Minä voin kuolla koska tahansa :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minua pelottaa :-(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kuka määrää ja mitä määrää;28910476:
Jokaisella on oikeus kuulla evankeliumi. Ja jokaisella on oikeus vastata siihen: kyllä tai ei.

Älä yritä viedä tätä oikeutta muilta pois.

Evankeliumi tuo rauhan sydämeen.

Jokaisella on myös oikeus olla kuulematta sitä evankeliumia ilman että se isketään silmille jollain mammapalstalla. Kuka sitä kaipaa voi etsiä jostain muualta

Eipä sillä enää siinä vaiheessa ole mitään väliä. Et sinä jää surkuttelemaan, että "kuolinpa pois, voi voi!" Merkitys lakkaa siinä vaiheessa olemasta.

Alkuperäinen kirjoittaja kuka määrää ja mitä määrää;28910469:
Ei ole tyrkyttämistä

jos kertoo

saman ilosanoman

armosta ja pelastuksesta

joka on tullut myös omaksi osaksi.

Jokaisella ihmisellä on oikeus kuulla evankeliumi!

Itseasiassa kyllä jokaisella on oikeus myös siihen ettet kerro evankeliumista. Ns. uskovaisissa ihmisissä on kaikkein pahinta se etteivät he tiedä milloin kannattaa olla hiljaa tästä aiheesta. Jos joku asia saa monet ihmiset vastustamaan uskovia on juuri tämä jatkuva julistus. Uskonasiat eivät häiritsisi niin paljoa jos ei sitä jatkuvasti väärillä hetkillä toitotettaisi.

[QUOTE="vieras";28910721]Itseasiassa kyllä jokaisella on oikeus myös siihen ettet kerro evankeliumista. Ns. uskovaisissa ihmisissä on kaikkein pahinta se etteivät he tiedä milloin kannattaa olla hiljaa tästä aiheesta. Jos joku asia saa monet ihmiset vastustamaan uskovia on juuri tämä jatkuva julistus. Uskonasiat eivät häiritsisi niin paljoa jos ei sitä jatkuvasti väärillä hetkillä toitotettaisi.[/QUOTE]

Sama koskee uskonasioista kiistelemistä. Tämä ei ole siihenkään oikea hetki, emme tiedä ap:n uskovaisuudesta mitään.

• Tykkää
Reactions: rops ja astrolabe
[QUOTE="vieras";28910771]Tämä sankari taas määräämässä miten muut pitää kirjoittaa. Ketään ei kiinnosta mikä sinusta on oikea hetki ja mikä ei.[/QUOTE]

En minä ole tässä ketjussa pahin määrääjä :p

Mä kerroin ap:lle Jeesuksesta yhdestä syystä: koska se juttu toimii. Jos se ei tehoaisi kuolemanpelkoon niin en kertoisi. Mulla ei ilman tuota olisi mitään erityistä tuputtamistarvetta juuri kristinuskon suhteen.

Kuolemanpelko on ihan normaalia ja voi olla Jumalan puhetta, vaikka sitä joskus sanotaan elämänpeloksi. Kun on asiat kunnossa Jumalan kanssa, voi ilmoittautua vaikka laskuvarjohyppykurssille. :-)

Sitä en tiedä että onko ap sairas, ahdistushäiriöinen vai ei, tuo eka viesti voi olla terveen tai sairaamman kirjoittamaa. Mutta mitään painostavaa, ahdistavaa en kirjoittanutkaan. Haluan vaan sanoa että on olemassa ihana, rakastava Jumala johon kannattaa tutustua, oli sitten mieleltään terve tai hauras.

Silloinhan ne kortit on hyvä lyödä pöytään, kun ihminen on heikoilla. Alhaista touhua.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
lolwut.jpg

Yhteistyössä