Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Kuvitteletko, että kaikilla se rakastuminen tapahtuu jo muutamien treffien aikana? Ihan normaalia tutustua ihmiseen ensin. Miksi pitäisi puolituntemattoman kanssa heti edetä kaikkein henkilökohtaisimpaan ja intiimeimpään vaiheeseen? Jos on ihan tosimielellä liikkeellä eikä halua vain seksiä (jota saa melkein kuka vain mistä tahansa). Kuukausi on oikeasti ERITTÄIN lyhyt aika. :O Ymmärtäisin, jos puhuisit puolesta vuodesta. Jos mies tahtoisi vaivaisen kuukauden odottaa ja tutustua paremmin, et varmaan aidosti olisi rakastunut ellet sen vertaa jaksaisi odottaa. Vaikea kuvitella, että jaksaisit sairauden takiakaan kuukautta odottaa, jos pidät kuukautta kohtuuttoman pitkänä aikana tutustua toiseen ennen seksiä. Kyllä sillä miehellä siihenkin varmaan on syy, jos tahtoo vielä odottaa. Se syy tuskin on kiusaamisen halu.

Mistä sä muuten voit tietää, olenko tuntenut intohimoa johonkin mieheen?
Et niin suurta ettet olisi voinut vastustaa :)

Ja ihan tiedoksesi, minä en hylkäisi miestäni sairauden tai onnettomuuden takia. Minusta on vähintään törkeää että edes viitsit sellaista epäillä kun et todellakaan yhtään ymmärrä mitä rakastaminen parisuhteessa voi parhaimmillaan olla.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Vaimo-Rakas: kerrotko mikä on se oikea ja normaali aika odottaa ennen kuin menee liiallisen odottamisen puolelle? Kuukausi on liian pitkä, entäs kaksi viikkoa?

Jos/kun joskus seksiä harrastan, en kyllä aio todellakaan sitä harrastaa, jos en ole jo tosi ihastunut/rakastunut ja suhde jo seurustelua. Miksi ihmeessä olisin ollut 24-vuotiaaksi asti ilman seksiä, jos tahtoisin sitä yhden illan tai muutaman treffin tutun kanssa? Jos mies ei jaksaisi kuukauttakaan odottaa, ei tosiaan olisi arvoiseni tai riittävän kiinnostunut. :D Mun mielestä olisi multa ihan täyttä typeryyttä muutamien treffien jälkeen "tietää" ja luottaa, että tässä on tosi kyseessä ja edessä seurustelua. En mä tosin edes tahtoisi seksiä ennen kuin olen ihastunut, sehän ei pitäisi olla mikään ongelma parisuhteen kannalta. :D Miksi edes pitäisi haluta ketään muuta kuin sellaista, kenen kanssa tahtoo suhteeseen ryhtyä?

Minä päädyin naimisiin sen miehen kanssa, joka riisui mut katseellaan festareilla ja jonka kanssa naitiin kuin pyyt maailmanlopun edellä heti samana iltana. Kun se ihana ilmestys suuteli mua parin tunnin jutustelun ja tutustelun jälkeen, mun alushousuni syttyivät tuleen. Siinä ei kertakaikkiaan voinut muuta kuin tehdä luontonsa mukaan, kun kaikilla tasoilla natsasi sanalla sanoen täydellisesti :heart: Ja todellakin oli sekä itsellä että miehellä (myöhemmin kertoi) sellainen ajatus ensimmäisen kymmenen minuutin sisällä tapaamisesta, että tähän ihmiseen haluan todellakin tutustua :)

Olisin hyvin voinut odottaa seksin suhteen, jos hän olisi jostakin syystä niin halunnut tehdä. Mutta kyllä se ainakin itselle olisi ollut sen luokan kidutusta, etten missään nimessä olisi voinut ainakaan samassa makuupussissa nukkua, olisi kyllä ollut pakko painella omaan telttaan yöksi :xmas:

• Tykkää
Reactions: Tír na nÓg
Et niin suurta ettet olisi voinut vastustaa :)

Ja ihan tiedoksesi, minä en hylkäisi miestäni sairauden tai onnettomuuden takia. Minusta on vähintään törkeää että edes viitsit sellaista epäillä kun et todellakaan yhtään ymmärrä mitä rakastaminen parisuhteessa voi parhaimmillaan olla.
Ei kai kukaan tunne niin suurta, ettei tarvittaessa voisi vastustaa? :O Kukaan ihminen siis, eläimet eri asia. Sitähän tulisi sitten jo hyökättyä ihmisten kimppuun ja otettua väkisin, jos ei omaisi mitään itsehillintää. Niinhän sitä pettämistäkin aina selitellään, ettei voinut sille mitään kun halut vaan vei. Mistä sä tiedät, miten paljon olen tai en ole intohimoa tuntenut? Mistä tiedät, ettei mulla ole vain suurempi itsehillintä? Tai erilaiset arvot? Ei kai se tunnukaan mielekkäältä vastustella, jos ei omaa siihen mitään syitä.

Siksi tuntuu vaikealta kuvitella, että pystyisit olemaan pitkiä aikoja miehesi kanssa seksittä, jos sinun on niin vaikea kuvitella, että alkaisit suhteeseen rakastamasi miehen kanssa vain siksi, ettei tämä mies _yhteen_ kuukauteen tahtoisi vielä seksiä.

Viimeksi muokattu:
Vaimo-Rakas: kerrotko mikä on se oikea ja normaali aika odottaa ennen kuin menee liiallisen odottamisen puolelle? Kuukausi on liian pitkä, entäs kaksi viikkoa?

Jos/kun joskus seksiä harrastan, en kyllä aio todellakaan sitä harrastaa, jos en ole jo tosi ihastunut/rakastunut ja suhde jo seurustelua. Miksi ihmeessä olisin ollut 24-vuotiaaksi asti ilman seksiä, jos tahtoisin sitä yhden illan tai muutaman treffin tutun kanssa? Jos mies ei jaksaisi kuukauttakaan odottaa, ei tosiaan olisi arvoiseni tai riittävän kiinnostunut. :D Mun mielestä olisi multa ihan täyttä typeryyttä muutamien treffien jälkeen "tietää" ja luottaa, että tässä on tosi kyseessä ja edessä seurustelua. En mä tosin edes tahtoisi seksiä ennen kuin olen ihastunut, sehän ei pitäisi olla mikään ongelma parisuhteen kannalta. :D Miksi edes pitäisi haluta ketään muuta kuin sellaista, kenen kanssa tahtoo suhteeseen ryhtyä?
Sorrun vielä vastaamaan kun jumitin tuohon toiseenkin keskusteluun.
Normaali aika odotella on jokaiselle omansa! Minulle olisi turn off jos intohimoista seksiä ei olisi silloin kun yhdessä sänkyyn mennään.
Kuten sanottu, muut tehköön minun puolestani miten vain.
Minun mielipide ja tuntemus on tuo.

Sorrun vielä vastaamaan kun jumitin tuohon toiseenkin keskusteluun.
Normaali aika odotella on jokaiselle omansa! Minulle olisi turn off jos intohimoista seksiä ei olisi silloin kun yhdessä sänkyyn mennään.
Kuten sanottu, muut tehköön minun puolestani miten vain.
Minun mielipide ja tuntemus on tuo.
Entä jos et päätyisi siihen yhteiseen sänkyyn kuukauteen? ;)

Ei kai kukaan tunne niin suurta, ettei tarvittaessa voisi vastustaa? :O Kukaan ihminen siis, eläimet eri asia. Sitähän tulisi sitten jo hyökättyä ihmisten kimppuun ja otettua väkisin, jos ei omaisi mitään itsehillintää. Niinhän sitä pettämistäkin aina selitellään, ettei voinut sille mitään kun halut vaan vei. Mistä sä tiedät, miten paljon olen tai en ole intohimoa tuntenut? Mistä tiedät, ettei mulla ole vain suurempi itsehillintä? Tai erilaiset arvot? Ei kai se tunnukaan mielekkäältä vastustella, jos ei omaa siihen mitään syitä.

Siksi tuntuu vaikealta kuvitella, että pystyisit olemaan pitkiä aikoja miehesi kanssa seksittä, jos sinun on niin vaikea kuvitella, että alkaisit suhteeseen rakastamasi miehen kanssa vain siksi, ettei tämä mies _yhteen_ kuukauteen tahtoisi vielä seksiä.
En ole ikinä rakastunut ennen kuin olen saanut :xmas: Rakastun kokonaisuuteen, ihmiseen ja siihen kemiaan joka välillämme on myös fyysisesti.

Entä jos et päätyisi siihen yhteiseen sänkyyn kuukauteen? ;)
Ei kiinnostaisi kuukautta kahvitella, johan sen sanoin.
Ja mulla on se aviomies jo joten turha spekuloida. Puhun nyt sinkkuajoistani.

Toisekseen en halua olla sinun ihmiskoekaniinina jota sinä tutkit ja analysoit kuten aina palstalla teet. Olet kiinnostunut niin kamalasti muiden kokemuksista, tunteista ja kauhuskenaarioista kun sinulla ei ole sitä omaa kokemusta. Minä olen nyt kantani kertonut, voit varmaan kirjoittaa epikriisin Tiimarivihkoosi? Hyvää yötä!

Minun osaltani keskustelu jää tähän. Otsikon kysymys kuului MITÄ MIELTÄ....
Kerroin mielipiteeni, minun arvioni ja törkeän ennakkoluuloni (jota minulla ei olisi mielenkiintoa lähteä testaamaan, varmistamaan, todentamaan, osoittamaan vääräksi). Sinulle vastaus ei kelvannut.
Pidän sellaista miestä matalalibidoisena joka tunteisiin vedoten kieltäytyy seksistä 1,5kk. Ilman järkevää syytä. Olen ehdottomasti sitä mieltä etten voisi sellaisen ihmisen kanssa jäädä odottelemaan. Mielestäni (ellei ole uskonnosta kysymys) silloin sitä tarvittavaa kuumotusta ja liekkiä ei ole tarpeeksi. That's it! Kuulemiin! :wave: Siirryn nyt excelin ihmeelliseen maailmaan.
Mitä sä vänkäät kun tiedät olevasi väärässä. Yhtä typerä väite kuin jos väittäisin sinun olevan matalalibidoinen ellet tunne parisuhteessa ollessasikin intohimoa jokaiseen mieheen. Et sä voi oikeasti ajatella niin yksinkertaisesti, ettet usko _kenenkään_ omaavan korkeita haluja parisuhteessa vaikkei niitä omaisi tai tahtoisi toteuttaa vielä tapailun alussa. Jos kerron tuntevani sellaisia, osoitan jo väitteesi vääräksi. Sinä olet taas päättänyt VAIN uskonnon olevan kelpo syy sille, että korkealibidoinenkin voi pidättäytyä teoista. Ihan kuin ihminen tarvitsisi uskontoa luodakseen itselleen arvoja ja periaatteita.

Viimeksi muokattu:
Ei kiinnostaisi kuukautta kahvitella, johan sen sanoin.
Ja mulla on se aviomies jo joten turha spekuloida. Puhun nyt sinkkuajoistani.

Toisekseen en halua olla sinun ihmiskoekaniinina jota sinä tutkit ja analysoit kuten aina palstalla teet. Olet kiinnostunut niin kamalasti muiden kokemuksista, tunteista ja kauhuskenaarioista kun sinulla ei ole sitä omaa kokemusta. Minä olen nyt kantani kertonut, voit varmaan kirjoittaa epikriisin Tiimarivihkoosi? Hyvää yötä!
Okei. Sitten et vain ehkä ole kokenut niin suurta rakastumista, ettei kuukauden odottelu tunnu missään verrattuna loppuelämän onneen. :)

nainen25v
Ette voi olla tosissanne!! En voinut lukea kuin pari sivua kun olin niin ihmeissäni! Siis onko oikeasti 1,5kk teidän mielestänne pitkä aika odottaa seksiä?? Minä rakastan miestäni todella paljon, mutta emme me edes pussailleet ensimmäisen kk aikana kun aloimme tapailemaan! Yhdynnässä olimme n. puolen vuoden jälkeen, emmekä edes puhuneet asiasta sen erityisemmin, sillä asiat eteni molempien mielestä täysin normaalisti pussailun ja hyväilyn jälkeen seksiin. Minulle ei ole tullut koskaan mieleenkään epäillä mieheni libidoa tämän vuoksi :D Ja kyllä, hänellä seisoi jo ensimmäisellä kerralla kun nukuimme yhdessä, mutta eikai silti ole pakko seksiä harrastaa? Itse olen ainakin pitänyt sitä ihan normaalina että aina ei tarvitse olla täysin halujen vietävänä.

Ja Tytsi, olen ollut viime aikoina kanssasi eri mieltä lähes kaikessa mistä täällä on keskusteltu, mutta nyt täytyy kyllä kompata täysin sinua :D

Aika törkeää, että ihminen teilataan kylmäksi tai impoksi jos haluaa seksiä vähän myöhemmin kuin heti.

Onko teidän naisten itsetunto tosiaan niin veitsen terällä, ettei se kestä miehen viivyttelyä seksin suhteen?
Kröhöm... Niinhän te miehetkin teette. Nainen joka ei heti halua on frigidi ja nainen joka haluaa normaalia enemmän, niin teilataan heti horoks, lortoks ja nymfomaaniks.

Mun exä mm. nimitteli mua aina nymfomaaniks. Nykyinen mies on ihan tyytyväinen. Satun olemaan vaan vähän seksuaalisempi ihminen ja koen itseni ihan normaali haluiseksi.

Mutta, ihan yhtälailla te miehetkin osaatte. Ehkä tässä asiassa on tapahtunu se, että naiset on huomannu kuinka miehet kohtelee naisia, niin naiset alkaa käyttäytyy samalla tavalla ja antaa samaa kohtelua ;).

"vieras"

Sulla oli seksiä NinaTTn kanssa heti ekalla treffillä.

En ole ikinä rakastunut ennen kuin olen saanut :xmas: Rakastun kokonaisuuteen, ihmiseen ja siihen kemiaan joka välillämme on myös fyysisesti.
Se selittääkin sitten paljon. :) Monet rakastuvat ihan ennen seksiäkin. Ehkä et ole ehtinytkään rakastua, jos sulla on aina ollut kiire seksin suhteen. Veikkaan, että olisit kuukausien tuntemisen jälkeen rakastunut mieheesikin (jos todella on sielunkumppanisi) vaikkei teillä olisi seksiä ollut.

Se selittääkin sitten paljon. :) Monet rakastuvat ihan ennen seksiäkin. Ehkä et ole ehtinytkään rakastua, jos sulla on aina ollut kiire seksin suhteen. Veikkaan, että olisit kuukausien tuntemisen jälkeen rakastunut mieheesikin (jos todella on sielunkumppanisi) vaikkei teillä olisi seksiä ollut.
Harvoin tätä edes mietin kenenkään kohdalla, mutta nyt on pakko sanoa: mene hei elämään vähän ja tule sitten arvioimaan toisten rakastamisia uudelleen. Tuo menee jo ihan naurettavuuden puolelle.

Okei. Sitten et vain ehkä ole kokenut niin suurta rakastumista, ettei kuukauden odottelu tunnu missään verrattuna loppuelämän onneen. :)
Entä jos se huuma on jotain niin valtavaa jo ensisilmäyksellä. Susta tuntuu kuin tuntisit jo henkilön vaikka vasta tapasit hänet. Joskus voi olla ihan kiva heittäytyä vaistojensa varaan ja antaa palaa.

Eikä musta ehtinyt tulla korkean käyttöasteen naikkosta kun tapasin mieheni varsin nuorena ja kiitos mahdottomien vaatimusteni, ei ole tarvinnut pettyä ;) Ja olin tuolloin mieluummin ilman miestä kuin olisin katsellut ei-mieleistä yksilöä.

kul kul kultakello...
... jätkältä on hepissä joku vika ettei seiso, ei vaan uskalla kertoa... voisihan se duunata sua sormilla/suulla, ...ei voi olla niin pönttö et ei tajua jos sua hornittaa. sano sille, et nyt jätkä seksiä tai heippa.

Harvoin tätä edes mietin kenenkään kohdalla, mutta nyt on pakko sanoa: mene hei elämään vähän ja tule sitten arvioimaan toisten rakastamisia uudelleen. Tuo menee jo ihan naurettavuuden puolelle.
Sitten kun on kokenut (vain omalta kohdaltaan!) parisuhde- ja seksielämää, on oikeutettu väittämään kaikenlaista toisten libidoista? Jos Vaimo-Rakas rakastaa miestään yli kaiken ja ovat täydellisiä sielunkumppaneita etc. niin onpa loukkaava veikkaus, että olisi rakastunut joka tapauksessa mieheensä, kesti siihen seksiin etenemiseen kauan tai ei. :D

Yhteistyössä