The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Nyt joku puhukaa mulle.
Unettomana jälleen kerran, yritin jo esim. Omeglen randomchattia, mutta siitä on tullut ihan puolessa vuodessa PELKKÄ seksinhakupaikka.

Mies toki autuaasti tuolla vetää zetaa. Yksi potentiaalinen juttelukaveri Facebookissa online, mutta silläkin on sivussa menossa joku tekstaridraama jonkun kolmannen pyörän kanssa :D

Kertokaa edes, mistä vois hakea kepeää chitchattia näin yöhön??
 
Kertakaikkisen loistavaa ja ihanaa ja aurinkoista ja väririkasta ja elämyksellistä ja...no, SYKSYÄ kaikille :) :kiss:!

Tää lähtee huokailemaan tuonne auringonpaisteeseen ja kuvaamaan hiipien saapuvaa mahtavaa vuodenaikaa :) :wave:

Pirteää pyhäpäivää kaikille!
 
:hug: mites siinä nyt niin päässy käymään että on kankkunen? mulla ei ole mutta toisaalta en kyllä juonutkaan kuin 3pientä lonkeroa. Loppuilta meneekin sitten ihan vaan rennosti.

mites sun ilta meni kantapaikassa?
Ainakin se meni. Ny paikalle oli eksynyt kovan luokan shakkivastus. Tosin mulla oli noit baariinlähdön miettimisoluita jo sevverran, et kundi sai ihan liikaa tasoitusta.
Karaåkekin oli pitkästä aikaa auki. Uudistettiin yhden kaverin kanssa "veto", jossa mä tilaan hänelle biisit ja hän mulle. Biisin saa tietää kun se alkaa. Tekee karaåkestakin hauskaa, tai ainakin hauskempaa kuin kuulla kuus kertaa peräkkäin "aikuinen nainen" eri känniasteisina versioina.

Mut jostain syystä kaikki paikan naarasotukset oli niin nuorta vuosikertaa, et ei o mun vuosikertaa. Ihan suosiolla ja oma- aloitteisesti yksin kotiin.
 
IhanaValo
Hellou!

Mie alotin lapaset, taas. Tällä kertaa astetta vaikeemmat, ne chtulhun (what ever sen nimi olikaan...) kuvalla (tietää kuka tietää, semmoinen lonkeronaamainen tyyppi.) :D
 
Lady Gardenea
Ainakin se meni. Ny paikalle oli eksynyt kovan luokan shakkivastus. Tosin mulla oli noit baariinlähdön miettimisoluita jo sevverran, et kundi sai ihan liikaa tasoitusta.
Karaåkekin oli pitkästä aikaa auki. Uudistettiin yhden kaverin kanssa "veto", jossa mä tilaan hänelle biisit ja hän mulle. Biisin saa tietää kun se alkaa. Tekee karaåkestakin hauskaa, tai ainakin hauskempaa kuin kuulla kuus kertaa peräkkäin "aikuinen nainen" eri känniasteisina versioina.

Mut jostain syystä kaikki paikan naarasotukset oli niin nuorta vuosikertaa, et ei o mun vuosikertaa. Ihan suosiolla ja oma- aloitteisesti yksin kotiin.
Sit olit väärässsä paikassa kun oli pelkkiä nuoria.
 
Mulla oli aikas erikoinen ilta kaverilla. Katottiin porukalla telkusta eroottista leffaa. :D
Harmi vain kun ei yhtään vehkeitä näyttäneet.
Mulla taas oli todella kiva ilta ja hauskemman siitä tekee tosiaan se että en ollut mitenkään kännissä kännissä mutta tietysti pienessä sievässä mutta en kännissä ja muistan mistä sitä on juteltu. Kiva ilta siis todellakin:) ja aamu ja päivä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä