa, tutustuu ja ihastuu ja harrastaa seksiä jonkun ajan päästä (itse koettu). Toiset tapaa netissä, ihastuu ja sekstailee pian (sekin koettu :D). Ja sitten ne sata miljoonaa muuta tarinaa.

Yhtä totuutta ei ole.
Jokainen tuntee omalla tavallaan, eikä ole olemassa Ainoaa Oikeaa määritettä rakkaudelle. Moni on toki yrittänyt, mutta puhuu silti vain omasta puolestaan.

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="vieras";28949983]Ei 1,5 kuukautta ole pitkä aika. Ehkä kolmen kuukauden kuluttua alkaisin ihmetellä, jos en saisi miestä innostumaan. Kiva vain tutustua kunnolla ennen seksiä.[/QUOTE]

Silläkin on vähän merkitystä, monta kertaa tuona aikanaa toista edes ehtiää nähdä.

Mutta kun ei ole kokenut mitään parisuhdetta tai edes sitä seksiä, on oikeutettu pohtimaan toisten rakkauden tunteita?

Tervetuloa elämään, täällä sattuu ja tapahtuu. Toiset on ystäviä pitkän aikaa ja sitten rakastuvat (tosin näin ei ole käynyt itselle, eikä miehellekään kun kysäsin tässä, eikä kummallekaan heti tullut mieleen tällaista pariskuntaa. Mutta se ei tarkoita etteikö heitä olisi). Toiset tapaa kahvilassa, tutustuu ja ihastuu ja harrastaa seksiä jonkun ajan päästä (itse koettu). Toiset tapaa netissä, ihastuu ja sekstailee pian (sekin koettu :D). Ja sitten ne sata miljoonaa muuta tarinaa.

Yhtä totuutta ei ole.
Jokainen tuntee omalla tavallaan, eikä ole olemassa Ainoaa Oikeaa määritettä rakkaudelle. Moni on toki yrittänyt, mutta puhuu silti vain omasta puolestaan.
Niin? Totuus on, että ihmisiä on tässäkin asiassa miljoonaa eri variaatiota. Silti Vaimo-Rakas voi jakaa libidon perusteella ihmiset kahteen, korkeintaan kolmeen ryhmään. Tähän et tietenkään puuttunut, koska ko. nikki oli kanssasi enemmän samaa mieltä. ;)

astalea
[QUOTE="vieras";28949983]Ei 1,5 kuukautta ole pitkä aika. Ehkä kolmen kuukauden kuluttua alkaisin ihmetellä, jos en saisi miestä innostumaan. Kiva vain tutustua kunnolla ennen seksiä.[/QUOTE]

No mutta jos toistuvasti nukutaan yhdessä eikä heru vaikka toinen haluaisi, tuntuu jo tahalliselta kiusaamiselta.

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="vieras";28950024]Limakalvokontakti on seksiä.[/QUOTE]

Okei. Siinä tapauksessa minä ja monet ala-asteikäiset ja yläasteen alussa olevat ovat harrastaneet seksiä. Mä pidän sitä vain seksuaalisena tekona.

"vieras"
Okei. Siinä tapauksessa minä ja monet ala-asteikäiset ja yläasteen alussa olevat ovat harrastaneet seksiä. Mä pidän sitä vain seksuaalisena tekona.
Voi pyhä yksinkertaisuus. Sun pimppa kostui ja sait Ninan herpeksen ja silti sulla ei ole muka ollut seksiä vaan olet harrastanut seksuaalisia tekoja :headwall:

Seksi on niin paljon muuta kuin vain heteroyhdyntä.

Niin? Totuus on, että ihmisiä on tässäkin asiassa miljoonaa eri variaatiota. Silti Vaimo-Rakas voi jakaa libidon perusteella ihmiset kahteen, korkeintaan kolmeen ryhmään. Tähän et tietenkään puuttunut, koska ko. nikki oli kanssasi enemmän samaa mieltä. ;)
Hän puhui itsestään, myönsi omat ennakkoluulonsa ja hän saa ne pitää, kuten sinäkin omasi. Silti se olit kyllä sinä, joka alkoi vängätä ihan turhasta, kuten siitä rakastaako ollenkaan jos ei voi odottaa.

Olet itse kertonut, ettet ole seurustellut, rakastanut tai harrastanut edes seksiä. Mutta luonnollisesti tiedät tästä(kin) aiheesta meitä muita enemmän :D

[QUOTE="vieras";28950079]Voi pyhä yksinkertaisuus. Sun pimppa kostui ja sait Ninan herpeksen ja silti sulla ei ole muka ollut seksiä vaan olet harrastanut seksuaalisia tekoja :headwall:

Seksi on niin paljon muuta kuin vain heteroyhdyntä.[/QUOTE]

:O Okei. Mulla ei mitään herpestä ole. :LOL: Anna mun kaikki kestää, suutelemalla menee nykyään neitsyys. :D

"vieras"
Sitten kun on kokenut (vain omalta kohdaltaan!) parisuhde- ja seksielämää, on oikeutettu väittämään kaikenlaista toisten libidoista? Jos Vaimo-Rakas rakastaa miestään yli kaiken ja ovat täydellisiä sielunkumppaneita etc. niin onpa loukkaava veikkaus, että olisi rakastunut joka tapauksessa mieheensä, kesti siihen seksiin etenemiseen kauan tai ei. :D
Saahan sitä väittää mitä tahansa, mutta ennen KOKEMUSTA sulla ei ole mitään käsitystä koko libidosta jos totta puhutaan.

Ja jos multa kysytään, niin sulla on joko äärimmäisen haalea libido tai sitten kukaan ei vaan ole sua huolinut, sellainen jonka olisit itse halunnut. Sitä en usko, ettet ole 24 vuoteen halunnut kenenkään kanssa sänkyyn. Jos näin olisi, niin sulla ei olis libidoa ollenkaan.

Ja itsekin olen huomannut että jostain syystä hyökkäät Vaimo-Rakasta kohtaan. Ärsyttääkö, että toisilla voi olla niin hyvä suhde, että sitä pitää yrittää riepotella huonommaksi väkisin? Keksimällä ihmeskenaarioita, joita ei ole edes tapahtunut, eikä tule tapahtumaan. Olet tosi outo.

Ja btw, itse TIESIN miehestäni ensi silmäyksellä, että tämä oli sitten tässä, mun elämäni mies. Seksiä harrastettiin viikkoa ensitapaamisen jälkeen, ja jokainen voi kuvitella, mitä tuskaa se odotus oli! Jokainen, jolla vähääkään sitä libidoa on. :)

[QUOTE="vieras";28950106]Saahan sitä väittää mitä tahansa, mutta ennen KOKEMUSTA sulla ei ole mitään käsitystä koko libidosta jos totta puhutaan.

Ja jos multa kysytään, niin sulla on joko äärimmäisen haalea libido tai sitten kukaan ei vaan ole sua huolinut, sellainen jonka olisit itse halunnut. Sitä en usko, ettet ole 24 vuoteen halunnut kenenkään kanssa sänkyyn. Jos näin olisi, niin sulla ei olis libidoa ollenkaan.

Ja itsekin olen huomannut että jostain syystä hyökkäät Vaimo-Rakasta kohtaan. Ärsyttääkö, että toisilla voi olla niin hyvä suhde, että sitä pitää yrittää riepotella huonommaksi väkisin? Keksimällä ihmeskenaarioita, joita ei ole edes tapahtunut, eikä tule tapahtumaan. Olet tosi outo.

Ja btw, itse TIESIN miehestäni ensi silmäyksellä, että tämä oli sitten tässä, mun elämäni mies. Seksiä harrastettiin viikkoa ensitapaamisen jälkeen, ja jokainen voi kuvitella, mitä tuskaa se odotus oli! Jokainen, jolla vähääkään sitä libidoa on. :)[/QUOTE]

Mä taas näen jo tästä yhdestä viestistä, että olet melko ilkeä ja yksinkertainen ihminen (äärimmäisen huono yhdistelmä...). Sääliksi käy.

"vieras"
Mä taas näen jo tästä yhdestä viestistä, että olet melko ilkeä ja yksinkertainen ihminen (äärimmäisen huono yhdistelmä...). Sääliksi käy.
Ai miksi? Koska sanoin totuuden? Miksi sinä saat täällä laukoa mitä lystäät ja kun sua kohtaan joku heittelee tuollaisen spekulaation, niin onkin yhtäkkiä ilkeä?

Mun mielestä täysin verrattavissa siihen että kyseenalaistat Vaimo-Rakkaan rakkauden määrää millään tavalla miestänsä kohtaan. Siksi minä sen kärjistäen tuohon laitoinkin. Kukahan se tässä se yksinkertainen on?

"Ja jos multa kysytään, niin sulla on joko äärimmäisen haalea libido tai sitten kukaan ei vaan ole sua huolinut, sellainen jonka olisit itse halunnut. Sitä en usko, ettet ole 24 vuoteen halunnut kenenkään kanssa sänkyyn. Jos näin olisi, niin sulla ei olis libidoa ollenkaan."

Eikun mä olen kehittynyt niin pitkälle elukan tasosta, että tarvitsen siihen syttymiseen rakastumisen, vähintään ihastumisen. ;) Joillain on vähän monimutkaisempi tunne-elämä eikä kaikki pyöri yhden elimen ympärillä. Oletko vähän hidas? Et usko, etten ole halunnut ketään 24 vuoteen? No miksi ihmeessä olisin ollut harrastamatta seksiä, jos olisin halunnut niin tehdä, itseäni kiusatakseni?

[QUOTE="vieras";28950154]Ai miksi? Koska sanoin totuuden? Miksi sinä saat täällä laukoa mitä lystäät ja kun sua kohtaan joku heittelee tuollaisen spekulaation, niin onkin yhtäkkiä ilkeä?

Mun mielestä täysin verrattavissa siihen että kyseenalaistat Vaimo-Rakkaan rakkauden määrää millään tavalla miestänsä kohtaan. Siksi minä sen kärjistäen tuohon laitoinkin. Kukahan se tässä se yksinkertainen on?[/QUOTE]

Kyllä se paljastaa ajatusmaailmasta todella yksinkertaisia piirteitä, että näkee asiat NOIN kapeakatseisesti. Maailmassa on satoja syitä harrastaa tai olla harrastamatta seksiä vaikka sinä sattuisit keksimään niistä vain pari. Mä en olisi niin naiivi, että kuvittelisin kenenkään miehen olevan muhun totaalisen rakastunut, jos ei jaksaisi kuukautta odottaa seksiä. Ei olisi sitten ainakaan lähellekään niin rakastunut kuin voisi olla.

"vieras"
Eikun mä olen kehittynyt niin pitkälle elukan tasosta, että tarvitsen siihen syttymiseen rakastumisen, vähintään ihastumisen. ;) Joillain on vähän monimutkaisempi tunne-elämä eikä kaikki pyöri yhden elimen ympärillä. Oletko vähän hidas? Et usko, etten ole halunnut ketään 24 vuoteen? No miksi ihmeessä olisin ollut harrastamatta seksiä, jos olisin halunnut niin tehdä, itseäni kiusatakseni?
Ei nyt puhuta tunne-elämästä, nyt puhutaan pelkästä libidosta. Jos viisari ei värähdä (naisellakin sellainen on) kertaakaan 24 vuoden aikana niin kyllä se mun mielestä kertoo vain ja ainoastaan libidon puutteesta.

"vieras"
Kyllä se paljastaa ajatusmaailmasta todella yksinkertaisia piirteitä, että näkee asiat NOIN kapeakatseisesti. Maailmassa on satoja syitä harrastaa tai olla harrastamatta seksiä vaikka sinä sattuisit keksimään niistä vain pari. Mä en olisi niin naiivi, että kuvittelisin kenenkään miehen olevan muhun totaalisen rakastunut, jos ei jaksaisi kuukautta odottaa seksiä. Ei olisi sitten ainakaan lähellekään niin rakastunut kuin voisi olla.
Mutta sinä ajattelet, että se on aina se mies joka kaipaa toppuuttelua, että miehet haluaa sinne sänkyyn ja heti. SE, jos mikä on naiiviutta ja oikeastaan aika hellyyttävääkin :D

Ja voisitko vähän valottaa, antaa vaikka ensimmäiset 20 syytä harrastaa seksiä kun itselle ei tule kyllä kuin pari mieleen?

[QUOTE="vieras";28950189]Ei nyt puhuta tunne-elämästä, nyt puhutaan pelkästä libidosta. Jos viisari ei värähdä (naisellakin sellainen on) kertaakaan 24 vuoden aikana niin kyllä se mun mielestä kertoo vain ja ainoastaan libidon puutteesta.[/QUOTE]

Ei suinkaan siitä, ettei esim. ole ikinä rakastunut? Miten sä taas kuvittelet, että viisarin värähtäminen tarkoittaa automaattisesti, että menee harrastamaan seksiä (ajasta, paikasta, hetkestä ja ihmisestä riippumatta)? :D Ei kukaan pakota toteuttamaan jokaista etäistäkin mielihalua joka tilanteessa. Oletko itse harrastanut jokaisen sellaisen ihmisen kanssa seksiä, johon olet sattunut vetoa tuntemaan?

[QUOTE="vieras";28950195]Mutta sinä ajattelet, että se on aina se mies joka kaipaa toppuuttelua, että miehet haluaa sinne sänkyyn ja heti. SE, jos mikä on naiiviutta ja oikeastaan aika hellyyttävääkin :D

Ja voisitko vähän valottaa, antaa vaikka ensimmäiset 20 syytä harrastaa seksiä kun itselle ei tule kyllä kuin pari mieleen?[/QUOTE]

Missä niin sanoin, että se olisi aina mies? Tässä ketjussa puhuttiin miehestä ja minä puhuin miehestä, koska tahdon joskus suhteen miehen kanssa.

"vieras"
Ei suinkaan siitä, ettei esim. ole ikinä rakastunut? Miten sä taas kuvittelet, että viisarin värähtäminen tarkoittaa automaattisesti, että menee harrastamaan seksiä (ajasta, paikasta, hetkestä ja ihmisestä riippumatta)? :D Ei kukaan pakota toteuttamaan jokaista etäistäkin mielihalua joka tilanteessa. Oletko itse harrastanut jokaisen sellaisen ihmisen kanssa seksiä, johon olet sattunut vetoa tuntemaan?
Ai missä minä niin kuvittelin, kerrotko?

Nythän puhuttiin siitä, että sinä et ole ikinä edes halunnut harrastaa seksiä kenenkään kanssa, eikä siitä että olenko minä nussinut kaikkea mikä liikkuu. Jos ei ole koskaan edes halunnut harrastaa seksiä kenenkään kanssa, edes ihan vähäsen vaan, niin kyllä se kertoo mun mielestä aika olemattomasta libidosta.

Itse en ole harrastanut jokaisen ihmisen kanssa seksiä, johon olen tuntenut vetoa.

Yhteistyössä