"hep"
Niin ei niistä terveitä voi kasvaa jos Äiti ei huolla. Kamala kohtalo jos kotonakin joutuu olemaan yökkärissä...Onneks mä olen lapseni tehnyt, mutta mun mies ei välttämättä olis jäänyt kotiin tai jos olis käänut, ni mä kun palaisin töistä ni lapset hilluis yökkärit päällä himas, eikä ulkoilis varmaan yhtään. Hmm.
Kamala kun te tuomitsette miehenne. Ette voi vetää johtopäätöksiä mitä se todella olisi muutamien satunnaisten kertojen perusteella jotka olette antaneen miesten hoitaa lapsia koko päivän. Ja eihän miehet opikaan jos emäntä on kokoajan kyttäämässä mitä tehdään. Miesten kasvatusmetodit on varmaan hieman eriävät äideistä. Mutta onko se lapsen kannalta huono? minusta ei. Oppivat että asioita voidaan tehdä eri tavoin ja silti päästä kokolailla samaan tulokseen.
Ei me äidit mitään sen kummallisempia otuksia olla kuin miehetkään. Meidät on vaan roolitettu toisin ja luojan kiitos roolitus on katoamassa pikkuhiljaa. Se on aikansa elänyt juttu ja toimi ennen muinoin kun elämä oli kokolailla erilaista.