Tyttö onkin poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jula_86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jula_86

Jäsen
06.07.2013
46
0
6
Helsinki
No nnii,

tässä ollaa nyt sellaisessa tilanteessa että kumpikohan tästä nyt sitten tulee :)
Kaksi kertaa on todettu minulla ultrassa (jouduin kerran käymään ylimääräisellä ultralla) rv18 ja rv 20 että tyttö olisi tulossa.
No nyt reilut kaksi viikkoa kuulunu siitä että lääkäri sanoi (rv 28) että "vaikuttaa" siltä että poika olisi tulossa.

Onko kellää kokemusta moisista tapauksista? Tiedän että juttua jauhataan koko ajan, mut nyt onkin jännää et kumpikohan sieltä tulee :) (vaikka ei niinkää väliä ole).

Kysyisin vielä naisilta joilla on kaksi lasta (tyttö ja poika), miten raskaus on edennyt? onko ollut samanlainen vai erilainen? ja vielä kiinnostaisi tietää, onko pitänyt paikkansa esimerkiksi mahan ulkomuoto? kui monilla on pitänyt paikkansa että jos on tyttö vatsa "leviää" ja jos on poika, vatsa on suora! :) (älkää ottako liian vakavasti tätä asiaa nyt, on vaan tosi hupaisaa tietää miten on muilla mennyt) =)

Mulla ei ole maha levinnyt ollenkaan sivuille ja tyttöä veikattu tulevaksi. Esikoinen on poika ja maha oli saman mallinen silloin. Myös vauvojen sykkeet suurinpiirtein samat.

Muutoin tällä kertaa pahoinvointi oli lievempää ja loppui aiemmin kuin pojasta.

Viimeksi muokattu:
Mun kaverilla kävi juurikin niin, että 5 tai 6 kertaa sanottiin olevan tyttö (joutui siis käymään usein ultrissa) ja vasta pari viikkoa ennen syntymää selvisikin että tulokas onkin poika.

Mulla on jo kolme tyttöä ja aina on maha ollut sellainen pieni ja eteenpäin sojottava. En siis ole levinnyt oikeastaan ollenkaan sivulle.

Mulle annettiin rakenneultrassa tyttölupaus ja täytyy sanoa, että vaikka on tietysti loppupeleissä täysin se ja sama kumpi sieltä tulee, niin pieni pettymyksen kirpaisu siellä rakenneultrassa kuitenkin tuli.

Nyt ihan parin viimeisen viikon aikana on jostain syystä tullut vahva poikaolo. En tiedä.. Ehkä vain pidän pientä toivonkipinää tällä tavalla yllä. Ylihuomenna on istukkaseuranta ja samalla aion taas kysäistä näyttääkö tytöltä vai pojalta.

• Tykkää
Reactions: jula_86 ja emlu
Tyttöä tännekin veikkailtu, ei lääkäri edes epäröinyt yhtään ultrassa vaan jämäkästi ilmoitti tytöksi. Maha ei myöskään ole mielestäni levinnyt sivuille vaan melko hyvin tossa edessä pysynyt :P sykkeet laskeneet koko ajan eli sehän merkitsisi tyttöä jos niistä nyt voi jotain päätellä.. Katotaan kumpiko sieltä tulee, menee kyl vaatteet sit myyntiin jos onkin poika :D mutta eipä sen väliä, tyttöön nyt vaan asennoitunut jo.. :)
Suvi&Saltarina 23+5

Mulla on jo kolme tyttöä ja aina on maha ollut sellainen pieni ja eteenpäin sojottava. En siis ole levinnyt oikeastaan ollenkaan sivulle.

Mulle annettiin rakenneultrassa tyttölupaus ja täytyy sanoa, että vaikka on tietysti loppupeleissä täysin se ja sama kumpi sieltä tulee, niin pieni pettymyksen kirpaisu siellä rakenneultrassa kuitenkin tuli.

Nyt ihan parin viimeisen viikon aikana on jostain syystä tullut vahva poikaolo. En tiedä.. Ehkä vain pidän pientä toivonkipinää tällä tavalla yllä. Ylihuomenna on istukkaseuranta ja samalla aion taas kysäistä näyttääkö tytöltä vai pojalta.

Näyttikö kumpi tulee?? :)))))))))

Tyttöä tännekin veikkailtu, ei lääkäri edes epäröinyt yhtään ultrassa vaan jämäkästi ilmoitti tytöksi. Maha ei myöskään ole mielestäni levinnyt sivuille vaan melko hyvin tossa edessä pysynyt :P sykkeet laskeneet koko ajan eli sehän merkitsisi tyttöä jos niistä nyt voi jotain päätellä.. Katotaan kumpiko sieltä tulee, menee kyl vaatteet sit myyntiin jos onkin poika :D mutta eipä sen väliä, tyttöön nyt vaan asennoitunut jo.. :)
Suvi&Saltarina 23+5

Mä taas san sellasen käsityksen, että jos on tyttö niin se syke pysyy siinä 150 - 155 tienoilla? ja jos on poika niin se on sellaset 140 - 146 mittaan? :)
Olen ainakin niin kuullut. en tiedä pitääkö paikkansa... Ensimmäisessä raskaudessa tyttöni syke oli koko ajan sitä 150 ja yli... nyt tässä raskaudessa vaikka tyttö on lupailtu niin syke on alussa ollut se 155 ja nyt viime kerroilla pysynyt siinä 140 pinnassa :)

Mä odotan kaksosia ja meille on ultrassa arveltu, että on sekä poika että tyttö. Luonnollisestikaan mahan muodosta ei pysty mitään sanomaan, mutta toisella vauvalla on vähän korkeammat sykkeet kuin toisella. Nyt kun ovat vielä suht pieniä ja voivat vaihtaa paikkaa moneen kertaan, niin en osaa sanoa, että kumman sykkeet on korkeammat kuin toisen :)

• Tykkää
Reactions: jula_86
Mä taas san sellasen käsityksen, että jos on tyttö niin se syke pysyy siinä 150 - 155 tienoilla? ja jos on poika niin se on sellaset 140 - 146 mittaan? :)
Olen ainakin niin kuullut. en tiedä pitääkö paikkansa... Ensimmäisessä raskaudessa tyttöni syke oli koko ajan sitä 150 ja yli... nyt tässä raskaudessa vaikka tyttö on lupailtu niin syke on alussa ollut se 155 ja nyt viime kerroilla pysynyt siinä 140 pinnassa :)

Jostain luin että tytöillä sykkeet aluksi korkeat ja laskee sitte hieman ja pojilla taas päinvastoin eli aluksi matalat ja nousee hieman :) eipä näistä tiedä, mutta kyllä kait sieltä tyttö nyt tulee ;) sykkeet nyt jotain rielu 150 ollu kans.

• Tykkää
Reactions: jula_86

Yhteistyössä