J
"Jamaica"
Vieras
Ostin yksityiseltä auton johon kuului kahdet renkaat. Myyjä antoi mukaan väärät ja ilmoitti asiasta jonkun päivän päästä kaupoista. Ilmoitin hänelle että saa tuoda renkaat koska hänen moka ja vastasi että no pitää yrittää tulla joku päivä... (välimatkaa vajaa 100km) . Aloin nyt kyselemään renkaiden perään jolloin kertoi että koska en hakenut renkaita niin hän myi ne!!! Siis V*TTU KUN V*TUTTAA!!!
En todella halua jättää asiaa tähän vaan saada kauppaan kuuluvat renkaani.
Myyjän mielestä minun pitää väsätä myynti-ilmoitus vääristä p*askoista renkaista jotka sain mukaani, ne ovat ruosteiset,pinnoiltaan paskat ja väärään autoon. Ilmoitin tuovani renkaat takaisin heille jotka he saavat ostaa minulta tai vaihtaa oikeisiin renkaisiin... tämä on heidän mielestään minun mokani, onko??
En todella halua jättää asiaa tähän vaan saada kauppaan kuuluvat renkaani.
Myyjän mielestä minun pitää väsätä myynti-ilmoitus vääristä p*askoista renkaista jotka sain mukaani, ne ovat ruosteiset,pinnoiltaan paskat ja väärään autoon. Ilmoitin tuovani renkaat takaisin heille jotka he saavat ostaa minulta tai vaihtaa oikeisiin renkaisiin... tämä on heidän mielestään minun mokani, onko??