Minä voin kuolla koska tahansa :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minua pelottaa :-(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minua pelottaa :-(

Vieras
Mitä teen kun minä voin kuolla ihan koska tahansa? Olen koko ajan lähes paniikissa koska en voi olla ollenkaan varma, että olenko esimerkiksi huomenna aamulla vielä elossa. Kuinka minä uskallan mennä tänä iltana nukkumaan, koska voin yön aikana kuolla? Perjantaina aamulla minä jo ehkä meinasin melkein kuolla ja siitä lähtien olen pelännyt kovasti kuolemista :-(

[QUOTE="vieras";28909985]Perjantaina aamulla ehkä meinasit kuolla? Miten? Mitä tapahtui?[/QUOTE]

Niin , ja siis oletko jotenkin sairas? Onko sinulla joku "uhka" päällä?

Niin, voit kuolla yön aikana.

Mutta voi myös olla, että kimaltava yksisarvnen jättää yöllä vasullisen tuoreita sämpylöitä ovellesi.

Elämällä on tarjota myös hyvää, ei vain pahaa.

Ensin mainittu vaihtoehto on kyllä noista kahdesta valitettavasti paljon todennäköisempi. Tosin sekään ei kovin todennnäköinen about terveelle alle vanhuusiän olevalle ihmiselle.

Rauhotu, hyvä ihminen. Et sinä kuole! Ei ole mitään hätää sulla. Ajattele jotain muuta asiaa, tee vaikka voikkari ja natustele sitä. Ei ole sinun aikasi kuolla, nuori ihminen. Usko nyt jo hyvän sään aikaan ja heitä tuommoset hupsutukset mielestäsi.

Kuka tahansa voi kuolla milloin tahansa. Se on elämää. Jos sitä pelkää ei voi elää ollenkaan, ei ole edes mitään järkeä pelätä asiaa joka tulee eteen ennemmin tai myöhemmin.

Sitä voi vaikka aamusuihkussa liukastua ja kolauttaa päänsä, niin että menee henki
Aamupala voi mennä "väärään kurkkuun"

kun astuu ovesta ulos, joku voi ajaa päälle.
Joku voi ajaa autosi kylkeen isommalla pelillä.
Voit jäädä pyörällä kaupungilla toikkaroidessa auton alle

Mitä tahansa voi tapahtua, kenelle vain.

On elettävä ja nautittava joka päivästä.
Älä murehdi turhia, menee vain päivät hukkaan

Kuolema ei haittaa silloin kun Jeesus on siellä odottamassa.
Turvaa Häneen tässä elämässä, pyydä saada tulla Jumalan lapseksi jo nyt, niin voit nauttia ja iloita elämästä, ja silloin sulle on aika sama että milloin satut kupsahtamaan.

Eikö meistä kaikki, joillekin sitä on vaan paremmintietävät niin kertoneet.

Samoin pelottaa mennä nukkumaan, koska ei voi tietää milloin pistää viimeisen kerran simmut kiinni. Mutta sitä ajatellessa tuhlaa niin kovin arvokasta aikaa, jonka voi käyttää sen ajattelemiseen, että kuinka kiitollinen on tästä elämästä tähän asti. Kaikista pienistä, isoista, ja suurista asioista joita on saanut ja kokenut.

Sinun tapaustasi en kyllä avausta enempää tiedä, mutta kehotan kaikkia, missä tilanteessa tahansa olevia olemaan kiitollisia nykyhetkestä ja iloitsemaan pienistä asoista, vaikka se varmaan kuulostaa aivan typerälle clichélle ja paskanjauhannalle.

Ootko kuullut siitä, että kuoleman jälkeen on elämää?

Miten tulla uskoon?
On aika hävytöntä uskotella tarinoita kuolemanjälkeisestä elämästä ihmiselle jonka mieli on selvästi niin sairas ettei kykene käsittelemään edes tätä nykyistä elämää.

Pitäkää ne uskonne siellä omien päidenne ja seinienne sisällä älkääkä tulko heiluttelemaan niitä muiden eteen.

On aika hävytöntä uskotella tarinoita kuolemanjälkeisestä elämästä ihmiselle jonka mieli on selvästi niin sairas ettei kykene käsittelemään edes tätä nykyistä elämää.

Pitäkää ne uskonne siellä omien päidenne ja seinienne sisällä älkääkä tulko heiluttelemaan niitä muiden eteen.

Jokaisella on oikeus kuulla evankeliumi. Ja jokaisella on oikeus vastata siihen: kyllä tai ei.

Älä yritä viedä tätä oikeutta muilta pois.

Evankeliumi tuo rauhan sydämeen.

Alkuperäinen kirjoittaja kuka määrää ja mitä määrää;28910476:
Jokaisella on oikeus kuulla evankeliumi. Ja jokaisella on oikeus vastata siihen: kyllä tai ei.

Älä yritä viedä tätä oikeutta muilta pois.

Evankeliumi tuo rauhan sydämeen.
Jokaisella on oikeus, siksi esimerkiksi kirkkojen ovet ovat avoinna kaikille. Ei sitä tarvitse kenenkään työntää väkisin lähimmäisen kurkusta alas.

[QUOTE="vieras";28910479]Jokaisella on oikeus, siksi esimerkiksi kirkkojen ovet ovat avoinna kaikille. Ei sitä tarvitse kenenkään työntää väkisin lähimmäisen kurkusta alas.[/QUOTE]

Ei tässä olla väkisin mitään työntämässä kenenkään kurkusta alas. Tämä on mahollisuus ja jokainen saa itse päättää, miten siihen vastaa. Jos sinä vastaat kieltävästi, niin älä silti yritä viedä muilta mahdollisuutta vastata myöntävästi.

Harva vaan sinne kirkkoon asti lähtee. Jollekin voi tämä palsta olla paikka kuulla ilosanoma, saada rauha sydämeen ja vapautua kuolemanpelosta.

Kuoleman jälkeen nimittäin on elämää.

Ja se mahollisuus on ihan jokaisella, niin ap:lla, sinulla kuin minullakin.

Mä kerroin ap:lle Jeesuksesta yhdestä syystä: koska se juttu toimii. Jos se ei tehoaisi kuolemanpelkoon niin en kertoisi. Mulla ei ilman tuota olisi mitään erityistä tuputtamistarvetta juuri kristinuskon suhteen.

Kuolemanpelko on ihan normaalia ja voi olla Jumalan puhetta, vaikka sitä joskus sanotaan elämänpeloksi. Kun on asiat kunnossa Jumalan kanssa, voi ilmoittautua vaikka laskuvarjohyppykurssille. :-)

Sitä en tiedä että onko ap sairas, ahdistushäiriöinen vai ei, tuo eka viesti voi olla terveen tai sairaamman kirjoittamaa. Mutta mitään painostavaa, ahdistavaa en kirjoittanutkaan. Haluan vaan sanoa että on olemassa ihana, rakastava Jumala johon kannattaa tutustua, oli sitten mieleltään terve tai hauras.

kiinnostaa kuule iha kauheesti!

mut täällä kun ollaan, niin jotain kivaa pitää tälle(kin) paskalle sanoa, joten:
-voimia
-pärjäile
-kiva kun olit
-R.I.P
-jäikö joku muu omainen kaipaamaan kuin viranomainen?

Yhteistyössä