No nuo tuomarit ainakin sääli. Sen kyllä näki.Mä en kyllä näe sitä pyörätuolia tässä kohtaa nyt minään. Mä en ensinnäkään osaa sääliä tuota lasta sen pyörätuolin vuoksi (enkä käsitä, miksi joku säälii?), eikä ainakaan omaan mielipiteeseeni se pyörätuoli vaikuta sitten niin mitenkään.
Mä puhun siitä sen pojan äänestä. Se oli niin tavattoman kirkas ja puhdas. Ja olisi ollut sitä varmasti myös silloin, jos poika olisi seissyt omilla jaloillaan.
No itseäni kyllä säälittää nähdä lapsi pyörätuolissa, ihan luonnollinen tunnehan se on. Kyllä elämäon paljon rankempaa kun ei voi kävellä, mitä sitä kieltämään. Ihana, reipas poika oliMä en kyllä näe sitä pyörätuolia tässä kohtaa nyt minään. Mä en ensinnäkään osaa sääliä tuota lasta sen pyörätuolin vuoksi (enkä käsitä, miksi joku säälii?), eikä ainakaan omaan mielipiteeseeni se pyörätuoli vaikuta sitten niin mitenkään.
Mä puhun siitä sen pojan äänestä. Se oli niin tavattoman kirkas ja puhdas. Ja olisi ollut sitä varmasti myös silloin, jos poika olisi seissyt omilla jaloillaan.
Miks ihmeessä pitää käyttää nuoren pojan hienosta lauluesityksestä termiä veto?Eilen jo kattoin tuon The Voice Kidsin ja tänään olen nyt jo useamman kertaa kuunnellut tuon Niilo Turusen vedon.
Miten voikaan olla noin kirkas ja puhdas ääni pojalla. Ihan uskomattoman upeasti laulaa :heart:
Ja mä vaan itken, itken ja itken.