Hmmmm... Ei tuohon arvaukseen tarvinnut mikään Einstein olla.:kieh:No tuota nyt osuit kyllä ihan oikeeseen
Hmmmm... Ei tuohon arvaukseen tarvinnut mikään Einstein olla.:kieh:No tuota nyt osuit kyllä ihan oikeeseen
Mun ei tartte kuvitella. Mä olen ollu kaksvuotias poika....
Voitteko muuten kuvitella miten onnellinen on kaksvuotias poika joka pääsee rekan kyytiin? ...
Älä kuitenkaan tee toiselle mitään sellaista mitä et haluaisi että sulle tehtäis.No tuota nyt osuit kyllä ihan oikeeseen
Onnea uuteen kotiin ja mukava jos on on kiva koti,uudet tuulet! ja mukavaa iltaa sinne:kiss:Moi! Nyt on muutto suunnilleen suoritettu ja mun uus koti on kiva! Tykkään siitä. Tulin tähän vanhalle kämpälle vielä kun täällä on netti Otan vähän ruokatarviketta ja viimestä silausta mukaan ja matkaan sitten seuralaisen kanssa uuteen kotiin järjestelemään vähän tähdellisimpiä kamoja kasaan, jos vaikka illalla sais katottua leffaa ja sitä rataa.
Voitteko muuten kuvitella miten onnellinen on kaksvuotias poika joka pääsee rekan kyytiin? Pp oli ihan mielissään, ja äskön se lähti mummin ja ukin matkassa yökylään.
Huomenna sit loppusiivous ja muutama tavara vielä mukaan niin sitte oltais valmiita luovuttamaan avaimet, haikeeta.
Samat sanat. Onnea uuteen kirahvitarhaan.Onnea uuteen kotiin ja mukava jos on on kiva koti,uudet tuulet! ja mukavaa iltaa sinne:kiss:
:ashamed:Hmmmm... Ei tuohon arvaukseen tarvinnut mikään Einstein olla.:kieh:
mitenniin ette ole? en mä nyt tiedä mitä siitä laitan,mukava heppu ja kauheen hauska viimeksi kun hain ne mutta unohdin taas niin sit kun soitti niin sovittiin et haen ne tänään.emme ole hirveen hämmästyneitä :flower:
taijjat laittaa siitä itelles poikakaverin?
Ei mitenkään jos vain korut haet.täh? tai siis miten tää liittyy nyt siihen et haen korut.
No äläs ny neitoseni.:ashamed:
Kieli on sitten veikee kapistus
Ja voi tehdä kaikkee veikeetä.Kieli on sitten veikee kapistus
nimenomaanJa voi tehdä kaikkee veikeetä.
On taas levoton olo. Ku joku tulis rauhoitteleman mut.nimenomaan
missä se sun rauhottaja on?On taas levoton olo. Ku joku tulis rauhoitteleman mut.
Missä lie. Ei ole soitellut enkä soita sille. Toisaalta hyvä jos se lakkais kaipaamasta mua. Exä kun on. Pitäs hankkia joku muu FB.missä se sun rauhottaja on?
Käyt ottamassa tukevan otteen sen tollon kravatista (tai muualta) ja käsket sen rauhoitusoperaatioon.On taas levoton olo. Ku joku tulis rauhoitteleman mut.
Tollo meni mökille. :vampire:Käyt ottamassa tukevan otteen sen tollon kravatista (tai muualta) ja käsket sen rauhoitusoperaatioon.
No, sit se on kyllä tosi tollo.Tollo meni mökille. :vampire:
Mä taidan luovuttaa tollon suhteen. Kun ei ole aikaa mulle.No, sit se on kyllä tosi tollo.
:hug:Mä taidan luovuttaa tollon suhteen. Kun ei ole aikaa mulle.