Oikeus estää miehen tyttöystävää olemasta lapsien kanssa tekemisissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TuLeVaMaMMa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mies on tulossa sun luokse lapsiaan hoitamaan ja jeesaamaan, niin eihän sun ole mikään pakko muita kotiisi päästää. Ja jos miehen suhde on vielä noin tuore ja epävarman oloinen, niin sekin voi vielä muuttua, etenkin kaksoset syntyy ja jossain vaiheessa toi isyysjuttukin toivottavasti miehelle valkenee. Tsemppiä!

Toinen asia mikä minua jotenkin loukkaa on se, ettei mies aio esitellä minua ollenkaan vanhemmilleen, vaikka ajatuksena on, että hekin olisivat lasten kanssa tekemisissä tietenkin. En ymmärrä, miksi ei. Vanhemmat näkisivät millainen äiti heidän lapsenlapsillaan on ja minä voisin rauhallisemmin mielin jättää lapsen heidän hoiviinsa sitten joskus. Voisivat tietysti tulla katsomaan lapsia luokseni. Mikähän tähän on syynä???

Kun ne syntyy ja huomaat millasta arki kaksosten kanssa on, tuut katumaan jos oot mennyt rikkoon välit sen miehen tyttiksen kaa. Tarviit kaiken mahdollisen avun lasten kanssa.

[QUOTE="TuLeVaMaMMa";28894165]Toinen asia mikä minua jotenkin loukkaa on se, ettei mies aio esitellä minua ollenkaan vanhemmilleen, vaikka ajatuksena on, että hekin olisivat lasten kanssa tekemisissä tietenkin. En ymmärrä, miksi ei. Vanhemmat näkisivät millainen äiti heidän lapsenlapsillaan on ja minä voisin rauhallisemmin mielin jättää lapsen heidän hoiviinsa sitten joskus. Voisivat tietysti tulla katsomaan lapsia luokseni. Mikähän tähän on syynä???[/QUOTE]

Menet sitten vain itse esittäytymään vauvojesi kanssa isovanhemmille tai kutsu heidät sinun luoksesi. Toki sinunkin pitää heihin tutustua, koska varmasti tulette olemaan paljon tekemisissä, mikäli isovanhempia oikeasti kiinnostavat omat lapsenlapsensa.

Mietin vaan, että kuinka pahat raivarit tämä mies saa jos menen sitten lasten kanssa sinne..
Ja pitäisikö minun yrittää käydä vielä ennen lasten syntymää, koska sitten siinä on niin kauhea härdelli varmasti, ettei ehdi mistään asioista sillä lailla vakavasti puhua

En halua lähteä katkerana tolla linjalle etten anna miehen tavata lapsia, mutta tosiaan tästä kaksosasiasta kuulimme vasta hetki sitten. Mutta en tosiaan halua mitään toista naista tähän sotkemaan elämää entisestään. Omat haaveeni kaatuivat raskauden myötä, oli tarkoitus lähteä toiselle puolen suomea opiskelemaan ja kaikkea...

Seurustelimme noin 1,5v ja tästä ajasta mies oli vuoden armeijassa. Hän jotenkin häpeää vanhempiaan enkä siksi heitä ikinä tavannut. Sisarukset kyllä. Raskaus oli vahinko josta molemmat kyllä olimme iloisia ja olemme minä 24v ja mies vuotta nuorempi.

Onko miehen vanhemmat alkoholisteja, kiihkouskovaisia, köyhiä vai miksi mies heitä häpeää? Kahdessa ensimmäisessä tapauksessa en minäkään haluaisi lasteni tutustuvat heihin.

En jaksa lukea koko ketjua, mutta jos luin siihen asti, että sanoit ettei mieskään tiedä tuleeko heidän suhteestaan mitään. Niin jos mies on järkevä ihminen niin ei myöskään esittele lapsilleen mitään naisystäviä jotka vaihtuvat joka viikko. Vaan vasta sitten, kun on oikeasti vakavalla pohjalla suhde ja yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia.

Olen sinut eron kanssa, kyllä minä itse kestän aika paljon, mutta sitä en kestä että lapsiani höykytetään miten sattuu. Meillä ollut nyt miehen kanssa kuukauden päivät viesteilyä puhelimitse päivittäin, mutta emme ole nähneet. Mietin, pitäisikö ehdottaa tapaamista ja jutella nämä kaikki päässäni pyörivät asiat läpi jos hän vain suostuu..

Provohan tämä on mutta vastataan nyt silti...

Kokemuksesta voin sanoa että mitä enemmän haluat säädellä ja asettaa ehtoja miehelle siihen miten hän lapsiaan tapaa niin sen vähemmän hän sitä haluaa. Tapaamiset harvenevat harvenemistaan kunnes loppuvat ja lopulta ainoa yhteys isään on enää elatusapu. Varsinkin kun olette noin nuoria niin todennäköisesti kohta exälläsi on jo uusia lapsia. Silloin on helpompi jättää tapaamatta kuin taipua mutkalle kahden naisen vaatimusten välissä. Mutta onnea nyt silti tulevalle taipaleelle! ;)

Ei ole provo...

Jotenkin tuntuu, että elämä on niin epäreilua. Olen mielestäni ihan hyvä nainen, kiltti, välillä paha suustani mutta kohtelen ihmisiä yleensä hyvin. Kaunis en ole, mutta olen silti seurustellut useampia kertoja jo. Haluaisin itsekin jo löytää uuden kumppanin, jota en tosiaan heti esittelisi lapsille jos sitä mietitte. En itsekään aio vaikeuttaa lasten elämää. Mutta joku tähän vierelle olisi kiva saada. Miehelle se tietysti on helpompaa kun hänellä ei ole vastuuta sillälailla kuin minulla.. Tuntuu etten pysty nauttia loppuraskaudesta yhtään kun nämä asiat vaan pyörivät päässä

Jos tämä on todellinen tilanne, niin unohda kättelyssä tuo uusi tyttöystävä ajatukset, se ei liity tähän mitenkään. Sinulla on vaativa raskaus menossa ja riskisynnytys tulossa. Kun niistä selviät, niin sitten se työ vasta alkaa ja tapaamisista ei ole puhettakaan (missä välissä edes pystyisi). Tämä mies (poika) on nyt tehnyt sinulle oharit, hän voi jatkaa elämäänsä kuten ennenkin mutta sinä olet paksuna ja kohta kahden lapsen yh.

Anteeksi, mutta mikä JÄRKI? Eikös se oo parempi jos luovat suhteen heti alusta, kun kuitenkin jollain todennäköisyydellä joutuvat olemaan paljon tekemisissä tulevaisuudessa? Mitä nyt tuollaiset pienet vauvat mistään mitään tajuaa edes... Siis, en näe mitään haittaa vaikka uusi tyttöystävä auttaisi isää hoitamaan vauvoja.

[QUOTE="TuLeVaMaMMa";28894543]Niin joo... Aattelin että meinasit sillai et mies hylkää kokonaan lapsensa[/QUOTE]

Noin siinä luultavasti käy. En tajua miten pärjäät itse en ikinä pärjäisi. Jospa vauvoillasi on refluksia,koliikkia yms et saa ikinä nukuttua.

[QUOTE="TuLeVaMaMMa";28894165]Toinen asia mikä minua jotenkin loukkaa on se, ettei mies aio esitellä minua ollenkaan vanhemmilleen, vaikka ajatuksena on, että hekin olisivat lasten kanssa tekemisissä tietenkin. En ymmärrä, miksi ei. Vanhemmat näkisivät millainen äiti heidän lapsenlapsillaan on ja minä voisin rauhallisemmin mielin jättää lapsen heidän hoiviinsa sitten joskus. Voisivat tietysti tulla katsomaan lapsia luokseni. Mikähän tähän on syynä???[/QUOTE]

No, kutsut ne ristiäisiin, eiköhän asia siellä hoidu. Tai pyydät muuten vaan kotiisi katsomaan vauvoja

Ja vielä se, että tässä tapauksessa aikuiset liikkuu ja lapset pysyvät omassa kotonaan. Ei tee hyvää jatkuva paikan vaihtelu heille. Aluksi pitää myös olla sellainen määrä tavaraa mukana, että ei onnistu.

"Noin siinä luultavasti käy. En tajua miten pärjäät itse en ikinä pärjäisi. Jospa vauvoillasi on refluksia,koliikkia yms et saa ikinä nukuttua. "

Mistä päättelet,että mies hylkää lapset?

[QUOTE="TuLeVaMaMMa";28894843]Mistä päättelet,että mies hylkää lapset?[/QUOTE]

Miten itse ajattelet siinä käyvän. Tuntematta lastesi isää asiaa on tietysti kovin vaikea ennustaa, mutta miksi epäilet että mies pitäisi edotusta törkeänä.

Yhteistyössä