Mä vaan itken ja itken :`(

Eilen jo kattoin tuon The Voice Kidsin ja tänään olen nyt jo useamman kertaa kuunnellut tuon Niilo Turusen vedon.

Miten voikaan olla noin kirkas ja puhdas ääni pojalla. Ihan uskomattoman upeasti laulaa :heart:

Ja mä vaan itken, itken ja itken.

"jojo"
[QUOTE="vieras";28936702]Niin eikä se poika voi "lentää" korkeammalle kuin muut :([/QUOTE]

Höh, hänhän ei pysty kävelemään eikä juoksemaan. Jos pystyisi, ei hän sillä lentäisi senttiäkään muita korkeammalle, vaan olisi ihan kuten me muutkin. Monella muulla tavalla hän voi päästä vaikka kuinka korkealle. On monta tapaa lentää.

Mä en kyllä näe sitä pyörätuolia tässä kohtaa nyt minään. Mä en ensinnäkään osaa sääliä tuota lasta sen pyörätuolin vuoksi (enkä käsitä, miksi joku säälii?), eikä ainakaan omaan mielipiteeseeni se pyörätuoli vaikuta sitten niin mitenkään.

Mä puhun siitä sen pojan äänestä. Se oli niin tavattoman kirkas ja puhdas. Ja olisi ollut sitä varmasti myös silloin, jos poika olisi seissyt omilla jaloillaan.

Ken guru
Mä en kyllä näe sitä pyörätuolia tässä kohtaa nyt minään. Mä en ensinnäkään osaa sääliä tuota lasta sen pyörätuolin vuoksi (enkä käsitä, miksi joku säälii?), eikä ainakaan omaan mielipiteeseeni se pyörätuoli vaikuta sitten niin mitenkään.

Mä puhun siitä sen pojan äänestä. Se oli niin tavattoman kirkas ja puhdas. Ja olisi ollut sitä varmasti myös silloin, jos poika olisi seissyt omilla jaloillaan.
No nuo tuomarit ainakin sääli. Sen kyllä näki.

"Kukka"
Kyllä, ilman muuta yhdistelmä lentäjän poika+pyörätuoli liikutti. Mutta siinä ei ole mitään pahaa. Ei olisi likuttanut, mikäli poika olisi laulanut huonosti. Niilo lauloi puhtaasti ja hyvin äänensä halliten. Mielestäni musikaalinen lapsi.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Ken guru
[QUOTE="hiphei";28936968]Ei se kyllä munkaan mielestä laulanut sen kummemmin kuin muutkaan. Pisteitä pojalle siitä kun lauloi suomalaisen laulun joka sopii lapsenki suuhun...[/QUOTE]

Joo, tosi hyvä valinta oli tuo. Mutta mun mielestä se Lounatuuli taas oli huono valinta. Tenavatähtirallatusta...vaikka lapsen suuhun olikin sopivaa.

No juu, hyvä ääni pojalla. Taputuksia olisi tullut vaikka poika olisi seissyt omilla jaloillaan. Nyt vaan tuo pyörätuoli toi aika paljon sympatiaa siihen oheen. Taidokkaasti valittu laulu tähän ensimmäiseen vetoon. Tuleeko sitten toinen "Orvokkeja äidille".

"vieras"

No itseäni kyllä säälittää nähdä lapsi pyörätuolissa, ihan luonnollinen tunnehan se on. Kyllä elämäon paljon rankempaa kun ei voi kävellä, mitä sitä kieltämään. Ihana, reipas poika oli :)

"vieras"
Eilen jo kattoin tuon The Voice Kidsin ja tänään olen nyt jo useamman kertaa kuunnellut tuon Niilo Turusen vedon.

Miten voikaan olla noin kirkas ja puhdas ääni pojalla. Ihan uskomattoman upeasti laulaa :heart:

Ja mä vaan itken, itken ja itken.
Miks ihmeessä pitää käyttää nuoren pojan hienosta lauluesityksestä termiä veto?
Typeristä typerin termi tuo veto ja varsinkin tuollaisessa esityksestä.

MiniSun
Hienosti lauloi ja ihanat kehut sai tuomareilta ja kannustukset yleisöltä. Mitä sitten vaikka joku liikuttui, mitä sitten vaikka tuomarit olisivatkin ylireagoineet ja kehuneet "säälistä", mitä sitten????!! Herranen aika se on lapsi joka osaa laulaa. Esiintyy noin rohkeasti yleisön edessä, istuu pyörätuolissa ja on noin elämäniloinen. Antaa lapsen laulaa ja ihmisten kehua! :) Hieno esitys ja koskettavakin!

Harva samassa tilanteessa oleva aikuinen olisi noin rohkea ja reipas!

[QUOTE="vieras";28937034]Miks ihmeessä pitää käyttää nuoren pojan hienosta lauluesityksestä termiä veto?
Typeristä typerin termi tuo veto ja varsinkin tuollaisessa esityksestä.[/QUOTE]

Et oo tosissas :LOL:

Siis mikä tässäkin sanassa nyt taas on väärin?

Yhteistyössä