The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä meen mökille töihin taas tänään, auttelen isää talon rakentamisessa, lautoja kannoin eilen montatuntia, tänään taas ja viikonloppuna. Tullee varmaan kiva haba :D
No perkules, ethän sä voi kerrassaan nyt mihinkään poistua kun sun pittää näyttää meille sitten tässä habastuksesi :p....

Toi on muuten kivaa puuhaa, olla apukätenä isommassa projektissa. Se käsillä tekemisen riemu on niin tarttuvaa hyvästä mielestä puhumattakaan...


...:O...ja miten mulle tulikin tuosta lauseesta nyt aivan törkyturpainen olo....:D

Soon torjantaipäivä nääs :p!
 
Sangria
No perkules, ethän sä voi kerrassaan nyt mihinkään poistua kun sun pittää näyttää meille sitten tässä habastuksesi :p....

Toi on muuten kivaa puuhaa, olla apukätenä isommassa projektissa. Se käsillä tekemisen riemu on niin tarttuvaa hyvästä mielestä puhumattakaan...


...:O...ja miten mulle tulikin tuosta lauseesta nyt aivan törkyturpainen olo....:D

Soon torjantaipäivä nääs :p!
:LOL: melkein perjantai :p

Joo, mä autan tosimielelläni ja meno oli pääl kyl :)
 
...noin, meitsi poistuu häröilemästä nyt :wave:...ilmaantui niin armottoman kiukkunen pikkuhuppana tuohon, jotta me mennään ottamaan pienet trinsessaunoset, jotta maailma näyttäis sitten pikkaisen ruusuisemmalta :)...

Take care, mussukat :kiss:
 
IhanaValo
Oonkohan mie sekoamassa...äsken iski yhtäkkiä ajatus kun kattelin kuopuksen tekemisiä ja kuuntelin puolella korvaa sen höpötystä että ei helevetti, mie oon tuon äiti ja vastuussa tuosta ihmistaimesta.:O
Että se on miusta kiinni millainen ihminen tuosta rääpäleestä kasvaa, pystynkö mie tekemään siitä kunnollisen ihmisen ku itekin oon vaan tämmönen : /
 
Oonkohan mie sekoamassa...äsken iski yhtäkkiä ajatus kun kattelin kuopuksen tekemisiä ja kuuntelin puolella korvaa sen höpötystä että ei helevetti, mie oon tuon äiti ja vastuussa tuosta ihmistaimesta.:O
Että se on miusta kiinni millainen ihminen tuosta rääpäleestä kasvaa, pystynkö mie tekemään siitä kunnollisen ihmisen ku itekin oon vaan tämmönen : /
mulle on kyllä jäänyt mielikuva että sä olet hyvä ja huolehtivainen äiti

en jaksa uskoa että taimen kasvaminen kunnon puuksi olisi sen puoleen millään lailla vaarassa
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oonkohan mie sekoamassa...äsken iski yhtäkkiä ajatus kun kattelin kuopuksen tekemisiä ja kuuntelin puolella korvaa sen höpötystä että ei helevetti, mie oon tuon äiti ja vastuussa tuosta ihmistaimesta.:O
Että se on miusta kiinni millainen ihminen tuosta rääpäleestä kasvaa, pystynkö mie tekemään siitä kunnollisen ihmisen ku itekin oon vaan tämmönen : /
Ihan varmasti pystyt. Kas kun sä pystyt ihan mihin vaan.
 
Mä meen mökille töihin taas tänään, auttelen isää talon rakentamisessa, lautoja kannoin eilen montatuntia, tänään taas ja viikonloppuna. Tullee varmaan kiva haba :D
Tuo on ihan tervettä touhua.

Mut et kait tosissasi ole pyytäny tunnuksesi poistoa. Älä ny ainakaan siinä tarkoituksessa, että se muka vähentäisi koneella roikkumista. Kas kun koneen äärellä voi roikkua ilman mitään tunnuksia ihan vaan vaik pelaamassa pasianssia.

Takapuoli nousee penkistä muihin asioihin ihan omasta tahdosta vaik olis olemassa olevat käyttäjätunnukset tuhannelle palstalle.
 
Iltaapi ! Ensin raskas työpäivä takana, sitten yrittäjän epäkiitollisia paperitöitä niin helvetisti ja nyt pää kyllä sauhuaa. Pikkuhiljaa alkaa melkein 20 vuoden yrittäjyys keittämään, kun nykyään jää just ja just sen verran kuukaudessa ittelle, että saa ruoat ostettua ja nipinnapin laskutkin maksettua.
Noh, ei sitä enää muuta osaa tehdäkään, että silleen...
 
kahvikirahvi
Tästä alkaa raivoisa pakkaaminen, mä muutan viikon päästä!
Ja koulussa aletaan pikkuhiljaa neuvottelemaan opinnäytetyöstä ja työssäoppimisesta, niitten jälkeen mä olisin kai valmis teollinen pintakäsittelijä. Stress, stress, stress!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä