et tainnu suoraan sanoa mutta annoit ymmärtää että ex oli liian nössömissä oon sanonut että mä olen antanu kenkää?!
ehkäpä hän ite veti johtopäätökset
et tainnu suoraan sanoa mutta annoit ymmärtää että ex oli liian nössömissä oon sanonut että mä olen antanu kenkää?!
no just,sähän sen paremmin tiedät miten se meijän juttu meni ja kuka eros kenstä ja miksi.et tainnu suoraan sanoa mutta annoit ymmärtää että ex oli liian nössö
ehkäpä hän ite veti johtopäätökset
no mun tiedot rajoittuu siihen mitä sä suostut armollisesti paljastamaanno just,sähän sen paremmin tiedät miten se meijän juttu meni ja kuka eros kenstä ja miksi.
Täällä palstalla tuntuu yleensäkin olevan se käytäntö, kuten muutenkin elämässä, että muut tietävät paremmin. En osoita sormella Ruutista vaan puhun yleensä.no just,sähän sen paremmin tiedät miten se meijän juttu meni ja kuka eros kenstä ja miksi.
oot saanu aifounin taas näemmä pelittämään?
juurikin siksi en ole täällä eroani ruotinut miksi on ero tullu kun ei se tänne kuulu mutta tyhmää vedellä johtopäätöksiä asioista joista ei tiedä yhtään mitään.no mun tiedot rajoittuu siihen mitä sä suostut armollisesti paljastamaan
juurikin siksi en ole täällä eroani ruotinut miksi on ero tullu kun ei se tänne kuulu mutta tyhmää vedellä johtopäätöksiä asioista joista ei tiedä yhtään mitään.
enkä sanonut exää nössöksi muuten kuin että petihommissa oli sellanen jämähtänyt muuten se mies ei ollut nössöä nähnytkään.
Siis mä ostin toisen 4S tossa kesällä. Jaksoin kattella Lumiaa pari viikkoo.oot saanu aifounin taas näemmä pelittämään?
ei varmaan niin.no näin siinä käy kun annetaan lähtötietoja tipoitellen...
ei vissiin vaikuttais ottaa mihinkään asiaan mitään kantaa
Mullakin on kanta asiaan, mutta en jaksa vääntää nyt kahnausta kumpaakaan suuntaan.ei varmaan niin.
nytkö me riidellään?
Sopikaahan riitanne, ennenko siirrytte lusikkaan.ei varmaan niin.
nytkö me riidellään?
Ensinnäkin, koitas ny kysyä miten saat ton tapatalkin pois lähtevistä viesteistä.Ja mä täällä väännän vieläkin sitä kirjanpitoa. Jos vähän ehtis nukkuakin ennen kun pitää taas mennä varsinaiselle kustannuspaikalle paiskimaan hommia.
Menisin, jos uni tulis.Menkää nukkumaan! :saint:
:attn:Juuri sen vuoksi muotoilin tekstin juuri tuolla tavalla; "MENKÄÄ" eikä "MENNÄÄN"Menisin, jos uni tulis.
Mut nimimerkkisi perusteella en sinusta mieluistani unikaveria saa.
Kappas. Kohtalontoveri.Itsehän nukun sikeästi ja unissani postailen tänne