ihan tylsää kun kaikki nää on hävinnyt kuin tuhka tuuleen.mirrinsilittäjäkin hävinny.ja ariel, mettäkyläläinen ja atm
mytis, tb ja routakisukin käyvät aivan harvakseltaan
sas se:wave:
tää ketju on ihan liian hiljanen nykysin
viime syksynä täällä oli vielä kauheesti porukkaa mutta kaikki on kadonnut. ei tällänen peli kyllä vetele yhtään.sas se
olikse kevättä kun käyrät kääntyi laskuun?viime syksynä täällä oli vielä kauheesti porukkaa mutta kaikki on kadonnut. ei tällänen peli kyllä vetele yhtään.
taisipa olla joo. vissiin suurin osa sitten löytänyt elämän:O tai jonkun kainalokaverin tai sitten vaan kyllästynyt. kohta oon varmaan yksin täällä höpisemässä pimeinä ja sateisina iltoina....olikse kevättä kun käyrät kääntyi laskuun?
mistä muka luulet että mä saisin elämän?taisipa olla joo. vissiin suurin osa sitten löytänyt elämän:O tai jonkun kainalokaverin tai sitten vaan kyllästynyt. kohta oon varmaan yksin täällä höpisemässä pimeinä ja sateisina iltoina....
öööö...en mä tiedämistä muka luulet että mä saisin elämän?
eli pikemminkin me ollaan täällä kohta kaksin
näin on, mutta eiköön me jotain keksitäöööö...en mä tiedä
sitten meijän pitää keksiä kaksin jotain hauskaa jos täällä ei muita enää pyöri.
niin teit! senkin ajan voisit viettää täällä.Tein virheen. Hankin ton valtaistuinpelin kaks ekaa tuotantokautta.
Koukutuin. Ny oon nenä ruudussa.
näin on, mutta eiköön me jotain keksitä
kolmas kausi löytyy netistä ja on myös suomalaiset tekstit jos niille on tarvettaTein virheen. Hankin ton valtaistuinpelin kaks ekaa tuotantokautta.
Koukutuin. Ny oon nenä ruudussa.
Hmmm...mä nään mitä ajat takaa...yrität saada asiamiehen pysymään telkan edes että saataisiiin olla kaksitaan täälläkolmas kausi löytyy netistä ja on myös suomalaiset tekstit jos niille on tarvetta
:kiss:Hmmm...mä nään mitä ajat takaa...yrität saada asiamiehen pysymään telkan edes että saataisiiin olla kaksitaan täällä
Täl meikäläisen nettitikulla ei just leffoja kattella.kolmas kausi löytyy netistä ja on myös suomalaiset tekstit jos niille on tarvetta
Toi Ruutis on juonikas, kieltämättä.Hmmm...mä nään mitä ajat takaa...yrität saada asiamiehen pysymään telkan edes että saataisiiin olla kaksitaan täällä
kiistän kaiken :saint:Toi Ruutis on juonikas, kieltämättä.
Mä olin muksuna allerginen kissalle. Myöhemmin koiralle. Enkä muista mille kaikelle.No tuo on ymmärrettävä syy. Minun mies ei ole ees allerginen :snotty:
No muthan on todettu allergiseks muksuna koiralle kissalle ja hevoselle. Koskaan en mitään oireita kissasta tai koirasta ole saanut. Meil oli kissa ja koira kun vanhempieni kans asuin. Ainoastaan siitepölystä saan oireita.Mä olin muksuna allerginen kissalle. Myöhemmin koiralle. Enkä muista mille kaikelle.
Mun allergia oli lähinnä iho- oireita, eli ei kumminkaan hengitysvaikeuksia.
Se oli jokseenkin jokaisessa lääkärintarkastuksessa kuulin sanat, kissasta pitäis luopua. Kun tulin siihen ikään, et pystyin asioihin itte vaikuttamaan, niin mä luovuin mielummin lääkärissäkäynnistä.
Nykyisin en taida olla allerginen millekään, et se on menny ohi.
no et kyllä ooEtte te ihan kaksistaan jää, mä oon täällä vielä :snotty: mut voin olla iha hiljaa kyl tääl taustalla
Kieltämättä saattaa tuottaa hieman vaikeuksiano et kyllä oo