Kuvaketju kauniista naisista!

• Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti
mies_vm86_-
No mun makuun kyllä kaikki normaalipainoiset naiset ovat 99% nököisyydellä hyvän näköisiä. Tietysti sirot ja hoikat naiset noin pääsääntöisesti ovat mun makuun, mutta eise eroottinen kiihottuminen nyt siihen liity. Tosin ei sitä voi kieltääkö ettei laihuus olisi eroottisempaa kuin lihavuus. Mä koen että mun olisi aikalailla mahdotonta seurustella lihavan naisen kanssa. Sitten tietysti naisen tulee olla naisellinen. Eli hieman avuton voimaa ja tekniikkaosaamista vaativissa asioissa. Tietynlainen söpöys on aivan äärimmäisen oleellista naisesta. Eli että tykkää ennemmin pirteistä kuin synkistä väreistä jne.

"vieras"
No mun makuun kyllä kaikki normaalipainoiset naiset ovat 99% nököisyydellä hyvän näköisiä. Tietysti sirot ja hoikat naiset noin pääsääntöisesti ovat mun makuun, mutta eise eroottinen kiihottuminen nyt siihen liity. Tosin ei sitä voi kieltääkö ettei laihuus olisi eroottisempaa kuin lihavuus. Mä koen että mun olisi aikalailla mahdotonta seurustella lihavan naisen kanssa. Sitten tietysti naisen tulee olla naisellinen. Eli hieman avuton voimaa ja tekniikkaosaamista vaativissa asioissa. Tietynlainen söpöys on aivan äärimmäisen oleellista naisesta. Eli että tykkää ennemmin pirteistä kuin synkistä väreistä jne.
On myös ns. muodokkaita jotka eivät ole lihavia/ylipainoisia mutta eivät kyllä siroja & laihojakaan.
Minun mielestäni myös ns. kiinteä läski voi olla todella kaunis ja seksikäs esim.

http://grandesmulheres.com.br/wp-content/uploads/2011/08/20091119133542_117461_large_fluvia-lacerda.jpg

http://images.vogue.it/imgs/galleries/vogue-curvy/glam-curvy/001190/hires-699781-tl31-org48-rs-x-500-188964_0x440.jpg

http://funniesandhunnies.com/wp-content/uploads/2013/06/glamour-plus-size-models.jpg

[QUOTE="eräs mies";28910363]Ei ole. Kun miehet ei kiinnosta, ne ei tosiaan kiinnosta. Olen liian heteroseksuaalinen miettimään miesten ulkonäköä.[/QUOTE]

Erikoista. Väitän, ettei heteronaisten joukosta löydy naista, jolla ei olisi jonkinlaista erityisen kauniin naisen ihannetta.

mies_vm86_-
Ihan vain tiedoksi joillekki, että ylipainoonen nainen voi olla naisellinen. Kyllä mä ainaki oon todella kaukana miesmääsestä.
No kyllä varmaan voikin olla. Ei ne ole toisiansa poissulkevia asioita. Mutta jos mä en saa seisomaan kun katson lihavaa naista alasti niin minkälaiseksi näet suhteen jatkumisen? Kerrottakoot että olen itse painanut 150kiloa 3vuotta sitten, siitä on laihduttanut nykyisen 85kiloon.

Professional Griefer
[QUOTE="eräs mies";28910363]Ei ole. Kun miehet ei kiinnosta, ne ei tosiaan kiinnosta. Olen liian heteroseksuaalinen miettimään miesten ulkonäköä.[/QUOTE]

Onko toi sitten sitä heteroseksuaalisuutta, vai vain rajoittuneisuutta?
Voin todellakin sanoa olevani heteroseksuaali, muttei se poista mahdollisuutta ihailla muita naisia ja heidän kauneuttaan. Samoin mieheni on hetero, mutta on useitakin muita miehiä kehunut komeiksi ja karismaattisiksi. Ei siihen paljoa tarvitse uhrata aikaa ja mietteitä toisen ulkonäölle, meillä on tapana sanoa ääneen, jos näemme jotain mielestämme kaunista tai komeaa, tai muutenvaan kehuttavan arvoista.

Jännä :) Itsekin pidän normaalipainoa ja tiettyä urheilullisuutta arvossa miehen ulkonäössä, mutta valtaosa normaalipainoisista ja urheilullisista miehistä ei ole mun silmiini erityisen hyvännäköisiä. Kasvot merkitsevät ehdottomasti eniten :) En myöskään odota mieheltä perinteistä maskuliinisuutta läheskään kaikilla osa-alueilla, itse asiassa en pidä sitä edes kovin toivottavana. Jos perinteisen maskuliininen mies on tunnetasolla karski ja pitäytyy vankasti omalla miehisellä tontillaan, hän ei todellakaan ole minun tyyppiäni. Hauska, miten miehet taas vaikuttavat usein toivovan naiseltaan perinteistä naisellisuutta mahdollisimman pitkälle vietynä siinä missä naiset odottavat miehiltä myös feminiinisiksi miellettyjä piirteitä.

mies_vm86_-
Erikoista. Väitän, ettei heteronaisten joukosta löydy naista, jolla ei olisi jonkinlaista erityisen kauniin naisen ihannetta.
Pakko tunnustaa että kun näen poikkeuksellisen komean miehen jossakin niin jään salaa katsomaan ja juu, en ole homo, täysin hetero olen. Kun miehellä on sopivat lihakset ja muutenkin huoliteltu ulkonäkö niin kyllähän siitä tulee hieman kateelliseksi. Ehkä katson enemmänkin tämän miehen tyyliä ja ulkoista habitusta että mitä minun pitää itsessäni muuttaa jotta pääsen tuohon. Mutta sanotaan nyt vaikka näin ensi alkuun että nämä miehet ovat poikkeuksellisen komeita:

Vin Diesel:
https://sphotos-b-ord.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/p480x480/222667_10151528669768313_897806115_n.jpg
http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/vin-diesel-photocall-fast-and-furious-5-04.jpg

Yhteistyössä