The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Koittakaas arvata mitä mä just seuraavaksi teen.

No, käyn kattomassa kulmakippolan ja otan yhden oluen.

Joo, ruoskikaa vaan. Jos en pariin viikkoon palaa palstalle, ni tiedätte, että mulla kävi tuuri ja heräsin jostain kaukaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
IhanaValo
Huomenia ketjuun!
Nyt ehtii istahtaa kun toinen tyttö viety eskariin ja toinen oottaa koulukyytiä pihalla.
Hemmetin flunssa kun yrittää tulla kylään..en halua |O

Yritän tänään silti kävästä kirppiksellä katselemassa jos löytäis välikausivaatetta lapsille. Ja varmaan muutakin vaatetta :)
 
Huomenia ketjuun!
Nyt ehtii istahtaa kun toinen tyttö viety eskariin ja toinen oottaa koulukyytiä pihalla.
Hemmetin flunssa kun yrittää tulla kylään..en halua |O

Yritän tänään silti kävästä kirppiksellä katselemassa jos löytäis välikausivaatetta lapsille. Ja varmaan muutakin vaatetta :)
Huomenta.

Nainen vaateostoksilla. Tota varten asiallisissa liikkeissä on miehille touhunurkkaus, mis on tekniikan maailmoja ja texwillereitä pariksi tunniksi.

Naarasotuksilla kun vaan noin keskimäärin on suunnaton tarve hiplata ihan jokaista henkarilla roikkuvaa rättiä. Jjep. Käy hiplaamassa, mut anna mulle seuraava TexWillerin vuosikerta.
 
Huomenta.
Taas väsyttää... Yö meni siinä et jälkikasvu näki ensin painajaisia joten hän tuli sit meidän väliin, tästähän meidän tuorein lapsukainen sai mustiskohtauksen ja loikki toisen jalkoihin kynsineen jne. Meno kun ei rauhottunut niin komensin vanhemman kakaran omaan sänkyyn takasin ja siitähän sitten seurasi kauhea huuto. |O
Kiva juttu kun tietää et iltapävällä tuo vekara on väsynyt eli kiukkunen ja itsellä alkaa luennot tänään, joten olis kiva vähän skarppinakin olla - no kahvia koneeseen tarpeeks niin kyllä tämä kai iloks muuttuu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä