littlest pet shop: kerääkö näit enää kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mietin jos laittaisin myyntiin littlest pet shop-tarvikkeet. Saakohan näistä yleensä enää mitään tai keräileekö lapset näitä vielä?

Löytyy leikkitietokonetta, taloa, pehmoja, tavaroita ja figuurejakin on yli 80kpl.

petsi hahmoista pyytävät 1-2€ kpl (2€ jos on joku erikoinen kuten pehmeä häntä tai korvat tms.) ja taloista jos kaikki tarvikkeet mukana 15€ ja jos pelkkä "kuori" on hinta yleensä 10€ tai allekin

Taloja ja pienempiä "taloja" löytyy useampi. Figuureja tosiaan taitaa löytyä yli 80kpl. Pikkuisia tavaroita valtavasti, pehmoja muutama, tietokone(leikki).. voisiko tuosta määrästä pyytää 150e vai onko liikaa?

Miksi koetat myydä könttänä?
Kiva sitten ostaa samoja petsejä tai samoja pikku taloja joita jo ennestään on.
Laita erikseen myyntiin niin saat enemmän ;)
Kuka muuten maksaa 150€ kerralla jostakin käytetyistä leluista?
Noista pienistä petsitaloista ei sitten kannata pyytää kuin 3-5e näin ainain nähnyt facen nettikirpussa

[QUOTE="vieras";27998913]Taloja ja pienempiä "taloja" löytyy useampi. Figuureja tosiaan taitaa löytyä yli 80kpl. Pikkuisia tavaroita valtavasti, pehmoja muutama, tietokone(leikki).. voisiko tuosta määrästä pyytää 150e vai onko liikaa?[/QUOTE]

Jos sulla on niintä petsoja pelkästään jo 80 kappaletta, niin voit hyvin pyytää niistä 80 petsosta jo tuon 150 euroa. Mutta älä myy noin isoa pakettia kerralla, myy vaikka 15 kappaleen erissä ja pyydä niistä 20 euroa, tai jotain. Ja sitten talot yms erikseen.

Itse ostin just 18 kpl hahmoja ja maksoin 20 euroa, mielestäni oli erittäin edullinen kauppa.

Olen koittanut myydä vanhoja LPS-lelujani huuto.netissä, mutta kukaan ei vaan osta :( Minne kannattaisi laittaa myyntiin? Minulla on kaksi taloa ja tavaroita todella paljon, ja myyn todella halvalla. Haluan niille vain uuden kodin, koska en raaski laittaa roskiin.

Olen koittanut myydä vanhoja LPS-lelujani huuto.netissä, mutta kukaan ei vaan osta :( Minne kannattaisi laittaa myyntiin? Minulla on kaksi taloa ja tavaroita todella paljon, ja myyn todella halvalla. Haluan niille vain uuden kodin, koska en raaski laittaa roskiin.

Mä haluisin. Vieläkö on? Haluaisin todella. Jos on vielä niin laittaisitko Tori.fi:hin ja VARATTU! Ja pistät viestiä täällä vaikka sitten että siellä on. Pistän sukunimellä Soikkeli niin tiiät kuka oon.

[QUOTE="Miisukka";28719555]hei jos sinulla ois mäyräkoira petsejä tai 4jalalla seisovia kissoja niin mulle kelpais ehottamasti (ostaisin todellaki muttA VAIN POSTITUKSESSA MENEVÄT)[/QUOTE]

Niitä myös tänne!

Yhteistyössä