Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Eikö sua oikeesti ihmetytä, jos nuori terve mies ei ensimmäisten viikkojen aikana anna edes ymmärtää haluavansa seksiä?
Etkö sä silloin jää yhtään miettimään, että mitä se susta sitten haluaa? Bestiksen?
Mietin ihan samaa. Ap sanoi, että ovat nukkuneetkin yhdessä? :D

Ja siis minulle ei ole mitään väliä sillä, jos jollekin tuo on se mitä miehestä juuri haluaa tai se ei häiritsisi. Mutta omalle kohdalle en osaa kuvitella, että kiinnostus kauaa säilyisi.

-

Ja siis minulle ei ole mitään väliä sillä, jos jollekin tuo on se mitä miehestä juuri haluaa tai se ei häiritsisi. Mutta omalle kohdalle en osaa kuvitella, että kiinnostus kauaa säilyisi.
Juu, siis kukin harrastakoon seksiä ihan justiinsa senverran kuin tarpeelliseksi kokee ja siinä vaiheessa suhdetta, kun pitää sopivana.

Mun kiinnostus ei myöskään säilyisi.

Vierasmies
Korjaan aloitusta sen verran, ettei jää väärinkäsitystä. Eli mies ilmentää kyllä halua naista kohtaan, mutta ei halua paneskelua ennenkuin on hyvä "yhteys ja luottamus".

-
Hmmmm...ei.

Ensimmäiset viikot uuden tuttavuuden kanssa kuluu muutenkin tosi nopeasti ja on oikeasti lyhyt aika.
Jaa. Mun mielestä oli kyllä ihan parasta viettää toi ensimmäinen kuukausi mieheni kanssa pääasiassa vällyjen välissä :) En edes ajatellut, että sitä aikaa olisi pitänyt tuhlata puhumiseen... jutella kerkee sitten vanhoilla päivilläkin ;)

Mutta siis pääasia, että kukin pääsee etenemään itselleen sopivalla tahdilla.

Muutaman vähän vastaavan tapauksen kokeneena on melko pian selvinnyt et miestä ei varsinaisesti suhde kiinnostakaan tai sillä on joku muu ihastus jota se ei voi saada. Mikäs siinä, jos sellanen touhu kiinnostaa. Ja tää ei nyt tarkota sitä et heti ensitreffeillä pitäis jalat levällään olla, kun kuitenkin joku käsittää tän niin.

Jaa. Mun mielestä oli kyllä ihan parasta viettää toi ensimmäinen kuukausi mieheni kanssa pääasiassa vällyjen välissä :) En edes ajatellut, että sitä aikaa olisi pitänyt tuhlata puhumiseen... jutella kerkee sitten vanhoilla päivilläkin ;)

Mutta siis pääasia, että kukin pääsee etenemään itselleen sopivalla tahdilla.
Noh, mä en muutenkaan halua nähdä paria/kolmea päivää enempää per viikko, kun tulee sosiaalinen ähky.

Eli ei tarvitse koko ajan olla puhumassakaan. :D

Jos mä haluan miehestä VAIN seksiä, sen tunnistaa siitä, etten halua keskustella sen kanssa, eikä mua kiinnosta sen lapsuustraumat tai yhtään mikään.
Jos taas kiinnostaa muukin, niin se puhuminen ja tutustelu on ykkösprioriteetti alussa.

the lady...
Korjaan aloitusta sen verran, ettei jää väärinkäsitystä. Eli mies ilmentää kyllä halua naista kohtaan, mutta ei halua paneskelua ennenkuin on hyvä "yhteys ja luottamus".
Halun ilmentäminen: hivelee aistikkaasti alaselästä ja kähisee halun polttavan housuissaan kuin pesällinen roihuavia halkoja?
Muuten menis multa ihan ohi. Ja heppu menis vaihtoon kun ei yhteistä kiinnostusta löydy. Ei kaikkien kanssa vaan synkkaa, ja hyvä niin.

Kosketelkaa toisianne.

-
Noh, mä en muutenkaan halua nähdä paria/kolmea päivää enempää per viikko, kun tulee sosiaalinen ähky.

Eli ei tarvitse koko ajan olla puhumassakaan. :D

Jos mä haluan miehestä VAIN seksiä, sen tunnistaa siitä, etten halua keskustella sen kanssa, eikä mua kiinnosta sen lapsuustraumat tai yhtään mikään.
Jos taas kiinnostaa muukin, niin se puhuminen ja tutustelu on ykkösprioriteetti alussa.
Mulle taas ei tule sosiaalista ähkyä, jos oikeasti tykkään siitä miehestä. Sosiaalinen ähky ja ahdistus iskee varmasti, jos se ensimmäisen kuukauden aikana alkaa kertomaan lapsuudentraumoistaan :)

Vierasmies
Eli mies joka tosiaan haluaa TUTUSTUA hyvin ennen kuin uittaa munaansa pillussanne, on jotenkin luotaantyöntävä?

Aika monella mielenkiinto panohommiin "säilyy" esim. 5 min tuntemisen jälkeen baari-illan päätteeksi, mutta kun mies osoittaa merkkejä että naisesta kiinnostaa myös luonne/tunteet, niin fiilikset laskeekin eikä mies ole enää kiinnostava?

Juu, siis kukin harrastakoon seksiä ihan justiinsa senverran kuin tarpeelliseksi kokee ja siinä vaiheessa suhdetta, kun pitää sopivana.

Mun kiinnostus ei myöskään säilyisi.

No onpas erikoisia vastauksia. Mikä yksinoikeus naisilla on odottaa ihastumista/rakastumista ja toiseen tutustumista ennen sänkyyn hyppäämistä? Miksi mies on heti intohimoton ja outo, jos tahtoo niin tehdä? Onko täällä muuten niin huonon itsehillinnän omaavaa porukkaa, ettei voi tuntea valtavaa intohimoa JA silti lykätä seksiä myöhemmäksi? Se ei todellakaan tarkoita, että libido on alhainen, jos ensimmäisten viikkojen aikana ei tahdo harrastaa seksiä toisen kanssa.

Erikoista vastakkainasettelua nähtävissä tässä ketjussa. Mielestäni se seksuaalinen intohimo ja varhainenkin seksin harrastaminen ja halu henkiseen yhteyteen eivät sulje pois toisiaan. Parhaimmillaan ne tukevat toisiaan :) Itse olen näin kokenut. Jos molemmat osapuolet ovat toisiinsa kokonaisvaltaisesti ihastuneita, seksi voi lyhyenkin tuntemisen jälkeen olla upeaa ja yhteinen kokemus siitä alusta asti yhteenhitsaavaa :) Mitään väärää ja kummallista siinä ei tietenkään ole, että seksiä ei harrasteta oitis viikon sisällä tapailun alkamisesta. Kuitenkaan se, että näin tehtäisiin, ei mielestäni ennusta mitään negatiivista suhteen tulevaisuudesta ja henkisestä yhteydestä :)

-
Eli mies joka tosiaan haluaa TUTUSTUA hyvin ennen kuin uittaa munaansa pillussanne, on jotenkin luotaantyöntävä?

Aika monella mielenkiinto panohommiin "säilyy" esim. 5 min tuntemisen jälkeen baari-illan päätteeksi, mutta kun mies osoittaa merkkejä että naisesta kiinnostaa myös luonne/tunteet, niin fiilikset laskeekin eikä mies ole enää kiinnostava?
Sä alat kuulostamaan lähinnä sairaan epätoivoiselle ja jotenkin skitsolle. Opettele elämään vaan sen kanssa, että sä et olekkaan jokaisen naisen päiväuni ja kaikki ei arvostakkaan juuri niitä asioita, joita sä luulit kaikkien naisten arvostavan. Ihan varmasti löytyy sullekkin se, joka arvostaa sun kiinnostusta luonteeseen ym.

Haluaisin kuitenkin huomauttaa, etten ole kertaakaan sanonut pihtaavan miehen olevan luotaantyöntävä. Olen sanonut, etten ehkä jaksaisi olla kauaakaan kiinnostunut. Miksi se on sinusta niin kamalaa?
Miksi on väärin selvittää alkuunsa seksuaalinen yhteensopivuus henkisen yhteensopivuuden ohella?
Miksi sinä otat sen niin henkilökohtaisesti?
Miksi sinä alat "huutamaan" jotain munapillu juttuja, jos joku ei koe suureksi rikkaudeksi sitä, mitä sinulla on tarjota?

Se on loppujenlopuksi ihan sama, mitä sinä haluat tai mitä sinulla on tarjota naiselle, koska kaikki eivät kuitenkaan sinusta viehäty. Lakkaa ajattelemasta olevasi jonkinasteinen jumalanlahja ja henkinen mentori kaikille naisille ja keskity niihin, jotka pitävät pidättäytyvyyttäsi ja henkisyyttäsi merkittävän ihastuttavana piirteenä.

Onko täällä muuten niin huonon itsehillinnän omaavaa porukkaa, ettei voi tuntea valtavaa intohimoa JA silti lykätä seksiä myöhemmäksi?
Kyllä, tunnustan.
Jos kummallakin meinaa jalat mennä alta, toisen kosketus tuntuu mukavan sähköiseltä, vatsanpohjassa ja ehkä alempanakin tuntuu varsin kivalta, kevyt suudelma muuttuu salakavalasti tutkivammaksi, syvemmäksi, kädet harhailee eikä sitä malta lopettaa. Sitten ollaan jo vaiheessa ettei ole vaatteitakaan, nainen on saanut miehen mukavasti itseään vasten ja ei ole kuin pienestä liikkeestä kiinni että voisivat nauttia enemmänkin... Tuollanen ku tulee vastaan niin ei sitä peliä lopeteta ja aleta laskea "vielä kolme viikkoa ettei olla liian innokkaita"

Ja jos tuollaista fiilistä ei tule niin mitä sitä suotta tuhlaamaan aikaan väärään heppuun.

Erikoista vastakkainasettelua nähtävissä tässä ketjussa. Mielestäni se seksuaalinen intohimo ja varhainenkin seksin harrastaminen ja halu henkiseen yhteyteen eivät sulje pois toisiaan. Parhaimmillaan ne tukevat toisiaan :) Itse olen näin kokenut. Jos molemmat osapuolet ovat toisiinsa kokonaisvaltaisesti ihastuneita, seksi voi lyhyenkin tuntemisen jälkeen olla upeaa ja yhteinen kokemus siitä alusta asti yhteenhitsaavaa :) Mitään väärää ja kummallista siinä ei tietenkään ole, että seksiä ei harrasteta oitis viikon sisällä tapailun alkamisesta. Kuitenkaan se, että näin tehtäisiin, ei mielestäni ennusta mitään negatiivista suhteen tulevaisuudesta ja henkisestä yhteydestä :)
Mä en ajattele sitä mitenkään niin, että "pitäisi" tehdä jollain tietyllä tavalla.

Itselläni vaan toi alkuvaihe on yleensä niin rikasta aikaa muutenkin, ettei "ehdi" seksiä siinä heti harrastella.
On mulla kokemus sellaisestakin, että seksiä on harrastettu heti ensimmäisellä tapaamisella eikä siinäkään mitään kummallista ollut.

En vain ajattele oikeastaan yhtään mitään miehestä, joka ensimmäisen kuukauden pidättäytyy seksistä. Aivan tavallista minulle, eikä tulisi mieleenkään dumpata heppua sen vuoksi.
Se taas kyllä juilii, jos yhteinen seksielämä on jo aloitettu ja sit jossain vaiheessa rupeaa pihtaileen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28948552:
Kyllä, tunnustan.
Jos kummallakin meinaa jalat mennä alta, toisen kosketus tuntuu mukavan sähköiseltä, vatsanpohjassa ja ehkä alempanakin tuntuu varsin kivalta, kevyt suudelma muuttuu salakavalasti tutkivammaksi, syvemmäksi, kädet harhailee eikä sitä malta lopettaa. Sitten ollaan jo vaiheessa ettei ole vaatteitakaan, nainen on saanut miehen mukavasti itseään vasten ja ei ole kuin pienestä liikkeestä kiinni että voisivat nauttia enemmänkin... Tuollanen ku tulee vastaan niin ei sitä peliä lopeteta ja aleta laskea "vielä kolme viikkoa ettei olla liian innokkaita"

Ja jos tuollaista fiilistä ei tule niin mitä sitä suotta tuhlaamaan aikaan väärään heppuun.
Mä taas en ihan tajunnut, miksi automaattisesti ajautuu ilman vaatteita vastakkain, vaikka olisikin Se Tunne?

Voihan sitä vaikka keskustella, pelailla ja hillua ja SILTI on tuo tunne, joka tosin tulee ilmi lähinnä katseista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28948552:
Kyllä, tunnustan.

Kyllä siinä on ihan muu silloin pielessä, jos ei ole minkäänlaista itsehillinnän kykyä. :) Voihan olla moniakin syitä, miksei seksiä voi/ole hyvä harrastaa juuri tietyllä hetkellä. En mä usko, että esim. ne kaikki uskossa olevat, jotka odottavat jopa avioliittoon asti, ovat intohimottomia ja vääriä toisilleen. Jotkut haluavat seksiä vain rakastavassa suhteessa ja silloin saattavat olla hyvinkin intohimoisia ja seksuaalisia kun sellaisessa ovat. Harva vielä muutamien treffien aikana ehtii rakastumaan.

Viimeksi muokattu:
-
Mä taas en ihan tajunnut, miksi automaattisesti ajautuu ilman vaatteita vastakkain, vaikka olisikin Se Tunne?

Voihan sitä vaikka keskustella, pelailla ja hillua ja SILTI on tuo tunne, joka tosin tulee ilmi lähinnä katseista.
Hahahahah... sä kuulostat ihan Tyrnävän seurakunnan nuoriso- ohjaajalle.
Anteeksi, siis mun tarkotus ei ole mitenkään loukata tai olla epäkohtelias, mutta mä en ole vähään aikaan nauranut näin paljon.

Toinen kertoo sulle mahdottoman kiihkeästä hetkestä, jolloin ei vaan voi vastustaa toista ja sä toteat, että voishan sitä kihnaamisen sijaan vaikka pelata tai keskustella.

Tä oli vaan jotenkin tosi hauska.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
-
Kyllä siinä on ihan muu silloin pielessä, jos ei ole minkäänlaista itsehillinnän kykyä. :) Voihan olla moniakin syitä, miksei seksiä voi/ole hyvä harrastaa juuri tietyllä hetkellä. En mä usko, että esim. ne kaikki uskossa olevat, jotka odottavat jopa avioliittoon asti, ovat intohimottomia ja vääriä toisilleen. Jotkut haluavat seksiä vain rakastavassa suhteessa ja silloin saattavan olla hyvinkin intohimoisia ja seksuaalisia. Harva vielä muutamien treffien aikana ehtii rakastumaan.
Mä en voi lopettaa nauramista...
Anteeksi. Kikatukseltani yritän kirjoittaa, oikein vedet valuu silmistä.
Tytsi- 89 kertoo miten intohimoista sakkia on uskikset jotka odottaa avioliittoon asti...

Mä en vaan pysy enää nahoissani.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä