Moikka moi kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa :)

Eipä kummempia, flunssasta koitetaan parantua. Pitää jättää tän pävän muskarikin väliin :( Toivottavasti lapsonen ei tuu kipeeks!
Mitäpä sinne kuuluu? :)

[QUOTE="Sadie";28907375]Heippa :)

Eipä kummempia, flunssasta koitetaan parantua. Pitää jättää tän pävän muskarikin väliin :( Toivottavasti lapsonen ei tuu kipeeks!
Mitäpä sinne kuuluu? :)[/QUOTE]

Pikaisia paranemisia :hug: Rauhallistahan tässä. Käynyt jo keskustassa ja työt tehty ja nyt kaffetta...jos menis seuraavaksi hakemaan tenavan kotiin.

[QUOTE="miemie";28907389]Hyvää kuuluu. Vihdoinkin alkaa hemoglobiini nousta ja ei enään niin kauheasti väsytä koko aikaa :)

Leppoisaa maanantaita vietän ja huomiseen valmistaudun. Mitäpäs sinulle? :)[/QUOTE]

Hyvä :) Mitäs huomenna tapahtuu?
Minulle kuuluu ihan hyvää. Koitan vain keksiä mitä haluasin tehdä kun tämä homma on niin pölyistä ja tylsää. Eli katselen jälleen uutta työtä tai uutta opiskelupaikkaa...

Hyvää kuuluupi. Esikoinen koulussa, pikkutytöt pappan kanssa seikkailemassa ympäriinsä (juuri nyt ovat varmaankin veneilemässä) ja mä hain juuri uusimman kangastilaukseni :)

Käytiin miehen kanssa aamusta hakemassa kirjastosta muutama kaavalehti, jotta pääsen taas ompelupuuhiin. Tässä olisi vielä kolmisen tuntia aikaa ommella ennen, kuin lapset kotiutuu. Tosin saattaapi olla, etten ehdi edes kunnolla aloittamaan, kun pitäisi taas noita kaavoja piirrellä. Mutta illalla sitten viimeistään saan koneet hurisemaan, kun kotiudutaan lasten treeneistä :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Hyvää kuuluupi. Esikoinen koulussa, pikkutytöt pappan kanssa seikkailemassa ympäriinsä (juuri nyt ovat varmaankin veneilemässä) ja mä hain juuri uusimman kangastilaukseni :)

Käytiin miehen kanssa aamusta hakemassa kirjastosta muutama kaavalehti, jotta pääsen taas ompelupuuhiin. Tässä olisi vielä kolmisen tuntia aikaa ommella ennen, kuin lapset kotiutuu. Tosin saattaapi olla, etten ehdi edes kunnolla aloittamaan, kun pitäisi taas noita kaavoja piirrellä. Mutta illalla sitten viimeistään saan koneet hurisemaan, kun kotiudutaan lasten treeneistä :)

Mä en jaksa millään ompelu juttuja tänään...mulla on kädetkin niin hitsin kipeät kun puhdistin eilen kivetystä joka oli aika rehevöitynyt.

Yhteistyössä